Minusta ei välitä kukaan eikä elämällä ole mitään annettavaa minulle!
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kannattaa lähteä siitä, että tiedostaa tilanteensa, eli ne hyvät asiaat joita elämässäsi on, ne voivat olla hyvinkin pieniä.Ne sinun todelliset, entiset selviytymiset ja niiden tuoma opetus.Aina kannattaa muistaa,että huominen voi jo yhden myönteisen ajatuksen, tuntemuksen kautta kasvattaa näkymätöntä siltaa tulevaan. Uteliaisuus tulevaisuudesta kannattaa. Jaksamista.
- Anonyymi
Miks susta tuntuu siltä? Ootko puhunu sun vanhemmille tai onko sulla ystäviä joille voit puhua. Sä oot tärkee ja sun lähellä olevat ihmiset haluaa varmasti auttaa sua <3
Hei,
Saitkin jo hyviä vastauksia, mutta vastaan vielä minäkin. Jos haluat jutella ajatuksistasi jonkun turvallisen aikuisen kanssa, niin tässä tiedoksesi mahdollisia paikkoja:
https://sekasin247.fi/
Sekasin-chat nuorille on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.
Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joita voit halutessasi käyttää. Tukinetissä voi jutella ammattilaisten kanssa tai saada vertaistukea. Palvelumuotoina ovat tukisuhteet, ryhmäkeskustelut, ryhmächatit ja yksilöchatit.
Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/
Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Tukinetin kaikki palvelut saa maksutta käyttöönsä, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivuille. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.
Ystävällisin terveisin
SOS-kriisikeskus/Kata- Anonyymi
Minä välitän. <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591276
- 1121019
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen35758Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53726Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.8699- 70678
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää50642- 65621
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23591Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?67568