Kannatus laskussa

Anonyymi

Uusimpien tutkimusten valossa feminismin kannatuksen lopettamisen puolesta yli 68 prosenttia suomalaisista äänestivät valtioneuvoston istunnossa ja eduskunnan tasa-arvolautakunnassa.

Miksi?

7

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Emme tiedä

    • Anonyymi

      Huuhaa.

    • Anonyymi

      Pist linkkiä tutkimuksiin tosin siihen varmaan tarvitaan aivojen viipalekuvaus kun nämä tämmöiset tutkimukset sijaitsevat yleensä vain henkilön omien korvien välissä.

      Millä tavoin feminismin kannatus lopetetaan muuten? Onko ajatuksena joku ajatuspoliisisystemi tyyliin kiina ja venäjä?

      • Anonyymi

        Kyllä. Vastavoimat omistavat patentin menetelmään, jolla aivoaaltoja voidaan kontrolloida. Kykenevät omalta tietokoneeltaan ohjelmoimaan feminismin kannattajat kannattamaan sen vastakohtaa. Lisäksi he omistavat tekijänoikeudet kuvaan, jossa miehellä on rätti päässä ja näyttää hauista. Hauis Harteikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Vastavoimat omistavat patentin menetelmään, jolla aivoaaltoja voidaan kontrolloida. Kykenevät omalta tietokoneeltaan ohjelmoimaan feminismin kannattajat kannattamaan sen vastakohtaa. Lisäksi he omistavat tekijänoikeudet kuvaan, jossa miehellä on rätti päässä ja näyttää hauista. Hauis Harteikko.

        Just joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Vastavoimat omistavat patentin menetelmään, jolla aivoaaltoja voidaan kontrolloida. Kykenevät omalta tietokoneeltaan ohjelmoimaan feminismin kannattajat kannattamaan sen vastakohtaa. Lisäksi he omistavat tekijänoikeudet kuvaan, jossa miehellä on rätti päässä ja näyttää hauista. Hauis Harteikko.

        No tämähän on aivan päivänselvä asia


    • Anonyymi

      Asustelin kerran maahanmuuttajatautaisen muslimiperheen naapurina. Perhe oli erittäin uskonnollinen ja perheen äiti niin paranoidi meitä kuffareita kohtaan ettei voinut kulkea edes samalla oven avauksella ulko ovesta sisään ja ulos meidän muiden kanssa. Pelon pystyi aistimaan ilmasta. Ei katsekontaksia. Ääriahdistunut olemus. Yöllä kuului jatkuvaa itkua ja vieraskielistä ahdistunutta valitusta. Pelko vääränlaisesta elämäntavasta. Siitä että huivin raosta vahingossa paljastuu yksi hiussuortuva. Pihassa muiden lasten kanssa leikki kaksi tyttöä joista toinen bouttiarallaa n 7v ja toinen n 9v. Kummallakin huivi tiukasti päässä, ei yksikään hiussuortuva näkynyt välistä. Saman perheen poikalapset sen sijaan rellestivät minkä ehtivät ja kiusasivat saman talon hintelää valkoista suomalaispoikaa harva se päivä.

      Tämä elämäntapa on parkkeerannut Suomeen.

      Samaan aikaan seiskalehden toimittaja kyttää pääministerimme ahteria kylillä ja postaa niitä lehteen pääministerin ahterin muotoja analysoiden. Katselemme instagramista britney spearsin ja madonnan nakuilukuvia ja luemme karita mattilan seksielämän yksityiskohtia.

      Koko ajan tämä homma eskaloituu, Ääripäät, meidän häpeämättömyyskulttuuri ja noiden muiden häpeäkulttuuri erkaatunvat toisistaan koko ajan enemmän ja enemmän. Koko ajan tästä hommasta tulee pahempaa sekasotkua. Nainen ja naisen asema tässä sekasotkussa ei ehkä ole ainoa kysymysmerkki, mutta aika keskeinen kysymys kuitenkin.

      Ja samaan aikaan feminismistä tulee koko ajan epätrendikkäämpi liike. Ymmärrettävistä syistä kaiken feminismin nimissä perseillyn woketussekoilun seurauksena feminismi menettää koko ajan enemmän kannatusta. Ihmiset assosioivat feminismin negatiivisiin ja ärsyttäviin ilmiöihin. Mistä seuraa että naiseudesta ja naisen asemasta ja roolista puhuminenkin aiheuttaa koko ajan suurempaa ärtymystä ihmisissä. Juuri nyt kun siitä pitäisi nimenomaan puhua ääneen ja vakavasti.

      Ei hyvältä näytä tämä yhtälö. Feminismi pitäisi restauroida ja päivittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      143
      1379
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      998
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      656
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe