Asensin pelin sa sillee mutta kun laitan cd koodia niin kone väittää että se on jo käytössä mitä teen? Olen etsinyt tietoo melkein vuorokauden putkeen APUA!!!!!! help me pliis.
hl2 serial ongelma
Nimetön
3
436
Vastaukset
Mistä ostit sen pelin? Vie takas ja pyydä uus mut tarkista ennen sitä ettei 0(nolla) ole kirjain o ja niin ees päin.
- ..................
jos ostit pelin käytettynä sua on kusetettu pahasti, sillä jos se myyjä ei antanu omaa steam-tunnustaan mukaan sulla ei oo mitää mahdollisuutta päästä pelaamaa sitä, kun sillä yhellä cdkeyllä voi tehä vaa yhden käyttäjän steamii.
- 123
ei se ole mikään käytetty vitut jos olis ni mä hettäsin sen ikkunast mut ei siinä ole myöskään palautus oikeutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35840Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15482