Paljonko haluasit rahaa venäjän maksavan sinulle että emme liittyisi natoon?

Anonyymi

Riittäisi oikeasti vaikka 5000 euroa, esimerkiksi? Se tulisi tilillesi sitten, ehkä 6000 ja pitäisi maksaa siitä verot vielä niin hyöty olisi myös suoraan valtiontaloudellinenkin. Voisiko vaatia, kyllä niillä rahaa on, miljonääreillä, eri asia tietysti onko tahtoa niin paljon.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisi myös kysyä: Paljonko rahaa tahtoisit Natolta, että suostuisit liittymään siihen? Riittäisikö vaikka 10k€ kertamaksu vai tahtoisitko vaikka joka kuukausi 2000e?

    • Anonyymi

      Ei ole akuuttia tarvetta pikkurahoille. 200 000 ei olisi nolo hinta sielunsa myynnistä, mutta silti yleensäkin nahkansa myynti on aina noloa. Ennemmin vapaasti ajatteleva kuin ostettu papukaija.

    • Anonyymi

      Olette siellä Pietarissa hieman väärillä jäljillä, kyse ei ole rahasta eikä siitä että haluaisimme liittyä vaan siitä että teihin ei vain voi luottaa.

      • Anonyymi

        Joo Isänmaalla ei oo hintaa. Sellasta on idiootimaista kysyä ku aloitus on


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Viipuri, Petsamo, Sortavala, Petroskoi noinniiku aluksi...katsotaan miten jatko sujuu, että tartteko lisää etupiiriä.

      • Anonyymi

        Vielä viime vuoden puolella olisi luottanut Putiniin, että jos emme liity Natoon ja saamme Venäjän rystömät alueet takaisin, niin sopimus voisi toimia. Vaan nythän siihen ei voi luottaa.


    • Anonyymi

      Riippuu siitä, paljonko Nato tarjoaa minulle. Jos se on paljon isompi, kuin Venäjän tarjous, niin harkitsea asiaa.

      • Anonyymi

        Nato tarkoittaa myös kumarrusta USA:lle, kaikki maat ei pidä siitä ja se merkitsee nihkeämpää kaupankäyntiä heidän kanssaan


    • Anonyymi

      Minä olen niin rikas, että itsenäisyys ja turvallisuus ei ole myynnissä.

    • Anonyymi

      Ei voi luottaa Venäjään. Jos saisin vaikka 100 000, niin ei välttämttä menis montakaan vuotta, kun saisin uuden tarjouksen: otan napin otsaani tai maksan takaisin tuon saamani summan.

    • Anonyymi

      Mitä? Onko Venäjä liittymässä Natoon?

    • Anonyymi

      Sata viisisataa miljardia. Sillä saisimme aseita Venäjää vastaan.

      • Anonyymi

        Jos Venäjä antaisi tuollaisen summan minulle, lahjoittaisin lähes kaikki puolustukseen. Itse pitäisin pari milliä.


      • Anonyymi

        Korjaan. Tuo sata tuossa alussa ei kuulu joukkoon. Sata miljardia on iso raha toisaalta. Silläkin saisi vaikka ja mitä kivaa Venäjää vastaan.


    • Ei minulle maksaminen auta mitään.

      Minulle riittäisi se, että saan valita Venäjälle uuden johdon.

    • Anonyymi

      Rauhalle, itsenäisyydelle, vapaudelle ja ihmisoikeuksille ei voi laskea mitään hintaa. Niin suurta summaa ei ole että noista voisi luopua. Koska Venäjä ei halua rauhaa, vaan ainostaan sotia ja alistaa ja tuhota naapurimaitaan ja toisia kansoja, niin mikään tarjous ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Eiköhän Putin ole jo kansanedustajille ilmoittanut kuinka ne ja niiden lapset tulee kituen kuolemaan jos suomi natoon liittyy. Tästä ei lienee epäselvää ole?
      Saas nähdä kuinka rohkeita kansanedustajia meillä on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      248
      2688
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1663
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1589
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1472
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1335
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1180
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      943
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      908
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      898
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      875
    Aihe