https://www.is.fi/autot/art-2000008795281.html
Kaksi tavoittamaamme kauppiasostajaa A ja B sanoivat heti kättelyssä, etteivät ole esimerkkiautosta kiinnostuneita. Ei, vaikka kyseessä olisi niin sanottu hyvä yksilö suoraan ensimmäiseltä omistajalta:
– Tämänkin kokoluokan diesel alkaa olla jo hankala eteenpäin myytävä. Tosiostaja saattaa löytyä ja löytyykin, kun hinta painetaan tarpeeksi alas, mutta vanhoja dieseleitä on nyt tarjolla kysyntään nähden paljon.
– Järkevää hintaa ei pysty maksamaan. Lopputulos on, että seisoo pihassa pitkään. Jos asiakas välttämättä haluaa, niin ehkä kolme tonnia voin tarjota.
Jos asiakas välttämättä haluaa, niin ehkä kolme tonnia voin tarjota-diesel Ale
8
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ostan mielelläni dieselin sitten kun max 5 vuotiaan saksalaispremiumin sa alle 10k€. Nyt hinnat vielä 30k€ paikkeilla.
- Anonyymi
Missä niitä ale-hintoja näkyy? Hintojen perusteella menee kyllä edelleen hyvin kaupaksi kun katsoo käytettyjä autoliikkeissä.
- Anonyymi
Elä hitossa. Mulla on 200 diesel mese 56.900 km ajettu ja siitä lupasivat uuteen 200 hybridiin vaihdossa enemmän kuin siitä maksoin pari vuotta sitten sen käytettynä ostaessani jolloin oli mittarissa 19.000 km.
- Anonyymi
ajamma dieselautot loppuu ja sitten vetyauto ostamaan
Latausautot on liian suuri riski kun korjaaminenkin on auton hinta x 2-3 käytetyllä...
kuka hullu tommoseen laittaa vaikka 20000e?
- Anonyymi
Ajamma sitten dieselautot loppuun itse
Oma auto pitkään on ilmastoteko - Anonyymi
Mun dieselmersusta luvattiin enemmän, kun siitä aikoinaan maksoin!
Uskottava juttu, eiks olekin?.....😆- Anonyymi
Täytitkö tankin?
- Anonyymi
uudet polttoaineet on tulossa
älkää myykö dieseliä pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17211098
- 545288
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452503- 312179
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421614Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311290Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6986Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98962