Mitä on monikulttuurisuus ?
Ilmeisesti sitä kun monta ja monenväristä ja monenkielistä miestä raiskaa porukalla nuoren pikkutyön?
Tuleeko sinulle muuta mieleen?
Mitä on monikulttuurisuus
5
68
Vastaukset
- Anonyymi
Monikulttuuriset Suomessa toimivat vain samalla tapaa kun Venäläiset sotilaat Ukrainassa. Ei tuosta sovi pahastua tai olet rasisti!
- Anonyymi
Kurkistappas jutuupist muutama jenkkiläinen kaupunki video , huomaat mitä monikulttuurisuus tuo tullessaan Suomeenkin .
- Anonyymi
Oikea osunut luonnehdinta monikulttuurisuudesta.
- Anonyymi
Joo tulee.
Minulle monikulttuurisuus on sitä, että näen aamuisin vaimoni kauniit, isot ruskeat silmät.
Se on sitä, että talviöisin peittoni alla on myös ihanan ruskea iho säteilemässä karibian lämpöä.
Monikulttuurisuus on myös sitä, että iso ja riski, jäyhän oloinen ja -näköinen suomimies voi saada todella kauniita lapsia joille ulkonäkö ja kaksikielisyys helpottaa tulevaisuutta.
Lapset saavat toisesta äidinkielestään lähes ilmaisen ylimääräisen L:n kirjoituksissa.
Miten aloittaja itse olet kokenut yhteiselosi maahanmuuttajien kanssa? - Anonyymi
"monikultturisuus on rikkaus. ei mulla muuta." A.Stubb (kok.)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345792
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962589- 1342507
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 121423
- 621128
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101052- 51922
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101835- 76835