Mitä sorttia ovat "tuomio-profeetat"?

Anonyymi

Mitä sorttia ovat "tuomio-profeetat"?


Jos aika ajoin tätä palstaa silmäilee, niin on takuuvarmaa että listalla loistaa ainakin yksi, ellei useampia tekstejä joiden sisältön on:
• TUOMIO-Profetia!

Mistä on kysymys?
=============

Ihan pelkästä sielullisesta ja epähengellisestä, sairaasta ennustelun tasosta!
Herramme Jeesus ei antanut tällaista käskyä:

- Menkää kaikkeen maailmaan ja jyriskää TUOMIOITA kaikelle kansalle!

Mutta näin nämä Tuomio-Profeetat tekevät! He paukuttelevat pelkkiä tuomioita ja- mitä? Heissä ei näy merkkiäkään siitä, että Jeesus lähetti palvelijansa julistamaan
* evankeliumia, Jeesus kantoi syntien tuomion!
* parannusta, syntien antaaksisaamiseksi
* uskoa Jeesukseen!


Syyllistyminen Jumalan suvereeniin oikeuteen!
=================================

Kun he näin tekevät (tuomioita paukuttavat)
- he ovat nostaneet itsensä Jumalalle kuuluviin tehtäviin!

Nimittäin vain Jumalalla on monopolioikeus lausua TUOMIOITA. Hän ei ole delegoinut "tuomiovallan käyttöä" syntisille itselleen! Tuomiovalta kuuluu Jumalan suvereeniin hallintoon, ja onneton se, joka

- ryhtyy oman päänsä näkyjen, harhojen ja pahuuden tasolla (profetoimaan) tuomiota jopa Kansakunnan ylitse! Ja tällaisia tuomio-tehtailijoita tälläkin palstalla piisaa, kuin vilkkilän kissoja! He ovat vaarallisella tiellä!


Eivät ole Jumalan ja Jeesuksen asialla!
============================

Nämä valheprofeetat, itse itsensä korottaneet - ottavat hämäävästi avukseen "Herran Nimen"!

Lausuvat: "Näin sanoo herra..." (Kuten past. pasanen) He koettavat hämätä ihmisiä, kuin muka itse Herra olisi asialla? No, jotkut lankevat valheprofetioihin, mutta hengelliset ( ja joilla itsellä profeetallisia lahjoja) eivät anna valheiden verkon hämätä! Jumalan Valo valaisee petoksen! Susia lammasten vaatteissa!

Varoitus, 2 Moos 20:7. Toinen käsky.
=============================

• "Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu."

Varoitus kaikille ( niin Pasanen kuin muut itsetekoiset "profeetat")
- olkaa tarkkoja, käytättekö Herran nimeä. Väärin. Lausutte valheprofetioissanne kuin taikasanana "herran nimeä".

Muistakaa, että käskyt ovat voimassa. Sepittäkää satujanne ja tuomion postilloja, mutta mikäli näissä omatekoisissa tuotteissanne käytätte (luvatta, ilman valtuutta) Herran nimeä, muistakaa mitä Sana lupaa.

• "....sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu."
Saatte varmasti palkinnon. Herra muistaa Nimensä Väärinkäyttäjät! Hän ei salli Nimensä turhaa ja väärää käyttöä. Ja on luvannut rankaista. (Tämä on Herran sana, jota Jeesus ei kumonnut. Matt 5:18-19)

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selvää on, että Herra ottaa kiinni nämä, jotka Hänen nimissään puhuvat potaskaa!

      • Anonyymi

        Eli kaikki Suomen saarnaajat, jotka vain voimattomia sanoja puhuvat, ja Raamattua ääneen lukevat ja siteeraavat mutta eivät paranna meitä sairaita Jeesuksen käskemällä tavalla. Heidän uskonsa on kuollut, koska eivät tee tekoja, joka todistaisi, että heillä on usko.
        Puhetta ja kokouksia piisaa.

        Missä on sairaiden terveeksi tekeminen, riivaajista vapauttaminen, kuolleiden herättäminen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaikki Suomen saarnaajat, jotka vain voimattomia sanoja puhuvat, ja Raamattua ääneen lukevat ja siteeraavat mutta eivät paranna meitä sairaita Jeesuksen käskemällä tavalla. Heidän uskonsa on kuollut, koska eivät tee tekoja, joka todistaisi, että heillä on usko.
        Puhetta ja kokouksia piisaa.

        Missä on sairaiden terveeksi tekeminen, riivaajista vapauttaminen, kuolleiden herättäminen??

        Missä?

        Kyllä sellaista on, mutta ei niistä pidetä mainoskampanjoita! Koska?
        Kehuminen ja kerskaaminen on KIELLETTY asia uskovien elämässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä?

        Kyllä sellaista on, mutta ei niistä pidetä mainoskampanjoita! Koska?
        Kehuminen ja kerskaaminen on KIELLETTY asia uskovien elämässä!

        Onko evankeliumin julistaminen siis jotenkin salaista?,
        -miksi Jeesus käski tehdä hyvät teot julkisesti, jotta ihmiset näkevät sen ja kiittäisivät Isää joka on taivaissa,"
        Katso youtubesta vaikka
        Thomas Fischerin videoita, niin näet , youtube kanavan nimi, huomio suomi24ylläpidolle en riko suomi24 sääntöjä nimistä, kun kerron kanavan nimen. Sillä nimellä löytyy se kanava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko evankeliumin julistaminen siis jotenkin salaista?,
        -miksi Jeesus käski tehdä hyvät teot julkisesti, jotta ihmiset näkevät sen ja kiittäisivät Isää joka on taivaissa,"
        Katso youtubesta vaikka
        Thomas Fischerin videoita, niin näet , youtube kanavan nimi, huomio suomi24ylläpidolle en riko suomi24 sääntöjä nimistä, kun kerron kanavan nimen. Sillä nimellä löytyy se kanava.

        Kiitos ei mitään kanavia!

        Evankeliumi on toki julkista, mutta ne jotka
        ITSEÄÄN tai seurakuntaansa mainostavat, EIVÄT ole herran asialla!
        Piste.


    • Anonyymi

      Profeetan titteli voi olla kompastuskivi joillekkin. Joku joskus ohimennen ehkä sanonut profeetaksi ja sitten on alkanut itse käyttää tuota titteliä.
      Voi olla monelle tekemätön paikka heittää kaikki tittelit romukoppaan ja nöyrtyä rukoukseen Herran edessä.
      On rakastuttu omiin titteleihin ja rakennettu egoa niiden varaan.

      • Anonyymi

        Kyllä.


      • Anonyymi

        Niin, onneksi on tervettä Raamatun Sanaa, ja valoa siitä, mitä UT opettaa profetoimisesta.
        Niin ei haksahda manipulaatioon!


    • Anonyymi

      Tuomiopreofeetat ovat täynnä paholaisen vihaa!

    • Anonyymi

      "Tuomiopreofeetat ovat täynnä paholaisen vihaa!"

      jaa, ja vai niin
      MIHIN aivoituksesi ja väitteesi PERUSTUU?

      Oliko Daavid, "täynnä paholaisen vihaa!" toki tiedät että vaikka EI OLE ILMOITETTU, "Daavid oli Profeetta myös!"

      Kuten oli tahi on mitä profetta on, sillä David ilmoittu tulevia tapahtumia ja NÄKI, kuten Näkijää/Profeettaa kutsutaan Jumalan ilmoituksia,

      "Daavidin virsi. Herra sanoi minun herralleni: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi". "
      ja Herra Jeesus usein lainaa ja siteeraa Davidia.

      Nyt oliko Daavid: "täynnä paholaisen vihaa!" ? ? ?
      Ps. 139:
      21 Herra, enkö minä vihaisi niitä, jotka sinua vihaavat, enkö inhoaisi niitä, jotka sinua vastustavat?
      22 Kaikella vihalla minä heitä vihaan, he ovat minun omia vihollisiani.
      23 Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni.
      24 Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.

      Nyt NUHTELIKO Jumala Daavidia vihastaan tahi vihastumisestaan, Jumalan Huoneen, eli Jumalan asian puolesta, josta MYÖS HERRA OLI, eli Jeesus!

      Joh. 2:
      14 Niin hän tapasi pyhäkössä ne, jotka myivät härkiä ja lampaita ja kyyhkysiä, ja rahanvaihtajat istumassa.
      15 Ja hän teki nuorista ruoskan ja ajoi ulos pyhäköstä heidät kaikki lampaineen ja härkineen ja kaasi vaihtajain rahat maahan ja työnsi heidän pöytänsä kumoon.
      16 Ja hän sanoi kyyhkysten myyjille: "Viekää pois nämä täältä. Älkää tehkö minun Isäni huonetta markkinahuoneeksi."
      17 Silloin hänen opetuslapsensa muistivat, että on kirjoitettu: "Kiivaus sinun huoneesi puolesta kuluttaa minut".

      ja DAAVID oli tämän JO ILMOITTANUT, eli
      Ps. 69:
      1 Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Liljat";
      - - - Daavidin virsi.(69:2) Pelasta minut, Jumala, sillä vedet käyvät minun sieluuni asti.

