Sen uuden lain mukaan hoitajien ja muiden alan ihmisten on pitänyt ottaa rokotukset etteivät tartuta tautia, niin miksi sitten pitää vielä maskia pitää, eihän tässä ole mitään logiikkaa.
Miksi hoitajilla on yhä maskit ?
14
615
Vastaukset
- Anonyymi
Kas kun -ja tämä kaiketi tulee sinulle täytenä yllätyksenä- on olemassa muitakin tarttuvia sairauksia kuin korona ja influenssa.
- Anonyymi
Otetaan nyt kaksi tärkeää pointtia tähän avaukseen eli A. paperiset maskit eivät ole koskaan suojanneet viruksia vastaan eikä tule suojaamaan.vaaditaan kunnon kaasunaamari oikeilla suodattimilla. Ja sitten B.rokotteet eivät anna minkäänlaista suojaa koronaa vastaan.vanhukset 3krt piikitetyt kuolee samaan tahtiin kuin ilman piikkejä koronaan. Eli kaikki lupaukset ja puheet piikkien hyvyydestä oli täysin arvailuja ja nyt kun aikaa on mennyt niin voidaan todeta että piikit oli tyhjä arpa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan nyt kaksi tärkeää pointtia tähän avaukseen eli A. paperiset maskit eivät ole koskaan suojanneet viruksia vastaan eikä tule suojaamaan.vaaditaan kunnon kaasunaamari oikeilla suodattimilla. Ja sitten B.rokotteet eivät anna minkäänlaista suojaa koronaa vastaan.vanhukset 3krt piikitetyt kuolee samaan tahtiin kuin ilman piikkejä koronaan. Eli kaikki lupaukset ja puheet piikkien hyvyydestä oli täysin arvailuja ja nyt kun aikaa on mennyt niin voidaan todeta että piikit oli tyhjä arpa
"A. paperiset maskit eivät ole koskaan suojanneet viruksia vastaan eikä tule suojaamaan."
Olet väärässä.
"B.rokotteet eivät anna minkäänlaista suojaa koronaa vastaan.vanhukset 3krt piikitetyt kuolee samaan tahtiin kuin ilman piikkejä koronaan."
Olet väärässä.
- Anonyymi
Olipa rokotettu tai ei niin henkilö voi olla oireeton viruksen levittäjä.
Normaalikäytössä olleet kirurgiset maskit suojaavat rajallisesti vain ulos päin hönkimistä.
Terveydenhuollon paikoissa on liikkeellä kaiken sortin pöpöjä joten oikein hyvä, että tippaiitat pitävät suojaimia. - Anonyymi
Edelen käytän maskia siellä missä suositukeset oli! Edeleen pidän 2 m väli ihmisin.Ei ole keneltäkän se pois. Edelen en tapa henkilöitä jotka olivat maski ja rokote vastaisia.Se on minun itseenäinen päätökseni ja ei pitäisi sinua likutaa? Metrossa monella oli tänään maski ja myös huolehtivat istuminen eivät ängenet kylken kiini van katsoivat paikat väli on!Terv. mutsi Itä-Helsinki yksi monista mutseista
- Anonyymi
Eilen kävin ostoksilla "kodintavaratalossa" jossa pääasiassa tavara on miehille kohdistettua auto- ja remonttitavaraa. Käytin maskia ja ostoksilla ollessani vain yhdellä miehellä oli myös maski, jopa tehokkaampaa mallia. Eipä silti myyjilläkään ollut maskia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen kävin ostoksilla "kodintavaratalossa" jossa pääasiassa tavara on miehille kohdistettua auto- ja remonttitavaraa. Käytin maskia ja ostoksilla ollessani vain yhdellä miehellä oli myös maski, jopa tehokkaampaa mallia. Eipä silti myyjilläkään ollut maskia.
Eikä tarvikaan olla, yhtään kenelläkään. Varmaan ahdisti sinua, kun tänne piti avautua. Laita seuraavalla kerralla ihana maski myös silmillesi, niin ahdistuksesi vähenee.
- Anonyymi
Entäpä sitten semmoinen juttu, että kun pitää maskia 8 tuntia päivässä tai tupla vuorossa 16 tuntia, niin mitähän se vaikuttaa keuhkoihin ja muuhun terveyteen. Maskeistahan irtoaa hiukkasia sisään hengittäessä ja lisäksi ne aiheuttavat vastusta hengittämiseen. Kosteana hengitysvastus vielä kaiken lisäksi vain pahenee. Veikkaanpahan hengityssairauksien ja keuhkosyöpien kasvua tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Kyllä maskia KANNATTAA käyttää,sain itse heti koronan kun en sitä käyttänyt 2 teen päivään.
Maski suojasi sittenkin vaikka se maski mitä olen käyttänyt on vain kangasmaski ja pesin sen muun pyykkien mukana noin 3 men viikon välein.- Anonyymi
Minullakin on maski aina koto na. Vaikka asunkin 1 sin. Pidän maskia aina myös nukkuessa ja saunassa. Olen pitänyt sitä myös uimahallissa. Jotkut kyllä katsovat minua kuin tärähtänyttä aivokääpiötä. Ja tätä ei tapahdu pelkästään uimahallissa. Minä kyllä pidän maskia vielä, koska olen hyvä ihminen. Laittaisin mielelläni myös kahleet kinttuihini, jos joku haluaisi niin tehdä. Olen niin kuuliainen ja hyvä ihminen ja uskon kaikki suositukset ja säännöt, minulle ne ovat pakkoja ja haluaisin että muutkin ottaisivat ne pakkoina ja olisivat kaltaisiani orjamieliä. Tykkään auktoriteeteistä ja holhouksesta, ylemmät kyllä tietävät mikä minulle on parhaaksi. Ei ole väliä onko turvallisuuden tunne valheellista, pääasia että saan näyttää olevani hyväihminen ja kuuliainen alistuja.
- Anonyymi
"Miksi hoitajilla on yhä maskit ?"
Hoitajat käyttävät julkista hammashoitoa. - Anonyymi
Uskomushoitojen mukaan riittää kun vain uskoo toimivansa oikein.
- Anonyymi
Koko virologiassa ei ole mitään logiikkaa kaikki perustuu olettamukseen.
2017 Saksan korkein oikeus antoi lausuntonsa niin sanotussa tuhkarokkovirusta koskevassa haasteessa, jossa Stefan Lanka lupasi 100000 euroa sille joka todistaa tuhkarokkoviruksen olemassa olon.
Oikeusistuin kuuli asiantuntijoita puolesta, että vastaan. Oikeuden mukaan esitetyt todisteet virusten olemassa ololle ns. soluviljelmiä käyttäen olivat tieteellisen menetelmän vastaisia oletuksiin perustuvia päätelmiä, jotka eivät todista yhtään mitään virusten olemassa olosta. Sama pätee kaikkiin viruksiin koska mitään muuta menetelmää ei ole koskaan käytetty viruksien "eristämiseen" kuin tätä soluviljelymenetelmää.
Itseasiassa kyse ei ole mistään eristämisestä vaan lähinnä erilaisten geneettisten aineiden sekoittamisesta keskenään, josta ei voi parhaalla tahdollakaan päätellä mikä partikkeli on mistäkin lähtöisin. Eristämisellä tarkoitetaan yhden asian erottamista kaikesta muusta ei sotkemista kaikkeen muuhun.
Looginen päätelmä tästä on, että mitään sellaista mitä ei ole olemassa niin sitä vastaan ei tarvitse suojautua yhtään mitenkään ei rokotuksin, maskein tai muullakaan toiminnalla.
Wissenschafftplus lehdessä asiaa käsitelty tarkemmin linkit löytyvät olennaisiafaktoja sivustolta.
Linkki suomennukseen jossa Stefan Lanka käsittelee oikeudenkäyntiä, viruksia, rokotteita ym. aiheeseen liittyvää.
https://olennaisiafaktoja.wordpress.com/2021/01/10/tri-stefan-lanka-kumoaa-kaikki-vaitteet-virusten-olemassaolosta/
Virususkonto istuu tiukasti tietämättömien mielessä ja niin kauan kuin tämä jatkuu lääketeollisuus käyttää sitä hyödykseen miljardien voittoja tavoitellessa aika-ajoin feikkipandemiota julistaessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379