Tanska laittaa piikitykset tauolle ja arvioi tilannetta uudestaan syksymmällä. Suomessa alkaa neljäs kierros piikkejä THL:n mukaan. Tulevaisuus näyttää kumpi toimi viisaammin.
Suomi vs. Tanska
11
158
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu tarkoitusperästä.jos haluaa vähentää kansaa niin tottakai lisää piikkiä.
- Anonyymi
Piikityksiä pakko jatkaa, kun muuten menee käyttöpäivät umpeen. Maassahan on miljoonia piikkejä varastossa.
Yli 80-vuotiaita kuollut järkyttävän paljon koronaan nelospiikin saatuaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piikityksiä pakko jatkaa, kun muuten menee käyttöpäivät umpeen. Maassahan on miljoonia piikkejä varastossa.
Yli 80-vuotiaita kuollut järkyttävän paljon koronaan nelospiikin saatuaan.Rokotus aiheuttaa aina jonkinasteisen tulehdusreaktion, joten on käsittämätöntä miten monisairaita vanhuksia piikitetään surutta, etenkin kun kesä on tulossa ja tartunnat painuvat minimiin. Eikö kolme jo annettua piikkiä suojaakaan vakavalta taudilta ?
Tanskassa toimitaan viisaasti, he laittoivat piikitykset tauolle, tarkastelevat sitten tilannetta syksymmällä uudestaan.
Katsokaapa Afrikan koronatilannetta, sairastuneita erittäin vähän vaikka rokotusaste on matala. Muutama maa loistaa sinisenä, ei yhtään tartuntaa, miksi tätä ei uutisoida ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotus aiheuttaa aina jonkinasteisen tulehdusreaktion, joten on käsittämätöntä miten monisairaita vanhuksia piikitetään surutta, etenkin kun kesä on tulossa ja tartunnat painuvat minimiin. Eikö kolme jo annettua piikkiä suojaakaan vakavalta taudilta ?
Tanskassa toimitaan viisaasti, he laittoivat piikitykset tauolle, tarkastelevat sitten tilannetta syksymmällä uudestaan.
Katsokaapa Afrikan koronatilannetta, sairastuneita erittäin vähän vaikka rokotusaste on matala. Muutama maa loistaa sinisenä, ei yhtään tartuntaa, miksi tätä ei uutisoida ?Afrikan hyvää tilannetta ei uutisoida, koska se vie pohjan pois rokotuskampanjalta.
Se ihmetyttää, mihin ne miljoonat rokoteannokset pannaan.
Yle uutisoi helmikuussa, että maahan tulee Pfizerin rokotetta noin miljoonan annoksen kuukausivauhtia koko tämän vuoden ja ensi vuoden ajan (Eu:n 1,8 miljardin annoksen yhteistilaus, josta Suomen osuus n. 23 miljoonaa annosta vuosille 2022-2023).
Eilen kyllä uutisoitiin, että omikron-täsmärokotteita tulee markkinoille syksyllä ja kaikille "suositellaan" sekä influenssa- että koronarokotetta.
Sekin ihmetyttää, ettei Thl ja Stm infoissaan mainitse rokotetun vanhusväestön ylikuolleisuutta. Päinvastoin; heidän mielestään tilanne on jo hyvällä mallilla!
Muistelen, että ennen rokotuksia he sanoivat, että jokainen koronakuolema on turha.
Ja koronaministeri Linden pessyt kätensä koko koronasta.
- Anonyymi
Hyvä kunto voittaa piikitykset .
- Anonyymi
Hei!
Allekirjoituksia kaivataan! Sotealan "rokotepakko"-laki tulisi kumota pikaisesti. Tämä kuormittaa edelleen osaa henkilöstöstä. Nykyisessä tautitilanteessa tälle ei ole perusteita.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9845- Anonyymi
Eihän tuolla rokotepakolla ole mitään järjellistä perustetta, mutta kun karenssi on kärsitty ja kesä on tulossa, niin pitäkööt tunkkinsa.
Melkoinen hallitus meillä, ensin pakkopiikitys ja sitten ollaan viemössä lakko-oikeus, mitähän ne seuraavaksi keksii. - Anonyymi
Sen uhan takia jätin kouluun menemisen. Ala missä pakkopiikeillä voidaan uhata milloin tahansa, ei ole omani. En ollut rokotevastainen ennen koronapiikkejä, päinvastoin.
Nyt suhtaudun varauksella kaikkiin "rokotteisiin" koska sen määritelmä muuttui vaivihkaa. Luottamus on mennyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuolla rokotepakolla ole mitään järjellistä perustetta, mutta kun karenssi on kärsitty ja kesä on tulossa, niin pitäkööt tunkkinsa.
Melkoinen hallitus meillä, ensin pakkopiikitys ja sitten ollaan viemössä lakko-oikeus, mitähän ne seuraavaksi keksii.No pakkopiikitetään...
- Anonyymi
Lokakuuhun mennessä pfizer julkistaa salatut asiakirjat ja sitten on tuomioiden aika.ursula piru ja ukkonsa pfizerillä joutaisivat ensimmäisinä siperian junaan tai saunan taa
- Anonyymi
Tanskassa on kaikin puolin parempi tilanne, tartuntoja ja kuolemia vain viidesosa Suomeen verrattuna tällä hetkellä. Kai ne tästä päätellen osaavat toimia siellä fiksummin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279