https://www.space.com/earth-go-cloud-message-satellite-photo
Tuli tämä uutinen eteen. "Go", eli "Mene, menkää".
Jumala tietää, että pyydän tähän vahvistusta. En haluaisi ymmärtää automaattisesti tämän tapauksen olevan sattumaa.
Mieleen tuli myös mies, joka oli nähnyt näyssä tms., että ääni käski suomalaisten lähteä Lapista.
Jukka Piirosen uni 9.2.2012
Jumala puhui minulle aamulla, kun olin vielä unessa. Hän sanoi: "Suomalaiset pois Lapista!" Sanojen sävy oli käskevä ja terävä.
Samaan aikaan kun sytytin kynttilän Venäjään viitaten
6
59
Vastaukset
- Anonyymi
Wtf... melkein tasan 10 vuotta sitten...
- Anonyymi
Erotuksena vain 3 kk.
- Anonyymi
"Todellisuudessa pilvissä ei tietenkään ole tekstiä, vaan kyseessä on ihmisen aivojen ominaisuus nähdä tuttuja kuvioita sattumanvaraisista muodoista."
Lässyn lässyn... Tuo tyyli kertoa tuosta asiasta näyttää harvinaisen tutulle - kuin suoraan sen natotrollin päästä. Eli kyseessä oli viesti minulle.- Anonyymi
Hetkonen... G on 7. kirjain, O on 15. yht. 22. Nyt on vuosi 2022.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetkonen... G on 7. kirjain, O on 15. yht. 22. Nyt on vuosi 2022.
Hmm... mitähän tapahtuu 3 kk:n päästä? Taidan tietää. Se se on, mutta myöhemmin tiedän tarkemmin.
- Anonyymi
Ei kiinnosta Etelä-Suomen huumelähiöt. Pysyn ennemmin Lapissa ja otan avosylin vastaan mahdollisesti tänne saapuvat venäläissotilaat.
Ennemmin katselen ulkona venäjän sotilaita kuin USAn hyökkäys harjoitteluja.
Venäjän lippu täytyy ostaa että voin sen laittaa lipputankoon liehumaan kun valta on vaihtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665201Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293787Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652267Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501974Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771678- 631375
- 641306
- 2611107
- 471082