Miten näette dieselien tulevaisuuden.
Olen hommaamassa käytettyä autoa. Vaatimukset mukava ajaa, järjellisen hintainen ylläpito, ei ihan pieni ja automaattivaihde.
Olen pitkään ajanut vääntävällä dieselillä.
Polttoaine/l plus vuotuiset maksut (ent dieselvero) ovat kalliimpia kuin bensa-autolla.
Olen silmäillyt n. 5v vanhoja eurooppalaisia autoja ja kutakuinkin toisiaan vastaavissa käytetyissä esim passateissa tai citroen C5 farkuissa diesel ei ole bensa-autoa kalliimpi.
100 - 150 000 ajettu 2l diesel on vasta sisäänajettu.
Rekisteröisin tietty tuon dieselin pakuksi jolloin nuo vuotuiset maksut putoaisivat pariin sataan.
Olen tuumaillut, että dieselpolttoaine on niin tärkeä koko maan logistiikalle, että sen hintaero versus bensa ei voi ihan kohtuuttomasti nousta.
Hinta-eroa hieman tasoittaa se, että parilitraisen dieselin ominaiskulutus lienee hieman pienempi kuin saman tehoisella bensa-autolla kun puhutaan vaikkapa 5v vanhasta autiosta.
Mitä mieltä olette vieläkö uskaltaa ostaa dieselautoa omaan yksityiseen käyttöön?
Käytetty dieselauto?
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775952- 353281
- 442908
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402142Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282111- 1101960
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291899- 1771877
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241548Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171318