Ateistinen kiinnostus

Anonyymi

Miksi ateistit ovat niin kiinnostuneita teismistä?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmettelen, kuinka ihmisestä voi tulla teisti. Muiden syitä en voi arvailla.

    • Varmaan samasta syystä kuin kristityt myivät julkisia kiertokäyntejä mielisairaaloissa - outoudet kiinnostavat.

      Bethlem was and is best known for the fact that it also allowed public and casual visitors with no connection to the inmates. This display of madness as public show has often been considered the most scandalous feature of the historical Bedlam.

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bethlem_Royal_Hospital

    • Anonyymi

      En ole kiinnostunut teismistä vaan teisteistä. Suoli24:n uskontopalstat kun ovat varsinaista friikkishowta. Täältä saa hyvät naurut kun uskikset törmäilevät ympäröivän todellisuuden kanssa kuin silmättömät koiranpennut.

    • Anonyymi

      Koska idiotit ovat viihdyttäviä.

      Kun joku tulee kertomaan kuinka on oleskellut keijujen ja tonttujen kanssa ja häntä pitää uskoa, niin ei voi muuta kuin nauraa.

      • Anonyymi

        En nyt nimittelisi ateisteja suoranaisesti keijuiksi, mutta tontuksi voisi kyllä muutamaa kutsua, ainakin satunnaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt nimittelisi ateisteja suoranaisesti keijuiksi, mutta tontuksi voisi kyllä muutamaa kutsua, ainakin satunnaisesti.

        No sinähän et saanut naista ja nait imureita? Sinua ei voisi kutsua edes tyhmä.hihuksi,kun juot sitä kaljaasi ja et perustele viestejäsi

        meneppäs sitä pallihikeäsi nuuskimaan avauksestani pelle


    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa teisteissä se , miten helposti ha uskovat kaiken huuhaan ja hömpän, mitä heille syötetään.

      • Anonyymi

        Noniin, jos mustekynällä lisää Raamattuun juttuja, palstan teisti uskoo nekin
        t. Avaaja


    • Anonyymi

      Ehkä se teismin huvittavuus saa kiinnostumaan siitä. Hyvät pakinatkin hauskuuttavat. Jos jonkun kerrotaan kävelevän vetten päällä tai heräilevän kuolleista, onhan se varsinainen vitsi. Erityisen huvittavaksi asian tekee se, että jotkut jopa uskovat moiseen.

    • Anonyymi

      Ateistit odottavat koko ajan tieteellistä aineistoa Jumalan olemassa olosta.
      Tai vastaavaa, johon he voisivat jopa uskoa, ilman tieteellistä varmuutta.
      Tässä on eroavaisuus. Jotkut ihmiset kokevat Jumalan läsnäolon luonnostaan
      ja automaattisesti täytenä varmuutena. Se menee henkiselle puolelle. Kun
      siihen lisätään Jeesus, huomataan, miten kaikki on järjestetty ymmärryksen
      lisäämiseksi länsipuolella maailmaa. Jos katsotaan maailmankaikkeutta, kaikki
      on järjestetty täydellisesti. Jos et sitä huomaa rationaalisesti, olet illuusion
      vallassa ja sinua viedään harhaan. Rationaalinen mieli jättää välistä monta


      muuttujaa ja hyppää siksi saunatonttuihin ja spagettiosastolle, koska on
      illuusion vallassa.

      • Anonyymi

        Jos et itse ole kokenut saunatonttua elämässäsi ei se tarkoita sitä etteikö esim. puu saunassa voisi olla henkiä. Puu elää joten ei ole mikään ihme jos siellä tonttukin elää. Millä oikeudella ihmiset haukkuvat muita ääliöiksi vaan sen takia etteivät itse ole kokeneet ihmeellisiä kokemuksia. Juuri sen takia että minua on nyt haukuttu koko elämäni ajan vaan sen takia etten ole ateisti ja olen kokenut henkisiä asioita niin juuri sen takia haukun koko loppu elämän kaikki maailman ateistit täys dorkiksi ,se on erittäin helppoa minulle koska olen oikeassa ja he ovat väärässä. Sitä saa mitä tilaa, se on karman laki ja karman laki toimii täydellisesti esim. .Mtään älyä ateistilla ei ole joten henkiset ihmiset saavat heistä hyvät naurut joka pv. He ovat täysin sokeita ja kuuroja periaatteessa kaikelle mikä on muutakin kuin kroppaa ja rahaa.Helppoa on nauraa kun on oikeassa, hölmön nauru ei ole aitoa naurua eikä aitoa iloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et itse ole kokenut saunatonttua elämässäsi ei se tarkoita sitä etteikö esim. puu saunassa voisi olla henkiä. Puu elää joten ei ole mikään ihme jos siellä tonttukin elää. Millä oikeudella ihmiset haukkuvat muita ääliöiksi vaan sen takia etteivät itse ole kokeneet ihmeellisiä kokemuksia. Juuri sen takia että minua on nyt haukuttu koko elämäni ajan vaan sen takia etten ole ateisti ja olen kokenut henkisiä asioita niin juuri sen takia haukun koko loppu elämän kaikki maailman ateistit täys dorkiksi ,se on erittäin helppoa minulle koska olen oikeassa ja he ovat väärässä. Sitä saa mitä tilaa, se on karman laki ja karman laki toimii täydellisesti esim. .Mtään älyä ateistilla ei ole joten henkiset ihmiset saavat heistä hyvät naurut joka pv. He ovat täysin sokeita ja kuuroja periaatteessa kaikelle mikä on muutakin kuin kroppaa ja rahaa.Helppoa on nauraa kun on oikeassa, hölmön nauru ei ole aitoa naurua eikä aitoa iloa.

        Nykyään voi tehdä mediaa, missä saunatonttu lukee pyhiä tekstejä vaikkapa Barak Obaman äänellä. Fakeyou.com. ääni voidaan synkronoida huulille. Voit äänittää myös oman äänesi, jota suosittelen copyright-oikeuksien vuoksi. Laita YouTubeen uskonnolliseen genreen ja ala tienata rahaa. Suosittelen englannin kieltä. On jotakin kivaa hommaa ja helppo tehdä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tämä on sosiaalisen median kaunein kuva tällä hetkellä. Nämä ovat 19 viikkoa vanhan syntymättömän lapsen kasvot. Ei siemen, solupallo tai sikiö... vaan kallisarvoinen pieni ihminen kaikessa täydellisyydessään. Jumalan luoma ihme, tehty Hänen kuvakseen, Hänen suunnittelemansa. Jumalan suurin luomus ❤️❤️❤️❤️
      Sananlaskut 24:11-12 NIV
      Pelasta ne, jotka viedään kuolemaan, ja ne, jotka horjuvat teurastukseen, Oi pidättele heitä [tuomuksestaan]! Jos [väitätte tietämättömyyttäsi ja] sanot: "Katso, me emme tienneet tätä", eikö Hän harkitse sitä, joka punnitsee ja tutkii sydämet ja niiden vaikuttimet? Ja eikö Hän tiedä sitä, joka varjelee elämääsi ja varjelee sielusi? Ja eikö Hän maksa [sinulle ja] jokaiselle hänen tekojensa mukaan?
      NEIL BROMHALL / TIETEEN KUVAKIRJASTO
      https://www.sciencephoto.com/media/486169/view

    • Anonyymi

      Räsäsen viideläiset eivät ole kiinnostuneita uskonnosta lainkaan. Niitä ei kiinosta muu kuin homostella kaiket päivät.

    • Anonyymi

      mutta jos spagettihirviö sittenkin on olemassa , mieti sitä hiekkakansan kumartaja 🤣

    • Anonyymi

      Miksi teistit ovat niin kiinnostuneita teismistä?

      • Anonyymi

        läkärit kuulemma kinosta hetä?
        atemi-usko on kuulemma teistien suosiossa

        mkitähänhähäh on teimi tai kuka?


    • Anonyymi

      Teistinen kiinnostus.

      Miksi teistit ovat niin kiinnostuneita ateismista?

      • Anonyymi

        Meitä teistejä kiinnostaisi olla vapaa satumaailman elämää vammauttavasta vaikutuksesta. Miten siihen päästäisiin?


    • Anonyymi

      Samasta syystä, kun läkärit kiinnostuvat sairauksista.

      Halutaan ihmisten parantuvan!

      • Anonyymi

        Mitkä ihmeen "läkärit? "

        Miksi puhut kelillä jota kukka ei ymmärä?

        Misätässäsäsä sä haluat parantua, alkoholismistasiko ho? jo ? noh
        t. avaaja


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe