Herra Jumala ja Herruus

Anonyymi

1. Moos. 7:
1 Ja Herra sanoi Nooalle: "Mene sinä ja koko perheesi arkkiin, sillä sinut minä olen tässä sukukunnassa havainnut hurskaaksi edessäni.
11 Ja sinä vuonna, jona Nooa oli kuudensadan vuoden vanha, sen toisena kuukautena, kuukauden seitsemäntenätoista päivänä, sinä päivänä puhkesivat kaikki suuren syvyyden lähteet, ja taivaan akkunat aukenivat.
12 Ja satoi rankasti maan päälle neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä.
15 Ja ne menivät Nooan luo arkkiin kaksittain, kaikki liha, kaikki, jossa oli elämän henki.
16 Ja ne, jotka menivät sisälle, olivat koiras ja naaras kaikesta lihasta, niinkuin Jumala oli hänelle käskyn antanut. Ja Herra sulki oven hänen jälkeensä.
1. Moos. 9:
4 Älkää vain syökö lihaa, jossa sen sielu, sen veri, vielä on.
5 Mutta teidän oman verenne minä kostan; jokaiselle eläimelle minä sen kostan, ja myöskin ihmisille minä kostan ihmisen sielun, toiselle toisen sielun.
6 Joka ihmisen veren vuodattaa, hänen verensä on ihminen vuodattava, sillä Jumala on tehnyt ihmisen kuvaksensa.

Jumala, jonka täytyi hävittää kaikki maa ja kaikki ihmiset sen tähden, että ihmiskunta oli saastunut ja he tekivät syntiä Jumalan edessä.
Jumala on Kaikkivaltias ja mikään maailmassa ei ollut enää Hänen edessään kuin Hän rakkaudessaan oli heidät luonut, vaan paha oli levinnyt ja saastuttanut heidän sielunsa. Siispä Jumala oli suuttunut tälle saastaiselle ihmis ja enkeli polvelle, jotka eivät tahtoneet taipua Jumalan edessä.
Pahat enkelit olivat ihmisiä ottaneet vaimoikseen. He tekivät huoruutta Jumalan edessä. Miehen puolet menivät miesten kanssa ja naiset naisten kanssa ja koko maaiman kaikkeus saastui ja maailmasta tuli pahan täyttämä.
Siksi Jumala teki lopun tästä saastasta ja hukutti heidät.

(Herran profeetta, psta)

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt eletään aikaa, jolloin katolta huudetaan pahat teot, kuten Raamattu kertoo. Ihmiset kuvittelevat voivansa salassa tehdä vaikka mitä, mutta se ei onnistu. Synnit ja pahat teot tulevat julkisiksi. Kansa, joka ei pelkää Jumalaa, ei myöskään menesty.

      • Anonyymi

        Kansa, joka ei pelkää Jumalaa, ei myöskään menesty.

        Kuitenkin amerikkalaiseten roska lahkoin on turha uskoa,jotka ovat 1800 luvulta.
        Heidän perkeleiden puhujat ovat 1800 luvun, milloin oli lain suojaton länsi.
        Nämä 1800 luvun lahkot tuottavat vain pelkoa ja saatanallista ahdistusta ihisen elämään.
        Ihminen on luotu elämään ja kokemaan elämää,sen takia synnyit mutta alistaminen ja pelko on pahasta,jolloin Jumalan tahto ei täyty.(että ihminen saa elää omaa elämään,jotta oppisi itse).
        Oma oppiminen on tärkein,silloin kasvat virheistäsi,ei lahkojen tai muiden puhujien kautta,ei edes valta uskonnon kautta.
        Jos sinua joku ohjaa,et opi sitä elämää mitä sinulle on tarkoitettu.
        Ylösnousemus ei jatku vaan sinun on läydettävä elämässä oikeasti viha ja Rakkaus ja se miten kokemusten jälkeen elämä ohjaa sinua.
        Silä sinut on luotu tänne elämään ja kokemaan !
        Kaikista suurin virhe on olla uskonnon tai lahkon alainen mutta perus on hyvä.
        Kunnioita Kymmentä käskyä,ne on ihmistä varten mutta muu on.....


    • Anonyymi

      NÅIN SE ON..

    • Anonyymi

      1. Moos 13:
      1 "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen,
      2 ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme, josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä',
      3 niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne.
      4 Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa, häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa.
      Ilm. 13:
      6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
      8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
      18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

      Sinä ihminen, joka kuljet Minun Jumalan, Jeesuksen nimessä. Älä kulje sinne tänne ihmeitten perässä, koska pahallakin on taito eksyttää. Eikö Jeesustakin paha yrittänyt eksyttää erämaassa. Paha houkutteli rahalla, yltäkylläisyydellä. Kaikella mammonalla, sillä, joka nostaa poissa siitä, mikä on hyvää, eikä anna rauhaa, vaan tekee ihmiseen levottomuutta. Kaikki tämä on pedon houkutus hallita ja saada hallinta valtaa. Peto houkuttelee kaikilla tavoin. Vieraat jumalat, jotka ovat helpompi tie.
      Jeesuksen tie on itsensä kieltämisen tie ja syntien tunnistaminen ja tunnustaminen. Synneistä voit päästä, kun näet oman vajavuutesi ja teet Jeesuksen edessä tunnustustyötä, etkä suostu houkutuksiin. Ihmisen luku, jonka paha asetti. Et saa ostaa, etkä myydä, miksi? Siksi, että paha on asettanut ansan jokaiselle. Oletko mieluummin pahan ja mammonan orja vai uskotko Jeesukseen ja uskot siihen, että Jeesus pitää omistaan huolen.
      Kautta aikojen Jumala on ohjatessaan kansojaan antanut heille jokapäiväisen leivän. Älä palvo rahaa. Raha on maksuväline. Lopun ajalla paha antaa mahdollisuuden valita, ottaako leiman käteen, millä maksaa. Ihmisen luku 666, on saatanasta, mutta Jeesus on kaikki, eikä Hänessä mitään puutu.

      (Herran profeetta, psta)

      • Anonyymi

        Mooses kertoo että häntä suurempi profeetta tulee . Sitten tuli.


    • Anonyymi

      Juud. kirje:
      5 Vaikka jo kerran olette saaneet tietää kaiken, tahdon kuitenkin muistuttaa teitä siitä, että Herra, joka oli pelastanut kansan Egyptistä, toisella kertaa hukutti ne, jotka eivät uskoneet;
      6 ja että hän ne enkelit, jotka eivät säilyttäneet valta-asemaansa, vaan jättivät oman asumuksensa, pani pimeyteen iankaikkisissa kahleissa säilytettäviksi suuren päivän tuomioon;
      7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
      Matt. 16:
      4 Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.
      Room. 7:
      3 Sentähden hän saa avionrikkojan nimen, jos miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle; mutta jos mies kuolee, on hän vapaa siitä laista, niin ettei hän ole avionrikkoja, jos menee toiselle miehelle.
      Jaak. 5:
      4 Katso, työmiesten palkka, jonka te vainioittenne niittäjiltä olette pidättäneet, huutaa, ja leikkuumiesten valitukset ovat tulleet Herran Sebaotin korviin.
      8 Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä.

      Mikä on tämä päivä, se on kuin sokeitten ihmisten kulkeminen. Ettekö ymmärrä, Jumala ja Jeesus on rakkaus, lempeys, hyvyys, halu ymmärtää ja auttaa. Sellaiset ihmiset, jotka kulkevat ilman tunnetta. Mikä on lähimmäinen, onko sinun mieli se, että aivan sama, miten hän kärsii sinun pahoista teoista ja sanoista. Etsitkö sinä aina toisen heikkouksia ja lyöt häntä ilman katumusta.
      Voit pettää aviopuolisoa ilman omantunnon tuskia, koska näin tekee muutkin ja teko on itselle hyvän hakemista ja paremman ihmisen löytämistä. Etkö tiedä, Jumala yhdisti. Oletko sinä itse vastuussa itsestä? Olet, sinä vastaat omista teoista Jumalan edessä.
      Kuka on Herran edessä, hän on synneistään vastuussa. Lopun ajan ihminen, eikö moraali ole niinkuin Sodoman ja Gomorran ajoilla. Et voi toimia vastuuttomasti, sillä on tuleva aika, joilloin leikkuumies tulee ja leikkaa sinut ja sen jälkeen et voi enää parannusta tehdä.
      Oletko sinä sellainen, että oikeudetta valhetta suollat koko ajan, etkä tiedä edes itse, milloin olet valhetta vääntänyt ehompaan asentoon ja tahdot puhtaalta pulmuselta näyttää.
      Jeesus on nyt tullut sinun eteesi. Katolta huutaa tekosi ja et voi vuorten koloihin piiloon mennä. Sinut nähdään, kukaan ei sinua pelasta, vain sinä voit katua ja tehdä parannuksen.

      (Herran profeetta, psta)

      • Anonyymi

        Niin juutalaisille kirjoittettu texti . Mitäs tykkäät juutalaisten synneistä ?


    • Anonyymi

      kiitos HERRALLE näistä muistutuksista mikä on oikein ja mikä väärin...

    • Anonyymi

      Matt. 9:
      4 Mutta Jeesus ymmärsi heidän ajatuksensa ja sanoi: "Miksi te ajattelette pahaa sydämessänne?
      Mark. 9:
      29 Hän sanoi heille: "Tätä lajia ei saa lähtemään ulos muulla kuin rukouksella ja paastolla".
      1. Piet. 3:
      3 Älköön teidän kaunistuksenne olko ulkonaista, ei hiusten palmikoimista eikä kultien ympärillenne ripustamista eikä koreihin vaatteisiin pukeutumista,
      4 vaan se olkoon salassa oleva sydämen ihminen, hiljaisen ja rauhaisan hengen katoamattomuudessa; tämä on Jumalan silmissä kallis.
      1. Piet. 4:
      7 Mutta kaiken loppu on lähellä. Sentähden olkaa maltilliset ja raittiit rukoilemaan.
      8 Ennen kaikkea olkoon teidän rakkautenne toisianne kohtaan harras, sillä "rakkaus peittää syntien paljouden".

      Mitä on synti? Se on tekoja ja ajatuksia heitä kohtaan, jotka hyökkäävät Jumalan Sanaa vastaan. Nämä pahat ajatukset avaa mahdollisuuden tekoihin. Tämä aika on koko ajan tuonut vihan henkeä. Vihan henki johtaa vihan tekoihin. Jotkut eivät koskaan kadu, vaan jatkavat, koska he katsovat itsensä oikeutetuksi siihen. Mitkä pahuudet töitä ovat?
      Mikä on sinun sydämesi tila? Onko rakkaus sinussa, vai onko maailman kuolettanut tämän tunteen. Rakkaus pysyy, kun kuolet omalle itsellesi. Ne synnit, jotka lihallisena, maallisena ihmisenä tunnustit Jeesukselle. nämä ajatukset ja synnit Jeesuksen edessä annetaan anteeksi.
      Sinä tiedät, raamattu, jossa on totuus, avaa sinulle sen, mikä on synti. Sinä, joka olet itsekäs ja itsekeskeinen. Silloin on ylpeys lähellä sinua. Katso, onko kateus tehnyt juurensa sydämeesi, joka kerää itseensä pahoja ajatuksia. Viha, omistamisen halu, oikeudettomuus, haluttomuus ja laiskuus täyttää Herran tahtoa. Olet köyhä ja alaston. Tiedätkö, et voi mennä taivastielle, koska et puhu totta, vaan valehtelet itselle ja lähimmäisille ja ennen kaikkea olet hyljännyt ensimmäisen rakkauden, Jeesuksen.
      Palaa takaisin sinä, joka eksyit. Anna Jeesukselle ne ajatukset ja teot, jotka vääriä on ja näe, koska olit sokea. Puhdistaudu, jotta voisit olla niiden joukossa, jotka kotiin tulevat.

      (Herran profeetta, psta)

    • Anonyymi

      Matt. 19:
      12 Sillä on niitä, jotka syntymästään, äitinsä kohdusta saakka, ovat avioon kelpaamattomia, ja on niitä, jotka ihmiset ovat tehneet avioon kelpaamattomiksi, ja niitä, jotka taivasten valtakunnan tähden ovat tehneet itsensä avioon kelpaamattomiksi. Joka voi sen itseensä sovittaa, se sovittakoon."
      17 Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt."
      5. Moos. 9:
      10 Ja Herra antoi minulle ne kaksi kivitaulua, joihin oli kirjoitettu Jumalan sormella, ja niissä oli kaikki ne sanat, jotka Herra oli puhunut teille vuorelta, tulen keskeltä, silloin kun seurakunta oli koolla.
      11 Ja niiden neljänkymmenen päivän ja neljänkymmenen yön kuluttua Herra antoi minulle ne kaksi kivitaulua, liitontaulut.
      13 Ja Herra puhui minulle sanoen: 'Minä olen nähnyt, että tämä kansa on niskurikansa.
      14 Anna minun olla, minä tuhoan heidät ja pyyhin pois heidän nimensä taivaan alta. Mutta sinusta minä teen väkevämmän ja lukuisamman kansan, kuin se on.'
      5. Moos. 19:
      13 Älä sääli häntä, vaan poista viattoman veren velka Israelista, että menestyisit.
      Jer. 3:
      6 Ja Herra sanoi minulle kuningas Joosian päivinä: "Oletko nähnyt, mitä tuo luopiovaimo, Israel, on tehnyt? Hän kuljeskeli kaikilla korkeilla vuorilla ja kaikkien viheriäin puitten alla ja harjoitti siellä haureutta.

      Voi sinua sinä Israel luvattu maa. Etkö sinä juuri ollut se, joka lankesi vieraisiin jumaliin. Hän haureutta harjoitti. Sinä, joka tänä päivänä etsit syyllisiä, mutta et löydä heitä. Et löydä, koska Minä Jumala olen armo ja olen antanut anteeksi teille, jotka olette jäännös neljässä ilman suunnassa. Te, jotka nyt herätän, Jeesuksen eteen palaatte.
      Rakkaus rakentakoon ja yhdistäköön teidät takaisin yhdeksi Israeliksi. Jeesus toi pelastuksen teidän keskellenne, jotka pakanoiden keskellä elätte. Enkeli Miikael on suojananne silloin, kun ahdistus on kanssanne. Mutta Minä pelastan kaikki, jotka uskovat Jeesuksen voittovoimaan, tempaan teidät tänne.
      Mitä olette te ilman Jeesusta, ette mitään. Mutta Minä kun olen kanssanne, teillä on kaikki. Rakkaus rakentaa jälleen ja tekee ehjäksi särkyneen. Pysykää vahvana loppuun saakka, että uskollisuus Minua Kristusta kohtaan loistaisi kirkkaana. Koska Kristuksen valo ei koskaan sammu ja näin on seuraajatkin silloin. Valo loistaa, eikä sammu koskaan.
      Minä tulen pian, oletko valmis?

      (Herran profeetta, psta)

      • Anonyymi

        Onko luvattu maa hukassa vai miksi täällä sekoilet ?


    • Anonyymi

      Mark. 10:
      25 Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
      2. Piet. 3:
      3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
      Ilm. 3:
      2 Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.
      Mal. 2:
      16 Sillä minä vihaan hylkäämistä, sanoo Herra, Israelin Jumala, ja sitä, joka verhoaa vaatteensa vääryydellä, sanoo Herra Sebaot. Siis ottakaa vaari hengestänne älkääkä olko uskottomat.
      17 Te väsytätte Herran puheillanne. Mutta te sanotte: "Miten väsytämme?" Siten, että sanotte: "Jokainen, joka pahaa tekee, on hyvä Herran silmissä, ja niihin hänellä on mielisuosio"; tahi: "Missä on tuomion Jumala?"
      1. Piet. 2:
      1 Pankaa siis pois kaikki pahuus ja kaikki vilppi ja ulkokultaisuus ja kateus ja kaikki panettelu,

      Kuka voi olla sinua vastaan, jos Minä Kristus olen puolellasi? Maailma on paha koko ajan. Pahuus tekee kieroja koukkuja. Houkutus on suuri, monet lankeavat. Etsiessään etsikko aikana eksyvät vieraisiin jumaliin. Toisille eksytys on raha. Toiset taas eksyvät valheisiin, koska tunne elämä, joka kuuluu ihmiselle on paatumuksen myötä kuollut. Halu olla siinä synnissä, joka itse kullakin on, mutta silloin on myös näin. Ihminen sortuu syvemmälle, eikä tunnista enää oikeaa ja väärää.
      Moni kuuntelee opettajia ja saarnamiehiä, mutta ovatko he Sanassa? Jos et tunne Sanaa, et erota sitä. Ihmisiä ovat opettajatkin. Ovatko opettajat opettamassa ihmis oppeja, johon kuuluu monia sellaisia ulkonaisia seikkoja. Mutta ovatko nämä puheet sellaisia, jotka eivät merkitse Jumalan edessä mitään.
      Koska Jumalan edessä merkitsee sydämen asenne. Sydämen asenne on raamatun Sana, joka lähtee ajatuksista ja sanoista ja on puhdas Sana. Siinä ei ole mitään muuta, kuin Jeesuksen edessä syntien tunnustaminen.
      Ei kuitenkaan niin, että syytökset tulevat ulkoapäin, vaan niin, että ymmärrys itseen tulee sisältä päin Pyhän Hengen vaikutuksesta. Hiljaa rauhassa, niin kuin on sanottu, Jumala on rakkaus.
      Hän ei tahdo olla pahan kanssa tekemisissä, siksi Hän näkee ja tuntee omansa ja avaa ovet, koska Hän kutsuu ja sinä vastaat. Kasvat raamatun Sanassa ja lopulta parannuksen kautta uudesti synnyt ja pääset taivastielle, joka on itsensä kieltämisen tie.

      (Herran profeetta, psta)

    • Anonyymi

      Mal. 1:
      2 Minä olen teitä rakastanut, sanoo Herra. Mutta te sanotte: "Missä sinä olet osoittanut rakkautesi meihin?" Eikö Eesau ollut Jaakobin veli, sanoo Herra, ja Jaakobia minä rakastin,
      3 mutta Eesauta minä vihasin; ja minä tein hänen vuorensa autioiksi ja annoin hänen perintöosansa erämaan aavikkosusille.
      2. Piet. 1:
      2 Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.
      3 Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,
      Ilm. 3:
      7 Ja Filadelfian seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Pyhä, Totinen, jolla on Daavidin avain, hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa:

      Jaakob on Jumalan silmäterä. Neljään ilman suuntaan hajoitetut. Salaisuus, sataneljäkymmentäneljätuhatta. Ne tuovat Jumalan Sanan puhtaana. Onko Herra Jumala koskaan jättänyt omiaan sen liiton kautta siunaamatta?
      Kyllä Herra Jeesus Kristus on lunastanut kaikki, jotka syntien tunnustamisen kautta tulevat Herran eteen.
      Kasvu Kristukseen ja pahojen sanojen ja ajatusten hylkääminen. Eikö ole näin, lihallinen on paha, koska silloin ei ole henkeä, joka on Jumalasta. Lue Sanaa, Sana tekee vapaaksi. Vapaus lähtee teoista ja teot, jotka ovat Kristuksesta, ovat Jumalan edessä.
      Mikään ei ole salassa. Kaikki katoilta julistetaan. Kukaan Jumalan oma ei voi peittää syntejään valehtelemalla, koska sinun syntisi, jotka ihmisiltä peitit ovat Jumalan Kaikki Valtiaan puntarissa. Sinä olet kuin alaston, pahemppa, olet paatunut. Kuka voi sinua sietää, koska pyrit väärään voittoon. Silloin, kun Jumala kääntää selkänsä, sinä et voi vuorten sisään piioutua, mutta kun olet esirukousten lapsi, sinä helpotut, kun sinä tulet paljastetuksi.
      Sinä olet vapaa pahuudesta ja sitten vasta häpeät. Tulet vapaaksi ja tunnet sen, kuinka paha sinusta irtautuu ja pahat henget, jotka sinua vallalla pitivät, lähtevät pois.

      (Herran profeetta, psta)

    • Anonyymi

      Mark. 16:
      6 Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.
      2. Piet. 3:
      13 Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu.
      14 Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
      2. Piet. 1:
      5 niin pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä,
      6 ymmärtäväisyydessä itsenne hillitsemistä, itsenne hillitsemisessä kärsivällisyyttä, kärsivällisyydessä jumalisuutta,
      7 jumalisuudessa veljellistä rakkautta, veljellisessä rakkaudessa yhteistä rakkautta.
      8 Sillä jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa.

      Katsokaa on tullut aika ja se on jo, kun Herra Jeesus Kristus on omansa ruvennut punnitsemaan. Mitä sinä olet, oletko puoli sydäminen vai onko sydämesi hengellinen. Hengellisyydessä ollaan taivastiellä lapsenmielisessä uskossa, jolloin kuljetaan raamatun ja hengen alamaisuudessa.
      Jokainen, joka on nöyrä, vartioitsee itseään, eikä hoe pitkiä rukouksia, vaan sanoo, minä näen, sanoin väärin ja korjaa sanomansa Herran edessä. Kuitenkin tietäen, ei ole täydellistä maan päällä. Ei ole ketään, paitsi Jeesus, joka täydellinen on. Me toimimme kuitenkin niin, etttä meissä on Jumalan kuva, joka on anteeksi antava, laupias, pitkämielinen, rehellinen, uskollinen, rakkautta tunteva, unohtamatta käskyjä.
      Ilo, joka on Herrassa, on ylhäältä annettua. Kaikki se, mikä hyvästä tulee, on hyväksi myös lähimmäisille. Kun haluat antaa omastasi, silloin annat sen Minusta Kristuksesta. Valo on Kristuksesta, se voittaa pimeyden pahat työt. Pahuus lymyilee silloin, kun valo paikalle tulee.
      Pimeyden työt tulevat valkeudessa paljastetuiksi. Rukoilkaa, että pysyisitte kaidalla tiellä, että olisitte ensimmäisessä ylösnousemuksessa.

      (Herran profeetta, psta)

    • Anonyymi

      Tuom. 2:
      1 Ja Herran enkeli tuli Gilgalista ylös Bookimiin. Ja hän sanoi: "Minä johdatin teidät Egyptistä ja toin teidät maahan, jonka minä valalla vannoen olin luvannut teidän isillenne, ja sanoin: 'Minä en riko liittoani teidän kanssanne ikinä.
      Matt. 3:
      2 ja sanoi: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".
      Juud. kirje:
      3 Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu.
      2. Kor. 6:
      2 Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.

      Minä Kristus olen tullut sinun luoksesi ja kutsunut sinua. Otitko vastaan, vai sanoitko Kristukselle, Sinun tulo viivästyy? Voi sinua, et tiedä aikaa, etkä hetkeä, milloin Minä tulen. Israel, joka on Herran silmäterä kansa, on Herran silmissä rakas. Nämä ovat totuuden sanat ja tämä on Herran suunnitelma. Sanaa tuoda puhtaana seurakuntiin.
      Älkää pitäkö halpana sitä, joka tuo eteenne Sanan ja pitää sen Sanan rakkaana ja kalliina. Ei ole turhaa nähdä itsessään lihallinen synti. Ei ole mitään salattua. Syntiä ei voi peittää, koska ne synnit, jotka sinä olet tehnyt tai ajatellut, valheella sen peittänyt, Minä repäisen sinun valheesi auki, jotta sinä pelastuisit, koska tämä perhe, johon synnyit on Minulle rakas. Se on esirukouksien kautta Minun silmäini edessä.
      Tiedättekö, rukous, joka on harras, se on Minun Kristuksen ja Isän edessä. Vapaudu, sinä olet Herran edessä. Rakkaus peittää syntien paljouden.

      (Herran profeetta, psta)

    • Anonyymi

      2. Piet. 1:
      20 Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;
      21 sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.
      2. Piet. 3:
      2 että muistaisitte niitä sanoja, joita pyhät profeetat ennen ovat puhuneet, ja Herran ja Vapahtajan käskyä, jonka te apostoleiltanne olette saaneet.
      10 Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
      13 Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu.
      14 Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;

      Kuka teistä on arvollinen avaamaan Sanaa? Vain Kristus avaa sen Pyhässä Hengessä. Koska vain hengellinen voi hengellisiä tulkita. Maallinen on maallinen ja maallisen ihmisen selittäminen. Jos hän selittää, on se hänen oman itsensä sisäisiä sielullisia selityksiä.
      Maailma on täynnä ihmiskäskyjä, jotka eivät ole Herralle mieluisia. Kun pitkiä rukouksia hoet ja hoet, ei se tule kuulluksi sen kummemmin. Mutta kun publikaani löi kädellä rintaansa ja sanoi, ole minulle syntiselle armollinen. Se rukous kuultiin, koska sydämestä tuleva rukous on vilpitön.
      Tämä maapallo, joka on tulelle ja tuholle annettu, on pahalle, joka ei koskaan kääntynyt, vaan halusi olla yksimielinen kaikissa toimissaan. Tälläinen on heidän loppunsa.
      Jeesus Kristus on tie ja totuus. Hän on Sana ja Sana tekee vapaaksi ja Hän on täydellinen rakkaus. Hänessä ei ole vilppiä. Hän on kaiken päätös. A ja O, alku ja loppu.
      Aamen.

      (Herran profeetta, psta)

    • Anonyymi

      "Pahat enkelit olivat ihmisiä ottaneet vaimoikseen. He tekivät huoruutta Jumalan edessä. Miehen puolet menivät miesten kanssa ja naiset naisten kanssa ja koko maaiman kaikkeus saastui ja maailmasta tuli pahan täyttämä.
      Siksi Jumala teki lopun tästä saastasta ja hukutti heidät."

      Ei pidä paikkaansa! Puhut Raamattua vastaan! Jumala hukutti kaiken lihan (paitsi arkissa olleet), koska IHMISEN sydämen taipumukset olivat pahat. Enkelit eivät liittyneet mitenkään kaiken lihan hukuttamiseen.

      “Mutta Herra näki, että IHMISEN pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki hänen sydämensä ajatukset ja taipumukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat. Silloin Herra katui, että oli tehnyt ihmiset maan päälle, ja hänen sydämensä tuli murheelliseksi. Herra sanoi: ”Minä pyyhin pois maan päältä ihmisen, jonka loin. Minä hävitän ihmiset ja eläimet, myös pikkueläimet ja taivaan linnut, sillä minä kadun, että olen ne tehnyt.” Nooa sai kuitenkin armon Herran silmissä.” (1Moos 6:5-8, FinRK)

      “Kun Herra tunsi miellyttävän tuoksun, hän ajatteli sydämessään: ”Minä en enää koskaan kiroa maata ihmisen tähden, sillä ihmisen sydämen taipumukset ovat pahat hänen nuoruudestaan saakka. Minä en koskaan enää tuhoa kaikkea, mikä elää, niin kuin nyt olen tehnyt.” (1Moos 8:21, FinRK)

      Missään kohtaa Raamatussa ei lue, että pahat enkelit olisivat ottaneet ihmisiä vaimoikseen. Ne olivat Jumalan poikia, jotka ottivat vaimoikseen ihmisten tyttäriä.

      “Kun ihmiset alkoivat lisääntyä maan päällä ja heille syntyi tyttäriä, Jumalan pojat näkivät, että ihmisten tyttäret olivat kauniita, ja he ottivat itselleen vaimoikseen kaikki, jotka parhaiksi katsoivat. Silloin Herra sanoi: ”Minun Henkeni ei vallitse ihmisessä ikuisesti, koska hän on vain lihaa. Olkoon siis hänen aikansa satakaksikymmentä vuotta.” Siihen aikaan ja myöhemminkin maan päällä oli jättiläisiä, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia. Nämä olivat noita muinaisajan sankareita, kuuluisia miehiä.” (1Moos 6:1-4, FinRK)

      Näitä jättiläisiä oli vielä vedenpaisumuksen jälkeenkin:

      “Näin he puhuivat israelilaisille pahaa maasta, jota olivat olleet vakoilemassa. He sanoivat: ”Maa, jota olemme kierrelleet ja vakoilleet, on maa, joka syö asukkaansa. Myös kaikki siellä näkemämme ihmiset olivat kookasta kansaa. Näimmepä siellä jättiläisiäkin, anakilaisia, jotka polveutuvat jättiläisistä. Me olimme omissa silmissämme kuin heinäsirkkoja, ja sellaisia me heistäkin olimme.”” (4Moos 13:32-33, FinRK)

      Samoin oli Jumalan poikia vedenpaisumuksen jälkeen eli Jumala ei hukuttanut heitä vedenpaisumuksessa:

      “Eräänä päivänä, kun Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli heidän joukossaan myös Saatana. Herra kysyi Saatanalta: ”Mistä sinä tulet?” Saatana vastasi Herralle: ”Maata kiertämästä ja siellä kuljeskelemasta.” Herra kysyi Saatanalta: ”Oletko pannut merkille palvelijani Jobin? Ei ole maan päällä hänen vertaistaan. Hän on nuhteeton ja oikeamielinen mies, joka pelkää Jumalaa ja karttaa pahaa.”” (Job 1:6-8, FinRK)

      “Daavidin psalmi. Antakaa Herralle, te Jumalan pojat, antakaa Herralle kunnia ja väkevyys. Antakaa Herralle hänen nimensä kunnia, kumartukaa Herran eteen pyhässä kauneudessa.” (Ps 29:1-2, FinRK)

      Ei tuhonnut ei, vaan laittoi heidät syvyyteen säilytettäväksi tuomiota varten.

      “Ei Jumala säästänyt enkeleitäkään, jotka tekivät syntiä, vaan syöksi heidät pimeyden kahleissa syvyyteen ja jätti heidät säilytettäviksi tuomiota varten.” (2Piet 2:4, FinRK)

      Syvyys ei ole tuonela vaan paikka, jonne sekä uskovat että ei-uskovat menivät Vanhan testamentin mukaan elämisensä jälkeen. Siellä Joonakin kävi.

      “Vedet saartoivat minut sieluun saakka, syvyys ympäröi minut, kaislat kietoutuivat päähäni.” (Joona 2:6, FinRK)

      Millainen profeetta pst se sellainen on kun ei tunne Raamattua?

    • Anonyymi

      Älkää syökö elukan verta ja sitten myydään raakaa veristä pihviä paistia ja milloin ajattelit päästä Noasta Jeesukseen ?

      • Anonyymi

        Ei pihvit oikeasti ole verisiä. Kyse on solunesteestä.


    • Anonyymi

      Laita koko helluntaiseurakunta saatanalle sitten on niin syntistä.

    • Anonyymi

      Katso miten he ovat sekaisin?
      He huuttelevat Raamatun sanoja ymmärtämättä niitä ja he eivät osaa itse edes toteuttaa niitä,sudet!
      He kirjoittavat kopioita Raamatusta muuta eivät ymmärrä,he lahkolaiset..
      Hekö,kirjoittajat kopoiden Raamatusta ovat Jumalan mieleisiä?
      Heille on annettu elämä,elävätkö he kuoleman takia vai elämän takia ?

    • Anonyymi

      (Herran profeetta, psta)

      Syö roskas,et ole mikään Herran profeetaa,psta.
      Olet vain ihminen joka ei ymmärrä !

    • Anonyymi

      Job.3:1-26 Senjälkeen Job avasi suunsa ja kirosi syntymäpäivänsä; Job lausui ja sanoi: Kadotkoon se päivä, jona minä synnyin, ja se yö, joka sanoi: Poika on siinnyt. Se päivä muuttukoon pimeydeksi; älköön Jumala korkeudessa sitä kysykö, älköönkä valonsäde sille paistako. Omistakoon sen pimeys ja pilkkopimeä, pilvi laskeutukoon sen päälle, peläseyttäkööt sitä päivänpimennykset. Sen yön ryöstäköön pimeys; älköön se iloitko vuoden päivien parissa, älköön tulko kuukausien lukuun. Katso, hedelmätön olkoon se yö , älköön siinä riemuhuuto raikuko. Kirotkoon sen päivänmanaajat, ne, jotka saavat hereille Leviatanin. Pimentyköön sen kointähdet, odottakoon se valoa, joka ei tule, älköön se aamuruskon silmänripsi nähkö, koska se ei sulkenut minulta kohdun ovia, eikä kätkenyt vaivaa minun silmiltäni. Miksi en kuollut heti äidin helmaan, miksi en memehtynyt kohdusta tullessani? Miksi olivat minua vastaanottamassa polvet, minkätähden rinnat imeäkseni? Sillä makaisinhan rauhassa silloin, ja nukkuisin ja saisin levätä kuningasten ja maan neuvosmiesten kanssa, jotka ovat rakentaneet itselleen pyramiidejä, päämiesten kanssa, joilla on ollut kultaa, jotka ovat täyttäneet talonsa hopealla; tahi olisin olematon niinkuin maahan kätketty keskonen, niinkuin sikiöt, jotka eivät ole päivänvaloa nähneet. Siellä lakkaavat jumalattomat raivoamasta, siellä saavat uupuneet tevätä; kaikki vangit ovat rauhassa, eivät kuule käskijän ääntä. Yhtäläiset ovat siellä pieni ja suuri, orja on vapaa herrassansa. Miksi hän antaa vaivatulle valoa ja elämää murhemieliselle, jotka odottavat kuolemaa, eikä se tule, jotka etsivät sitä enemmän kuin aaretta, jotka iloitsevat riemastuksiin asti, riemuitsevat, jos löytäisivät haudan miehelle, jonka tie on ummessa, jonka Jumala on aitaukseen sulkenyt ? Sillä huokaukseni on tullut minun leiväkseni, valuu kuin vesi. Sillä mitä minä kauhistuin, se minua kohtasi, ja mitä minä pelkäsin, se minulle tapahtui. Ennenkuin tyynnyin, rauhan ja levon sain, tuli tuska jälleen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe