jalostajan koppakuoriaiset

Jalostajan kuuppakuoriasherneskeitto. MMMM

9

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arvokas proteiinilisä

    • Tunnistin kuvasta: Beetlet; John- vainaa, Paul- vainaa, George- vainaa ja Ringo- vainaa!

      Jalostaja sai nimensä siitä, että se jalostaa puuta, puutarhakalusteiksi Turussa. Nuo voi olla jotain puuntuholaiskuoriaisia, jotka on tehtaalle jääneet asumaan. Taidetaan tuo hernekeittokin valmistaa pohjoismaiden suurimmassa slummissa, Pansiossa. Siellä ainaski Auran Sinanappi tehdään. Kävelin kaupunginosan läpi hiljan ja oli monikulttuurellien meininki.

      Mc- koppakuoriainen (tätä me (kadotettu sukupolvi) nuorena diskoissa tanssittiin): https://www.youtube.com/watch?v=zeAPchxhbNg

      • Tiesitkö että ihminen on jalostaja itsekin.?Ihan jokainen joka syö mitä syö se jalostuu toiseen muotoon. Elämää luovaan tuotteeseen.-Elikä paskaan. Maailma on paskaa täynnä ja ilman sitä ei kasvaisi mikään.


      • Anonyymi
        pervokki kirjoitti:

        Tiesitkö että ihminen on jalostaja itsekin.?Ihan jokainen joka syö mitä syö se jalostuu toiseen muotoon. Elämää luovaan tuotteeseen.-Elikä paskaan. Maailma on paskaa täynnä ja ilman sitä ei kasvaisi mikään.

        Onko siis asia nähtävä niin, että jaloimpia ovat he, jotka puhuvatkin pelkkää paskaa. Siis tuottavat paskaa molemmista päistä?
        Näin syntyy sekä hengellistä että maallista kasvualustaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko siis asia nähtävä niin, että jaloimpia ovat he, jotka puhuvatkin pelkkää paskaa. Siis tuottavat paskaa molemmista päistä?
        Näin syntyy sekä hengellistä että maallista kasvualustaa?

        Suun kautta tuotettava paska on pelkkää sanahelinää jonka kukin ymmärtää miten sen haluaa ymmärtää. Mielestäni konkrettinen paska persuksen kautta ei ole mitään soopaa eikä helinää vaan konkreettista käsin kosketeltavaa paskaa. Paskaa joka lannoittaa ja auttaa uuden elämän alkuun


      • Anonyymi
        pervokki kirjoitti:

        Suun kautta tuotettava paska on pelkkää sanahelinää jonka kukin ymmärtää miten sen haluaa ymmärtää. Mielestäni konkrettinen paska persuksen kautta ei ole mitään soopaa eikä helinää vaan konkreettista käsin kosketeltavaa paskaa. Paskaa joka lannoittaa ja auttaa uuden elämän alkuun

        Venäjästäkin on mainittu, että siellä on kaikki paskaa paitsi kusi. Kremlin tsaarikin kusee kansaansa linssiin puhumalla paskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäjästäkin on mainittu, että siellä on kaikki paskaa paitsi kusi. Kremlin tsaarikin kusee kansaansa linssiin puhumalla paskaa.

        Mainitsemaani sanahelinää ja palturia-. Termi paskan suoltaminen kyllä oikeastaan on ihan jees suunkin kautta tuotettuna.


      • Anonyymi
        pervokki kirjoitti:

        Mainitsemaani sanahelinää ja palturia-. Termi paskan suoltaminen kyllä oikeastaan on ihan jees suunkin kautta tuotettuna.

        Voi myös puhua potaskaa. Tällöinhän kyse on suovasta, pahansuovasta. Suopaa tehdään potaskasta, eli kaliumkarbonaatista.
        Ja miten tämä paskaan liittyy? No suovalla voi pestä paskat ovenpielistä. Tämä vihjeeksi palstan ammatti paskantajille.

        Viran puolesta
        V. Vladimirovitš


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi myös puhua potaskaa. Tällöinhän kyse on suovasta, pahansuovasta. Suopaa tehdään potaskasta, eli kaliumkarbonaatista.
        Ja miten tämä paskaan liittyy? No suovalla voi pestä paskat ovenpielistä. Tämä vihjeeksi palstan ammatti paskantajille.

        Viran puolesta
        V. Vladimirovitš

        Taas tuli ymmärrettyä ja yhdisttettyä merkitys ja sana pahansuopa. Suopapa hyvinnni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe