Yksityinen lääkäri

Anonyymi

Nyt on aika varata yksityiselle aika ja laittaa huonot hampaat kuntoon on vain yksi ongelma.. Mistä tietää valita hyvän lääkärin? Haluaisimkin kuulla miten te valittette lääkärinne?? Mistä voi edes päätellä onko hyvä huono?

2

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On vaikea löytää vastuullista hammaslääkäriä, joka ennen kaikkea haluaa potilaan hampaat kuntoon ja vasta toiseksi haluaa itselleen tai edustamalleen ketjulle voittoa. Itse olen päässyt kunnallisen hammashoidon määräämänä sen yliopistolliseen yksikköön hoitoon, koska minulla on ongelmasuu, johon olen jo käyttänyt omia rahojani runsaasti. Tähän asti olen hoidattanut Oralissa, Hammajuuriklinikalla ja kahdella yksityisellä yksin tekevällä hl:llä.. En tietenkään tarkoita, että hekään huonoja olisivat, mutta monta virhettä on tehty kun hampaita on hoidettu välinpitämättömästi tai tarpeettomasti (kallis puhdistus vaikka hampaiden juuret eivät ole puhdistuneet kunnolla ja tulehdus on jatkunut, toimenpiteitä joita ei olisi tarvittu, mutta joista on saatu lisätuloa, hammasimplantti istutettu vinoon, niin että ikenen alle menee ruokaa niin että sen pystyy puhdistamaan vain h-hygienisti tai hl, yksi olisi repinyt tärkeät hampaat pois ja sillä sitonut minut pidempään hoitoonsa, loppuhinta-arvio nousi silmissä eikä tiennyt onnistuuko lopputulos, kysellä ei olisi saanut, luottaa vaan "6,5 vuoden koulutukseen").
      Näilläkään kokemuksilla en pysty yksittäisistä hammaslääkäreistä kertomaan sinulle mikä olisi paras. Mutta jos aloittaisin alusta, menisin ensin yksin vastaanottoa pitävän hl:n arvioon, mitä hän suosittelisi hoidoksi. Yleensä hän ei pysty tekemään vaativia toimenpiteitä, mutta arvion pystyy työstä antamaan. Joskus hänellä on omia erikoislääkäreitä, jonne voi määrätä. Heille voi mennä tai sitten itse valita toisen, voi sitten verrata hänen ja tämän yksityisen lääkärin suunnitelmia. Toivon sinulle parasta. Ota itse selvää toimenpiteistä lukemalla netistä mm. terveyskirjaston infoa, myös näitä vertaistukia voi käyttää täältä palstoilta ja kilauttamalla kaverille.

• Anonyymi

En puhunut firmasta vaan lääkäristä erikseen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      192
      12399
    2. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      355
      12264
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      281
      6596
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5367
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      209
      3886
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      180
      3695
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      64
      2763
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      179
      2530
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1942
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1814
    Aihe