Sota loppuu 9. Toukokuuta?

Anonyymi

Putler oli kertonut "Hyödylliselle Idiootilleen" Orbanille, joka taas oli kertonut Paaville, että sota loppuu 9. toukokuuta, jolloin Venäjä viettää perinteistä Häviönpäiväänsä. No pakotteiden takia niillä ei ole varmaan kohta enää voitakaan kaupoissa, joten voihan se olla voiton päiväkin. :)

Venäjän hyökkäys voi silloin kyllä päättyä, mutta ei se sota tule siitä mihinkään päättymään. Jännä huomata, että Putte käytti nyt itse sanaa sota.

https://alfatvuutiset.fi/paavi-putin-oli-kertonut-orbanille-etta-sota-loppuu-9-toukokuuta/

15

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjän helppo julistaa voitto, näinhän se käytännössä onkin.

      • Anonyymi

        Keksin juuri Putinille uuden kiertoilmauksen hänen sodalleen. "Sota-uudistus". (Sote-uudistus)


      • Anonyymi

        Onko? Harvoin näkee sotaa, jossa sen aloittaja ON MENETTÄNYT NIIN PALJON ja VOITTANUT NIIN VÄHÄN?

        Todella katastrofaalinen suoritusvPutlerilta!

        PAKOTTEET JA BOIKOTIT SÄILYY VUOSIKYMMENIÄ ETEENPÄIN!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko? Harvoin näkee sotaa, jossa sen aloittaja ON MENETTÄNYT NIIN PALJON ja VOITTANUT NIIN VÄHÄN?

        Todella katastrofaalinen suoritusvPutlerilta!

        PAKOTTEET JA BOIKOTIT SÄILYY VUOSIKYMMENIÄ ETEENPÄIN!

        Kyllä niin säilyvät ja putler tietää sen. Venäjän lopun alku on alkanut.


    • Anonyymi

      Venäjä hajoaa on uusi nimi Putten sodalle.

    • Anonyymi

      Venäjän hajoaminen ei olisi kovin hyvä juttu länsimaillekaan - levottomuuksia tiedossa. Tosin Venäjän valloittamat alueet kyllä pitäisi palauttaa naapurimaille jos se hajoaa.

      • Anonyymi

        Rautaa vaan rajalle niin pysyy ne levottomuudet siellä terroristivaltion omalla maaperällä.

        Ei ketään eikä mitään tuon rajan yli missään länsimaassa, Intia ja Kiina ymmärrettävästi pyrkivät hyötymään tilanteesta ja käyttävät noita ryssiä orjinaan tulevina vuosikymmeninä.


    • Anonyymi

      Peskov kutsui tietoja mahdollisesta mobilisaatiosta #Venäjällä 9. toukokuuta "hölynpölyksi ja valheeksi".

      Eli mobilisaatio on varmistettu :)

    • Anonyymi

      Juuri kun Lockheed Martin pani ison pyörän päälle.

      Patriot, Javelin, ja THAAD tuotantoa lisätään.
      No, Venäjä voi tarkoittaa vaikka vuotta 2028...

      • Anonyymi

        venäläiset rupesivat tekemään javelin ohjuksia suoraan by usa takavarikoidut tuotteet nyt venäjällä. jopa kuubalaiset sekä iran että syyrialaiset saa javelineja puhumattakaan jemenin kapinnallisista jotka sitten käyttää niitä öljykenttien iskuihin joten meillä on syksyllä bensa 5e ja lämmityskulut plus 200%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        venäläiset rupesivat tekemään javelin ohjuksia suoraan by usa takavarikoidut tuotteet nyt venäjällä. jopa kuubalaiset sekä iran että syyrialaiset saa javelineja puhumattakaan jemenin kapinnallisista jotka sitten käyttää niitä öljykenttien iskuihin joten meillä on syksyllä bensa 5e ja lämmityskulut plus 200%

        Näyttää Javelinilta, räjähtää kyllä mutta ei lennä. Jos lentää ennen räjähtämistään, osuu minne sattuu.

        Made in russia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        venäläiset rupesivat tekemään javelin ohjuksia suoraan by usa takavarikoidut tuotteet nyt venäjällä. jopa kuubalaiset sekä iran että syyrialaiset saa javelineja puhumattakaan jemenin kapinnallisista jotka sitten käyttää niitä öljykenttien iskuihin joten meillä on syksyllä bensa 5e ja lämmityskulut plus 200%

        Stallarin kuppi kääntyi nurin? Näemmä tuotteen kopiointi on stallarille suunnattoman helppoa? Kun saa saaliiksi yhden kappaleen niin hän monistaa sitä valmiina tuotteena tuhansittain jo seuraavana päivänä:-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        venäläiset rupesivat tekemään javelin ohjuksia suoraan by usa takavarikoidut tuotteet nyt venäjällä. jopa kuubalaiset sekä iran että syyrialaiset saa javelineja puhumattakaan jemenin kapinnallisista jotka sitten käyttää niitä öljykenttien iskuihin joten meillä on syksyllä bensa 5e ja lämmityskulut plus 200%

        venäläiset kyläsepät naputtelee javeliinin näköisiä kuoria sinkkiämpäreistä ja sisälle laitetaan täysi kaalisoppakattila ja tähtisadetikku. Vihollinen pakenee karmean hajun takia.


    • Anonyymi

      Ruuvit on näppäriä kiinnittää penkkiin helmatkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe