Kääntäjät ovat todenneet, että kyseessä ei ole äkkinäinen "auringonpimennys", vaan käytössä on sana, joka tarkoittaa henkistä pimeyttä. Niin, jokaisen ihmisen sisällä siis pimeni.
Mutta miksi juuri kolme tuntia?
Olisiko mahdollista, että kun aurinko kuolee 23.09 ja "syntyy uudelleen" 25.12, tulee kuluneeksi juuri kolme kuukautta?
Voisimme sanoa, että nämä ihmisetkin astuivat manalaan kohtaamaan itsensä ja varjopuolensa.
Pimeys kesti kolme tuntia
Anonyymi
5
53
Vastaukset
Onko kyseessä pelkkä "yhteensattuma"?
T: Aloittaja- Anonyymi
Onks se nii tärkeää.
Anonyymi kirjoitti:
Onks se nii tärkeää.
Se oli oikeastaan retorinen kysymys.
Tietenkään kyse ei ole yhteensattumasta. Halusin lähinnä näyttää, että tämäkin viittaa astrologiaan ja auringon sammumiseen ja uudestisyntymiseen.
Käännökset ja kääntäjät.Olkaa hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273