Jes 2:2
" Aikojen lopussa on Herran temppelin vuori seisova vahvana, ylimmäisenä vuorista, kukkuloista korkeimpana, ja kaikki pakanakansat virtaavat sinne."
Koskeeko tämä adventisteja?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sak 1:16
Sentähden sanoo Herra näin: Minä käännyn Jerusalemin puoleen armahtavaisuudessa. Minun temppelini siellä rakennetaan, sanoo Herra Sebaot, ja mittanuora jännitetään Jerusalemin ylitse. - Anonyymi
Kristus sanoo: "Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä."
- Anonyymi
Adventistit laiminlyöneet tasauksen omassa seurakunnassaan.
"Sillä ei ole tarkoitus, että muilla olisi huojennus, teillä rasitus, vaan tasauksen vuoksi tulkoon tätä nykyä teidän yltäkylläisyytenne heidän puutteensa hyväksi,
että heidänkin yltäkylläisyytensä tulisi teidän puutteenne hyväksi, niin että syntyisi tasaus,"
Näin käskee Jumala.
Oman seurakunnan köyhiä on autettava tasauksessa.
Tämä on todellista lähimmäisen rakkautta. - Anonyymi
Lopunajan jäännös Raamatun mukaan.
Jes 37:32 Sillä Jerusalemista lähtee kasvamaan jäännös, pelastunut joukko Siionin vuorelta. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.- Anonyymi
Vääärän profeetan korvausteologia = adventismi p...kaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vääärän profeetan korvausteologia = adventismi p...kaa.
Valehtelevatko pastorit?
Mikä on amerikkalaisen uususkonnollisen olevinaan "sapattipyhien" rooli lopunajan jäännöksenä?
Kyseessä lienee eksytyksestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelevatko pastorit?
Mikä on amerikkalaisen uususkonnollisen olevinaan "sapattipyhien" rooli lopunajan jäännöksenä?
Kyseessä lienee eksytyksestä.No, sieltähän se tuli - sapatti- ja Jumala pyhitti sapatin, kirkastamaan sinullekin sen, että Hän on kaiken takana, eikä sunnuntai ole raamatullinen pyhä..
Ajattelitteko te - että sunnuntai toisi pakanauskonnosta - jäännökseksi.
Mistä eksytysksestä ähiset?
Uusi Jerusalem ja ne kivet- mitkä ovat siinä - on ylipapin rintakilvessä.
Löytyykö sieltä Augustinuksen auringonpalvontakiveä, jolla loikoilette baabelin porteilla.
- Anonyymi
Niin ei alkuseurakunta kerännyt mitään kymmenyksiä, vaan he elivät tasauksessa. Eikä se tietenkään tarkoita sitä että täydelliset laiskurit saavat myös rikkaiden rahat, vaan kun on yksi Henki, kun on oikeasti Jumalan Henki, eikä vain harhaoppista höppöttämistä, niin ei ole mitään lakia antaa jotain, vaan toimitaan Hengen ohjaamina.
Mutta jos kehitellään joku harhaoppikyhäelämä, niin ei se tuo muassaan kuin ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810