Eli kysyn ketkä on teijän mielestä parhaimmat&huonoimmat&aliarvostetuimmat leijonissa pelanneet pelaajat eli voitte laittaa vastaukseksi ihan miltä aikajaksolta tahansa olevia leijonissa pelanneita.
Huonoimmat; 1.Miika Lahti 2.Ossi Louhivaara 3.Kalle Kerman 4.Rauli Raitanen 5.Tero Lehterä 6.Jukka Laamanen 7.Toni Mäkiaho 8.Ville Viitaluoma
Aliarvostetuimmat; 1.Joni Lius 2.Petri Pakaslahti 3.Antti Törmänen 4.Marko Palo 5.Pasi Puistola
Parhaat; 1.Olli Jokinen 2.Saku Koivu 3.Teemu Selänne 4.Teppo Numminen 5.Pekka Rinne 6.Raimo Helminen 7.Velipekka Ketola 8.Kari Jalonen
Voin laittaa perusteluja, mutten tänään ehdi. Huomenna voin sepustaa perusteluja.
Parhaimmat&huonoimmat&aliarvostetuimmat leijonapelaajat?
4
1098
Vastaukset 4
- Anonyymi
1Miika Lahti(melko kömpelö eikä ottanut oikein omakseen roolia joka hänelle tarjottiin)
2.Ossi Louhivaara(ei oikein mitään käyttöä missään roolissa sillä liian lahjaton kahteen ekaan kenttään ja puolustavissa kentissä ei myöskään tarpeeks hyvä)
3.Kalle Kerman(melko hajuton, mauton ja näkymätön ja näennäispelaamista siis enimmälti)
4.Rauli Raitanen(oli aika iso yllätys että ylipäänsä valkattiin vuojen 93 mm kisoihin)
5.Tero Lehterä(MM 95 joukkueen pelaajistossa muttei oikein näkynyt mitenkään kovin erityisesti)
6.Jukka Laamanen(hieman hidas, kömpelö ja heikko omassa päässä)
7.Toni Mäkiaho(mun makuuni liian hidas, kömpelö ja kulmikas MM jäille)
8.Ville Viitaluoma(tarvittava vauhti ja intensiteetti puuttuu lähes tyystin mm tasolle)
Aliarvostetut; 1.Joni Lius(näkymättömän työn tekijä, ja kyky tehdä ketjukavereista parempia ja taidokas sekä älykäs pelaaja)
2.Petri Pakaslahti(mainio aloittaja ja alivoimapelaaja jolla kiekollinen peli ja kiekoton peli oli hyvin hallinnassa sekä tehokas kulmapelaaja ja hyvä silloin jos oma joukkue johtoasemassa)
3.Antti Törmänen(kulmikas luistelija mutta muuten arvokas neloskentän rouhija)
4.Marko Palo(vahva rikkovassa roolissa ja muutenkin tosi vahva pelaaja vääntöhommien erikoismies)
5.Pasi Puistola(virtaviivaisen sulava pelaaja jolla hyvä pelikäsitys) - Anonyymi
Parhaat; 1.Olli OJ Jokinen(omaa luokkaansa mitä tulee nerokkaisiin syöttöihin, kiekon kuljetuksiin ja tempovaihteluihin ja on kaiken lisäksi vahva johtotyyppi)
2.Saku Koivu(yksi ehdottomasti henkisesti vahvimpia pelaajia ja pelasi uransa parasta lätkää NHL-uran alussa kun oli notkeampi mut polvivamman takia hänestä tuli kankeampi pelaaja)
3.Teemu Selänne(maalintekijänä ihan huippu ja osasi syöttääkin)
4.Velipekka Ketola(sentteripeli oli huikeaa katsottavaa kun vanhoja pätkiä katsonut ja yhdisti peliinsä myös kovan pelin ja oli tosi kova taistelija)
5.Teppo Numminen(varmin pelaaja jonka koskaan nähäny leijonissa arvokisoissa)
6.Kari Jalonen(yksi nokkelimpia leijonapelaajia jonka koskaan arvokisoissa nähäny)
7.Pekka Rinne(vuorenvarma maalivahti)
8.Raimo Helminen(etenkin oli huikea vuoden 88 calgaryn olympialaisissa kun oli noihin aikoihin paljon notkeampi ja luovempi pelaaja mutta 90-luvun puolivälin jälkeen hänestä tuli turhankin kankea pelaaja) - Anonyymi
Parhaat Juti&Raipe.
- Anonyymi
Janne Laukkanen ainakin tuotiin yksiin kisoihin isoilla otsikoilla. Anti oli huonot syötöt ja pitkää päätyyn. Mietin, että tämäkö se NHL taso on. No eihän vältäämättä extrapelit herkkua ole raskaan kauden jälkeen ja aikaeroineen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3341346Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan77936Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.68758- 120693
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt44689Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9526- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 25515
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32482- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421