Kaksi työtä tarjolla!!

Työnantaja

2 työpaikkaa tarjolla:

Naiselle:

Nöyrä ja kuuliainen sihteeri. Tehtäviin kuuluu monistaminen, kahvin keitto ja esimiehen tyydyttäminen.

Vaatimukset:

Ylempi korkeakoulututkinto. Hallitsee ruotsin, englannin, saksan ja ranskan hyvin. Atk-taidot hallussa. Vähintään viiden vuoden kokemus asiantuntijatehtävistä, myös ulkomaan työkokemusta. Mielellään lapseton brunetti jolla on hyvät tissit.

Palkka: Harjoittelijan tuki, eli työmarkkinatuen lisäksi 8€ päivässä!

- - - -

Miehelle:

Esimiehen paikka. Tehtäviin kuuluu netissä surffailu, kahvin juonti, ja sihteerin paneminen.

Vaatimukset: hyvät suositukset. Iso mulkku.

Palkka: 8500€/kk

14

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roope-kroisos

      Hieno kysymys. Tonni vetoa että ajatus menee femakoilta ohi.

      Kumpaanko löytyy enemmän hakijoita ?
      Kumpaan tehtävään hakija joutuu läpäisemään tiukemman seulan. Ja tämä on sitten kompa ?

    • cisma

      ..saiskohan jälkimmäisen duunin, jos omistaa ison dildon? Tai että jos se iso mullku oliskin aviomies?

      • jorojukka-kukka

        Luulenpa että tässä tarjolla olevassa paikassa ei dildolla pärjää, vaan jutun juju on juuri siinä, että on aito mies, jolle paikka annetaan ikäänkuin kunnianosoituksena miehisyydelle.


    • noista

      valita ihan kumman tahansa, mutta voin kertoa,
      että meille ei pääse töihin, jos takapuoli ei
      ole oikean muotoinen.

    • jorojukka-kukka

      Työmarkkinoilla tuokin kyllä on todellisuutta joissain paikoissa, ainakin miesten osalta. Naisilla työlistä vaan on loputon.

      • Kurre_Orava

        "
        Herra antoi, herra otti, tyydy siihen hottentotti.
        "
        Elämä on kovaa, vai mitä.


      • jorojukka-kukka
        Kurre_Orava kirjoitti:

        "
        Herra antoi, herra otti, tyydy siihen hottentotti.
        "
        Elämä on kovaa, vai mitä.

        Onneksi meillä on feminismi.


      • Kurre_Orava
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Onneksi meillä on feminismi.

        Vaan feminismikään ei voi mitään rahavaltaa vastaan.


      • jorojukka-kukka
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Vaan feminismikään ei voi mitään rahavaltaa vastaan.

        Raha.


      • :-D
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Vaan feminismikään ei voi mitään rahavaltaa vastaan.

        Jalat ristiin vaan!

        :-D

        Sillä valta kellä vittu!


    • Kurre_Orava

      No, jos yritys noilla keinoin meinaa pystyssä pysyä, niin siihen sillä lienee täysi oikeus.

      Kannattaa huomata, että ysksityisellä yrityksellä on oikeus valita työntekijänsä. Siinä vaiheessa kun femakot alkavat sanelemaan yksityisenkin sektorin rekrytointipolittikan niin aika moni firma potkasee porukan pihalle ja lähtee kiinaan.

      Mietityttää nytkin, että kuinka monen yrityksen Kiinaan lähdön taustalla onkin feminismi....

      • :-D

        Eivät naiset nyt hätistä miehiä kiinaan asti.

        Onhan noita maita lähempänäkin.


    • Kyllä minä siihen miehen työnkuvan vaatimuksiin lisäisin monipuolisen kokemuksen "työkalun " käytössä!!
      vom

    • Jack

      Mutta miksi sen mieshakijan pitää olla iso mulkku?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe