Huuuu! Täällä on karmee joukkio. Tehkää niinkuin me tahdomme tai ...
Mutta johtuu siitä että se itse pelkää. Kakit on jo housuissa ja pää pensaassa. Kaikki on kohta menetetty. Maan varat on ryöstetty (Putin olikarkit) ja kohta pe... auki.
Venäjä pelottee
4
173
Vastaukset
- Anonyymi
Koska zombipropagandan valheen mukaan Ukraina on ”sama normaali maa” kuin Suomi.
Kyllä Suomestakin tulisi samantasoinen kuin Ukraina jos
- poistaa ruotsin kieli kouluista
- poistaa Ahvenanmaan itsehallinto
- väkivalloin tehdä ruotsinkielisistä suomenkielisiä
- pommittaa kapinalliset alueet, jotka vastustaa em. seikkoja
Onneksi Suomessa on oikea demokratia.- Anonyymi
Ykkös Mörkö piilottelee jossain Kaukasusvuoren uumenissa.
- Anonyymi
Ei Venäjä pelottele, vaan Suomen media!
- Anonyymi
Kyllä Venäjä pelottelee, muttei sitä pelätä. Turpiin vaan jos tule rajalle pullistelemaan. Ranuja niskaan kuin Raatteen tiellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815380Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151292- 103895
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56767- 49766
- 56764
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43749