"Saa...tanan omat vastustavat sapattia"

Anonyymi

Adventtikirkon virallisesta sapattiopinkohdasta:
"Koska sapatilla on niin tärkeä tehtävä Jumalan palvomisessa Luojana ja Lunastajana, ei pitäisi olla yllättävää, että saa..tana on käynyt täysimittaista sotaa tämän pyhän asetuksen hävittämiseksi."

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Adventtiopissa sapatin vastustajat
      - käyvät täysimittaista sotaa sapattilain käskyä vastaan
      - sapatin vastustajat ovat saatanan omia

      • Anonyymi

        Ei tuo ole adventismin oppia - sekoitat nyt asioita.
        Sapatinvastustajat lähtee jo Edenin porteilta. Asian todistaa raamattu -

        Varokaamme siis, koska lupaus päästä hänen lepoonsa vielä pysyy varmana, ettei vain havaittaisi kenenkään teistä jääneen taipaleelle. Sillä hyvä sanoma on julistettu meille niinkuin heillekin;

        mutta heidän kuulemansa sana ei heitä hyödyttänyt, koska se ei uskossa sulautunut niihin, jotka sen kuulivat.

        Sillä me pääsemme lepoon, me, jotka tulimme uskoon, niinkuin hän on sanonut: "Ja niin minä vihassani vannoin: 'He eivät pääse minun lepooni'", vaikka hänen tekonsa olivat valmiina maailman perustamisesta asti. Sillä hän on jossakin sanonut seitsemännestä päivästä näin: "Ja Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä kaikista teoistansa"; ja tässä taas: "He eivät pääse minun lepooni". (Heb 4:1-5)

        Näin raamattu siteeraa sodasta sapattilain käskyä vastaan. Eli Herralle vieras oppi - saastuttaa Pyhän.


    • Anonyymi

      Uskovatko aivopesua syöttävät pastorit näin kirkkonsa opinkohdan mukaan?

      • Anonyymi

        Sinun aivopesussi on kannabis- piippu - huumeet ja maailmanmeno-
        Eli putinismi


    • Anonyymi

      Adventistit ajavat kaksilla rattailla huppu päässä.
      Minne matka?

      • Anonyymi

        Mistähän kirjoitat - kun itse puhut hupuusi sisältä, siitä ei ota selvää edes Sysmän takavintturin mummokaan.


    • Anonyymi

      Sapatilla kerätään mahdollisimman paljon rahaa seitsemännen päivän adventistisen organisaation voiteluun.
      On tyhmää maksaa liikaa.

    • Anonyymi

      Näin ahne adventtikirkon johto uskoo:
      "Raamatun sapatikäskyn kuuliainen noudattaminen on todisteena uskollisuudesta Luojaa kohtaan."

    • Anonyymi

      Mikä on pedonmerkki teologian Tohtori Timo Flinkin uskon mukaan?
      Hän on Adventtikirkon virallinen tiedotusvastaava.

    • Anonyymi

      - Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät sapattikäskyn.

      Uskolliset Rahoittajat = Adventistit = Pyhiä = Pelastuneita

      • Anonyymi

        Elämänkirja kertoo - oletko joukossa. Oletko kärsivällinen ollut siinä, että Jumalan siunaamaa Pyhää - pilkataan, vai oletko pilkkaajien joukossa. Pidätkö - vai et?
        Uskolliset pitävät huolta Herran tehtäväkentästä- mutta panettelijat ruokkivat lihansa pyhittämää tomitiloja. Adventistit - Sapatin Herran lupauksesta - armonkautta, eläen rakkaudessa- Hengen voimasta - pelastuvat Jumalantyönä.

        Ajattelitko pilkata Jumalaa - kun Hän pelastaa, aika vaarallista, koska so. Pyhän Hengen työ ja Pyhän Hengen pilkkaa ei anneta anteeksi - kirjoitusten mukaan.
        Ole tarkkana sanoistasi.


    • Anonyymi

      Adventimiuskossa nähdään saatanoita joka paikassa vastustamassa sapattia.
      Adventistit ovat sotajalalla olleet v. 1844 lähtien.
      Kulttien kultti. Sapattikultti.

      • Anonyymi

        No, ainakin uskovaisuudessa muualla esimerkki josta olen maininnut, koska se on painettua saanakin ja tv7 puhuttua - Adventtikirkossa tuli esiin sapatti - ja Sapatin Herra - jota taas antisemitismi piti piilossa kirkkohistorian peittovaatteen alla, kun hävittivät Apostolista uskoa.
        Apostolisen uskon aikana oli Herran omilla yhteinen lepopäivä

        sapatti.

