Mitä lienevät kalliitta uusia mersuja,bemareita jne ja nuoret pojat niillä ajalee.Onko nämä niitä niin sanottuja pakolaisia jotka sotaa karkuun lähtivät vai mafia kundeja.Ukranaistahan ei pitäsi päästä miesten maasta pois tässä tilanteessa no tietty rahalla varmaan pääsevät.Erikoista kumminkin ennen sotaa ei täällä pyörinyt Ukrainan kilpisä autoja ollenkaan.!!No kannattaa varmaan virkavallanki seurata kyseisen maan autoja etteivät tänne levitä mafia bisnestään kun eivät kotimaassaan sitä enää voi pyörittää!!
Unkarilaiset ÖKY autot Seinäjoella
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo kyllä minäkin oon kans hirveen kateellinen.
- Anonyymi
Peräkammarin poika sielä huutelee,ei tässä kukaan ole ketään kadehtinut vaan ihmettelyt kuinka näin on!Mulle on ainakin sama ajaako naapuri sähkö Teslalla vai vanhalla Nissanin dieselillä,riittä kun pääsee itse pisteestä a pisteeseen b ja jopa c........
- Anonyymi
Kummiskin olet vain kateellinen. Tunnusta pois! Pohanmaalla se on hyve!
- Anonyymi
Siis Unkari vai Ukraina? Unkarilaisia "työttömiä" ainakin on Seinäjoella ollut jo vuosia muutama sata ja sossu eli suomalainen veronmaksaja kustantaa kaiken autoista lähtien.
- Anonyymi
Laitettu uusiksi siis Ukraina koko hela hoito
- Anonyymi
Sossu eli seinäjoen kaupunki ostaa pakolaisille autot.
- Anonyymi
Paljon isommasta summasta on kyse unkarilaisten kanssa. Seinäjoella on useita satoja "työttömia" unkarilaisia joille sossu eli me kaikki maksamme kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672