Putler oli kertonut "Hyödylliselle Idiootilleen" Orbanille, joka taas oli kertonut Paaville, että sota loppuu 9. toukokuuta, jolloin Venäjä viettää perinteistä Häviönpäiväänsä. No pakotteiden takia niillä ei ole varmaan kohta enää voitakaan kaupoissa, joten voihan se olla voiton päiväkin. :)
Venäjän hyökkäys voi silloin kyllä päättyä, mutta ei se sota tule siitä mihinkään päättymään. Jännä huomata, että Putte käytti nyt itse sanaa sota.
https://alfatvuutiset.fi/paavi-putin-oli-kertonut-orbanille-etta-sota-loppuu-9-toukokuuta/
Sota loppuu 9. Toukokuuta?
15
103
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjän helppo julistaa voitto, näinhän se käytännössä onkin.
- Anonyymi
Keksin juuri Putinille uuden kiertoilmauksen hänen sodalleen. "Sota-uudistus". (Sote-uudistus)
- Anonyymi
Onko? Harvoin näkee sotaa, jossa sen aloittaja ON MENETTÄNYT NIIN PALJON ja VOITTANUT NIIN VÄHÄN?
Todella katastrofaalinen suoritusvPutlerilta!
PAKOTTEET JA BOIKOTIT SÄILYY VUOSIKYMMENIÄ ETEENPÄIN! Anonyymi kirjoitti:
Onko? Harvoin näkee sotaa, jossa sen aloittaja ON MENETTÄNYT NIIN PALJON ja VOITTANUT NIIN VÄHÄN?
Todella katastrofaalinen suoritusvPutlerilta!
PAKOTTEET JA BOIKOTIT SÄILYY VUOSIKYMMENIÄ ETEENPÄIN!Kyllä niin säilyvät ja putler tietää sen. Venäjän lopun alku on alkanut.
- Anonyymi
Venäjä hajoaa on uusi nimi Putten sodalle.
- Anonyymi
Venäjän hajoaminen ei olisi kovin hyvä juttu länsimaillekaan - levottomuuksia tiedossa. Tosin Venäjän valloittamat alueet kyllä pitäisi palauttaa naapurimaille jos se hajoaa.
- Anonyymi
Rautaa vaan rajalle niin pysyy ne levottomuudet siellä terroristivaltion omalla maaperällä.
Ei ketään eikä mitään tuon rajan yli missään länsimaassa, Intia ja Kiina ymmärrettävästi pyrkivät hyötymään tilanteesta ja käyttävät noita ryssiä orjinaan tulevina vuosikymmeninä.
- Anonyymi
Peskov kutsui tietoja mahdollisesta mobilisaatiosta #Venäjällä 9. toukokuuta "hölynpölyksi ja valheeksi".
Eli mobilisaatio on varmistettu :) - Anonyymi
Juuri kun Lockheed Martin pani ison pyörän päälle.
Patriot, Javelin, ja THAAD tuotantoa lisätään.
No, Venäjä voi tarkoittaa vaikka vuotta 2028...- Anonyymi
venäläiset rupesivat tekemään javelin ohjuksia suoraan by usa takavarikoidut tuotteet nyt venäjällä. jopa kuubalaiset sekä iran että syyrialaiset saa javelineja puhumattakaan jemenin kapinnallisista jotka sitten käyttää niitä öljykenttien iskuihin joten meillä on syksyllä bensa 5e ja lämmityskulut plus 200%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
venäläiset rupesivat tekemään javelin ohjuksia suoraan by usa takavarikoidut tuotteet nyt venäjällä. jopa kuubalaiset sekä iran että syyrialaiset saa javelineja puhumattakaan jemenin kapinnallisista jotka sitten käyttää niitä öljykenttien iskuihin joten meillä on syksyllä bensa 5e ja lämmityskulut plus 200%
Näyttää Javelinilta, räjähtää kyllä mutta ei lennä. Jos lentää ennen räjähtämistään, osuu minne sattuu.
Made in russia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
venäläiset rupesivat tekemään javelin ohjuksia suoraan by usa takavarikoidut tuotteet nyt venäjällä. jopa kuubalaiset sekä iran että syyrialaiset saa javelineja puhumattakaan jemenin kapinnallisista jotka sitten käyttää niitä öljykenttien iskuihin joten meillä on syksyllä bensa 5e ja lämmityskulut plus 200%
Stallarin kuppi kääntyi nurin? Näemmä tuotteen kopiointi on stallarille suunnattoman helppoa? Kun saa saaliiksi yhden kappaleen niin hän monistaa sitä valmiina tuotteena tuhansittain jo seuraavana päivänä:-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
venäläiset rupesivat tekemään javelin ohjuksia suoraan by usa takavarikoidut tuotteet nyt venäjällä. jopa kuubalaiset sekä iran että syyrialaiset saa javelineja puhumattakaan jemenin kapinnallisista jotka sitten käyttää niitä öljykenttien iskuihin joten meillä on syksyllä bensa 5e ja lämmityskulut plus 200%
venäläiset kyläsepät naputtelee javeliinin näköisiä kuoria sinkkiämpäreistä ja sisälle laitetaan täysi kaalisoppakattila ja tähtisadetikku. Vihollinen pakenee karmean hajun takia.
- Anonyymi
Ruuvit on näppäriä kiinnittää penkkiin helmatkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522