      9 (69:10) Sillä kiivaus sinun huoneesi puolesta on minut kuluttanut, ja niiden herjaukset, jotka sinua herjaavat, ovat sattuneet minuun.

      Ei kait sitten myös Jeesus ollut; "täynnä paholaisen vihaa!" ? ?
      eli tästä en jatka, KOSKA:
      Pyhän Hengen työn ja vaikutuksen arvioiminen ja SANOMINEN paholaisen työksi tahi hengeksi, on HYVIN VAARALLISTA!


      tahi selvää on että, Jeremias, ei ollut "ilosanoman" julistaja vaan vihan ja tuomion julistaja.
      ja miten se tuli ja mistä:

      Jer. 15:
      16 Sinun sanasi tulivat, ja minä söin ne, ja sinun sanasi olivat minulle riemu ja minun sydämeni ilo; sillä minä olen otettu sinun nimiisi, Herra, Jumala Sebaot.

      Eli JOS luit ASIAYHTEYDEN, toki sen luit? niin
      Herra TAAS KERRAN antaa Jeremiaalle, palvelijallee PROFEETALLE, kovan osan!

      1 Ja Herra sanoi minulle: "Vaikka Mooses ja Samuel seisoisivat minun edessäni, ei minun sieluni taipuisi tämän kansan puoleen. Aja heidät pois minun kasvojeni edestä, he menkööt!
      2 Ja jos he kysyvät sinulta: 'Minne meidän on mentävä?' niin vastaa heille: Näin sanoo Herra: Joka ruton oma, se ruttoon, joka miekan, se miekkaan, joka nälän, se nälkään, joka vankeuden, se vankeuteen!
      3 Ja minä asetan heille neljänkaltaiset käskijät, sanoo Herra: miekan surmaamaan, koirat raahaamaan, taivaan linnut ja maan eläimet syömään ja hävittämään.

      Ilosanoma, tämä Julistus vai tuomion ja vihan julistus!

      ja KUKA sen antoi ja laittoin Jeremian SYDÄMEEN!

      Herra Jumala!
      ja sitten jatkuu, kuten olet lukenut ja tarkaan tutkinut:

      17 En ole minä istunut iloitsemassa ilonpitäjäin seurassa. Sinun kätesi tähden minä olen istunut yksinäni, sillä sinä olet täyttänyt minut vihallasi.

      ja tässä on "koko profeetan" kova osa:

      - En ole minä istunut iloitsemassa ilonpitäjäin seurassa.
      - Sinun kätesi tähden minä olen istunut yksinäni,
      - sillä sinä olet täyttänyt minut vihallasi.

      Jumala TÄYTTI, mitä lie, alkukielessä, en sitä tähän laita, tutki itse, on sanottu:

      https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Jer&c=15#conc/17
      ja
      https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?Strongs=H4390&t=KJV

      Nyt siis, oliko Jeremia, myös sitten: "täynnä paholaisen vihaa!" ? ?
      eli tästä en jatka, KOSKA:
      Jumala TÄYTTI Profeetan, Jeremian vihalla, ei siis perkele tahi paha!

      JOTEN
      OLE varovainen miten arvioit Jumalan tekoja ja tapoja.

      se että, jos tutkit Elian, joka tulee vielä, eli "Elian hengessä". olevia, säkkipukuisia? todistajia, tahi joku tien aukaisija, niin
      ei Elia ollut "omassa" elämässä, ilosanoman tuoja vaan "aina" toi kuolemaan missä kulki"

      ja saman tulee tekemään, joko tien aukaisija tahi ainakin kaksi säkkipukuista.

      Joten, Jesaja on "armollinen" profeetta.
      ja osin myös Mooses, sillä Mooses on esikuva Jeesusksesta, mitä tulee pelastajaa ja "muuriin Jumalan vihan" edessä
      ja Samuel joka oli eräs suurin profeetta.
      ja mitä Herra sanoo ENNEN vihaista Profettaa, Jeremiaa?

      1 Ja Herra sanoi minulle: "Vaikka Mooses ja Samuel seisoisivat minun edessäni, ei minun sieluni taipuisi tämän kansan puoleen. Aja heidät pois minun kasvojeni edestä, he menkööt!

      eli Jumala ei KUULE, ja vihan profeetta, kuka tahi ketkä lie, tulevat.

      AINA TE EKSYTTE!
      Nyt lisää kahvia.
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      ja ihan malliksi voit tutkia sanoja:
      - Kiivaus
      - Mustasukkainen
      - Kateellinen,
      mitä lie ne merkitsevät aj millä tavalla niitä Jumala itse ja me tahi kuka lie, käyttää.

      TUTKI ITSE!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe