"Suuren" johtajan kunniaksi?
Koska Pietarin nimi muutetaan Putingradiksi
15
64
Vastaukset
- Anonyymi
Ei koskaan.
Eikö se nimeäminen yleensä tapahdu vasta Suuren Johtajan kuoleman jälkeen? Toivottavasti siis pian.
Stalingrad oli tässä suhteessa poikkeus.
- Anonyymi
Samana päivänä kun Turku vaihtaa nimensä Marinstadiksi.
- Anonyymi
Tai ehkä mielummin Tampere Sannaforsiksi?
- Anonyymi
Putinburg on myös toinen vaihtoehto kaupungin uudeksi nimeksi.
- Anonyymi
Alun perin oli "Petrograd" Pyhän Pietarin ja tsaari Pietari Suuren mukaan.
Putlergrad voisi olla hyvä Pyhän Putlerin mukaan. Venäjän ortodoksikirkko hänet varmaankin pyhimykseksi ylentää kun aika on. St. Putlersburg tai Putlergrad, kumpi parempi?
- Anonyymi
Putin ei tule saamaan edes hautakiveä koska ei ole mitään haudattavaa. Nimi häviää historian pölyyn.
- Anonyymi
Kyllähän Putler tullaan historiassa hyvin muistamaan, samanlaisena suurena johtajana kuin hänen oppi-isänsä Hitler, jonka tekemiset Putler on tunnontarkasti kopioinut ja toteuttanut. Ainoana erona että juutalaisten tilalla ovat ukrainalaiset, mutta muuten sama silmitön demonisointi ja kansanmurha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän Putler tullaan historiassa hyvin muistamaan, samanlaisena suurena johtajana kuin hänen oppi-isänsä Hitler, jonka tekemiset Putler on tunnontarkasti kopioinut ja toteuttanut. Ainoana erona että juutalaisten tilalla ovat ukrainalaiset, mutta muuten sama silmitön demonisointi ja kansanmurha.
Taitaa tuolla "Vladimir Polonium Novitshok Putlerilla" olla oppi-isinään Hitlerin lisäksi ainakin Stalin, Idi-Amin ym. samaa sarjaa olevat joilla pahaksi päässyt hoitamaton korvienvälissä oleva vika.
- Anonyymi
Kun sanktiot vaikuttavat, nimeksi tulee Putlet Village.
- Anonyymi
Outlet village? Jossa kaikki myynnissä halpahallihinnoin, niinkuin 80-90-lukujen vaihteessa?
- Anonyymi
Twitterissä ja muualla netissä NAFO-joukot ovat nimenneet sen humoristisesti Sannaburgiksi. St.Sannaburgissa on järjestetty kansanäänestys ja kaupunki haluaa liittyä Suomeen. Sannaburgille on jopa omistettu omia sosiaalisen median tilejäkin.
- Anonyymi
Eikös sen pitäisi olla Vladimirgrad
- Anonyymi
Oikeampi nimi olisi sitten joko Poloniumgard tai Novitshokgrad
- Anonyymi
retu suo sen alueen alkuperäinen nimi on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450