Huuuu! Täällä on karmee joukkio. Tehkää niinkuin me tahdomme tai ...
Mutta johtuu siitä että se itse pelkää. Kakit on jo housuissa ja pää pensaassa. Kaikki on kohta menetetty. Maan varat on ryöstetty (Putin olikarkit) ja kohta pe... auki.
Venäjä pelottee
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
Koska zombipropagandan valheen mukaan Ukraina on ”sama normaali maa” kuin Suomi.
Kyllä Suomestakin tulisi samantasoinen kuin Ukraina jos
- poistaa ruotsin kieli kouluista
- poistaa Ahvenanmaan itsehallinto
- väkivalloin tehdä ruotsinkielisistä suomenkielisiä
- pommittaa kapinalliset alueet, jotka vastustaa em. seikkoja
Onneksi Suomessa on oikea demokratia.- Anonyymi
Ykkös Mörkö piilottelee jossain Kaukasusvuoren uumenissa.
- Anonyymi
Ei Venäjä pelottele, vaan Suomen media!
- Anonyymi
Kyllä Venäjä pelottelee, muttei sitä pelätä. Turpiin vaan jos tule rajalle pullistelemaan. Ranuja niskaan kuin Raatteen tiellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352240
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871829Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711763Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091617- 561322
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821182Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942391153- 571147
Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451077