        Teillä on antisemitisminen papattikultti - sapattia vastaan.

        1. Moos. 12:2―3:a.

        "Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
        Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

        Tämä oli Jumalan lupaus Aabrahamille. 1. Moos. 13:14:

        "Ja Herra sanoi Abramille, sen jälkeen kuin Loot oli hänestä eronnut: 'Nosta silmäsi ja katso siitä paikasta, missä olet, pohjoiseen, etelään, itään ja länteen.

        Sillä kaiken maan, jonka näet, minä annan sinulle ja sinun
        jälkeläisillesi ikuisiksi ajoiksi.'"
        Meidän täytyy suhtautua vakavasti siihen, mitä Herra sanoo Sanassaan. Kun Jumala sanoo: "ikuisiksi ajoiksi", voimme ajatella sen tarkoittavan kirjaimellisesti "ikuisuutta".


        ts. Abrahamin uskossa Herraan, Sapatin Herraan syntyy Herran kansa ja sapatti on Abrahamiuskoisten lepopäivä.

        Se, että teille on Roomankeisarin sunnuntai->pyhä -> pyhityksenne kohteena, se on teidän asia, mistä papatatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ainakin uskovaisuudessa muualla esimerkki josta olen maininnut, koska se on painettua saanakin ja tv7 puhuttua - Adventtikirkossa tuli esiin sapatti - ja Sapatin Herra - jota taas antisemitismi piti piilossa kirkkohistorian peittovaatteen alla, kun hävittivät Apostolista uskoa.
        Apostolisen uskon aikana oli Herran omilla yhteinen lepopäivä

        sapatti.

        Teillä on antisemitisminen papattikultti - sapattia vastaan.

        1. Moos. 12:2―3:a.

        "Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
        Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

        Tämä oli Jumalan lupaus Aabrahamille. 1. Moos. 13:14:

        "Ja Herra sanoi Abramille, sen jälkeen kuin Loot oli hänestä eronnut: 'Nosta silmäsi ja katso siitä paikasta, missä olet, pohjoiseen, etelään, itään ja länteen.

        Sillä kaiken maan, jonka näet, minä annan sinulle ja sinun
        jälkeläisillesi ikuisiksi ajoiksi.'"
        Meidän täytyy suhtautua vakavasti siihen, mitä Herra sanoo Sanassaan. Kun Jumala sanoo: "ikuisiksi ajoiksi", voimme ajatella sen tarkoittavan kirjaimellisesti "ikuisuutta".


        ts. Abrahamin uskossa Herraan, Sapatin Herraan syntyy Herran kansa ja sapatti on Abrahamiuskoisten lepopäivä.

        Se, että teille on Roomankeisarin sunnuntai->pyhä -> pyhityksenne kohteena, se on teidän asia, mistä papatatte.

        Vuodatuksesi on vahvaa uskoa väärään profeettaan Ellen Whiteen.


    • Anonyymi

      Miksi kirjoitat Saatanan väärin. Se kuuluu kirjoittaa Saatana eikä Saa...tana tai Saa..tana. Yrität pilkata uskovaisia mutta teet itsesi naurettavaksi kun et osaa edes suomenkieltä!

      • Anonyymi

        Miksi kirjoitat saatanan oikein?
        Olet adventisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoitat saatanan oikein?
        Olet adventisti.

        Adventistit eivät osaa suomenkieltä koska ovat t......ä.

        "Mikä on pedonmerkki teologian Tohtori Timo Flinkin uskon mukaan?
        Hän on Adventtikirkon virallinen tiedotusvastaava."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventistit eivät osaa suomenkieltä koska ovat t......ä.

        "Mikä on pedonmerkki teologian Tohtori Timo Flinkin uskon mukaan?
        Hän on Adventtikirkon virallinen tiedotusvastaava."

        Tuntuuhan he osaavan, kun saatte selvää pilkataksenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoitat saatanan oikein?
        Olet adventisti.

        Suomenkielellä!


    • Anonyymi

      Kirjoitetaanko adventismissa saatana isolla vain pienellä?

    • Anonyymi

      Vieläkö Adventtikirkolla on Kallioniemessä käännytysleirejä tänä kesänä?

      • Anonyymi

        Rauhoitukaapas nyt lapset ! Nyt olis hyvä keli käydä lenkillä !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe