Söit luultavasti koppakuoriaisiakin mukana....
Söitkö Jalostajan hernekeittoa?
21
90
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tuo haittanne. Ötökät on hyvä proteiinin lähde. Olen syöny niitä paistettuna. Heinäsirkkoja samnakoita muurahaisia skorpioneja sun muita. Hyviä.
- Anonyymi
Ex metsästi kobra käärmeitä ja söi nälkäänsä
- Anonyymi
Oli äsken loppu kaupasta joten ostin pirkkaa. Onko kauppa vetänyt pois vai innostuiko kuluttajat herkullisista sattumista?
- Anonyymi
Pirkka ON jalostajan hernaria, vain pienemmällä hinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähemmän lihaa enemmän silavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähemmän lihaa enemmän silavaa
Aivan sama. Jos muutenkaan haluaa että valmishernarissa on lihaa, täytyy se itse lisätä. Ei mitään eroa jalostajan ja pirkka-jalostajan välillä.
Ei voi olla niin vaikeaa ymmärtää että joskus samassa tuotteessa on eri hinta, muttajos haluaa maksaa extraa pelkästä purkissa lukevasta brändistä niin ihan vapaasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siinä Pirkan sopotissa on vissiin hiirenpaskoja lisäksi, kun on halapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siinä Pirkan sopotissa on vissiin hiirenpaskoja lisäksi, kun on halapaa.
Tuolle asennevammalle tuskin mitään voi, myöskään järki ei viihdy asennevammaisen päässä.
- Anonyymi
Työttömien valintaan kuntakokeilun bubbakuoriaiskeittoa menulle.
- Anonyymi
Haloo. Kyllä ne mustat möykyt huomaa, ennenkuin työntää lusikan suuhunsa.
- Anonyymi
Kelpaa hyvin safkaksi matala-palkka väestölle.
- Anonyymi
Vähä kun kokonainen pippuri. Antaa keitettäessä makua ja syödessä noukkii pois lautaselta
- Anonyymi
Miksi kaalisopassani ei ole Suolaa? Trolli Pietarista
- Anonyymi
Siihen vielä palanpainikkeeksi heinäsirkkaleipää niin maailma pelastuu.
- Anonyymi
Koppakuoriaisista saa proteiinia ja onhan sitä kansaa yritetty saada syömään hyönteistä, että mitä valitusta nyt tässä.
Linnutkin syövät koppakuoriaisia. - Anonyymi
10 hernekeitto on parempaa, se palvilihalla oleva etenkin.
- Anonyymi
minäki ajatellut jos tyttö olisi ja pitäs elättää, vois tuota hernekeittoa olla tarjolla usein, sitte pörisee ja sekin liitto mahdton
- Anonyymi
Aina syy löytyy kyllä
- Anonyymi
No eikö ne myyneetkin välillä kaupossa niitä koppakuoriaisia. Piti mukamas tulla yleisempäänkin käyttöön.. Samoin kuin nyhtökaura tai kauramaito, ei ne koskaan alkuperäisen veroisia ole.
- Anonyymi
Tuota niin minä tykkään kyllä syödä hyönteisiä
- Anonyymi
no, onko koppikset rapeita vai kunnolla haudutettuja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756