En ole ottanut ainuttakaan koronarokotetta,

Anonyymi

vaan olen koettanut selvitä omalla luontaisella immuniteetilla.

34

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksinkertaisen ihmisen aloitus..miksi täällä julistat tyhmyyttäsi.

    • Anonyymi

      Immuniteetti virusta vastaan. Ei sellaista ole. Kuinka olisit edes voinut saada sellaisen?

      • Anonyymi

        Immuunijärjestelmä reagoi virusten kuten myös muidenkin taudinaiheuttajien hyökkäyksiin.

        Kyse on ihmiselimistön päasiallisesta puolustusjärjestelmästä - ei sen olemassaoloa ole kukaan kyseenalaistanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Immuunijärjestelmä reagoi virusten kuten myös muidenkin taudinaiheuttajien hyökkäyksiin.

        Kyse on ihmiselimistön päasiallisesta puolustusjärjestelmästä - ei sen olemassaoloa ole kukaan kyseenalaistanut.

        Totta tuokin, mutta se ei toimi kaikkea vastaan ja siksi ihmiset sairastuvat vakavasti ja toiset jopa kuolevat. Rokotteilla saa lisäsuojaa kun elimistölle opetetaan ja annetaan mahdollisuus kehittää immuniteettia kyseistä pöpöä vastaan.
        Tyhmäkin tuon tietää, mutta aina on niitä reppanoita jotka ovat periaatteesta vastaan kaikkea ihan vaan periaatteesta ja heikosta itsetunnostaan johtuen.


    • Anonyymi

      En enää koskaan ota rokotteita. En minkäänlaisia.

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa?


      • Anonyymi

        Hyödytön idiootti. Sinun kaltaiset🤡jotka ovat jättäneet lapsessa rokottamatta, saava aikaan tautien uudelleen syntymisen.


      • Anonyymi

        Juu, tappopiikkejä ei kannata ottaa.


    • Anonyymi

      Rokotteen ottanut on yksinkertaisesti epäonnistunut väärässä oleva herkkäuskoinen pelkuri. Pelkää kun taudilla pelotellaan. Pelkää uutisten valhellista pelottelua. Ottaa haitallisen myrkkypiikin kuin robotti, kun niin käsketään tehdä. Onko sellainen surkimus edes ihminen?

      • Anonyymi

        Sano tuo rokottamattomalle koronaan kuolleelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano tuo rokottamattomalle koronaan kuolleelle.

        Rokotteista ja rajoituksista ei ole ollut muuta kuin haittaa. Aivan turha hysteerinen näytelmä.


      • Anonyymi

        Voi sinua reppanaa, luuletko että joku ärsyyntyy tuosta provostasi ja äityy suureen väittelyyn tms.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteista ja rajoituksista ei ole ollut muuta kuin haittaa. Aivan turha hysteerinen näytelmä.

        Ruotsissahan se nähtiin. Kuolleisuus oli aivan mahdotonta kun eivät toimineet ajoissa.
        Idioottihan sinä olet.


    • Anonyymi

      No mitäpä sillä rokotteella kun nämä nykyiset koronavariantit on niin mietoja. Varmaan jokainen jo tuntee lähipiiristään jonkun rokottamattoman jota on itse kadehtinut nimenomaan siitä, ettei rokottamattomille näistä omicroneista tule oikein mitään oireita.

    • Anonyymi

      Menin muissa asioissa terveyskeskukseemme. Ehkä tikkejä poistattaan. Sairaanhoitaja äkkäsi; sinulla on jo yli 3 kk kolmannesta koronapiikistä, laitetaanko?
      - No mikä ettei, mie siihen.
      Hiukka viluisampi olin sen piikinottovuorokauden ajan.

    • Anonyymi

      Suurehkon seurakuntayhteisömme kuolleet ovat keskiviikkoisin paikallislehdelehden seurakuntatiedotteissa.
      Yksitoista itteäni nuorempaa oli vaihtanut ns. hiippakuntaa viikon aikana.
      Joku kerta siellä on minunkin nimeni.
      Kas kun maksat papinveroakin, moitti nuorempi velimies minuu. Ka niin. minä siihen.

    • Anonyymi

      Haluatko mitalin?

    • Anonyymi

      Ja kuten avaaja mainostaa:
      Ei ottanut polio tai jäykkäkouristustakaan 90-luvulla "perus koulussaan"

      • Anonyymi

        Nämä minä otin ja otan tetanuksen. Näitä on tutkittu vuosia ja niiden hyödystä vallitsee suuri yksimielisyys. Toisin on koronamyrkyn kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä minä otin ja otan tetanuksen. Näitä on tutkittu vuosia ja niiden hyödystä vallitsee suuri yksimielisyys. Toisin on koronamyrkyn kanssa.

        Tämä koronarokotepakko näyttää olevan poliittista laatua oleva asia. Siksikin kavahdan sitä rokotetta. Punikit sitä eniten pakottaa ottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä koronarokotepakko näyttää olevan poliittista laatua oleva asia. Siksikin kavahdan sitä rokotetta. Punikit sitä eniten pakottaa ottamaan.

        Kuka voi luottaa sata miljoonaa ihmistä tappaneen aatteen ihmisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä minä otin ja otan tetanuksen. Näitä on tutkittu vuosia ja niiden hyödystä vallitsee suuri yksimielisyys. Toisin on koronamyrkyn kanssa.

        Eihän kukaan muu ole erimieltä korona rokotteista kuin salaliittoihin hurahtaneet ja jotenkin vinksahtaneet tyypit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kukaan muu ole erimieltä korona rokotteista kuin salaliittoihin hurahtaneet ja jotenkin vinksahtaneet tyypit.

        En minä usko salaliittoihin. Uskon tässä asiassa intuitioon. Tiedän että punikit tätä tuputtaa. Se laittaa hälytyskellot soimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä usko salaliittoihin. Uskon tässä asiassa intuitioon. Tiedän että punikit tätä tuputtaa. Se laittaa hälytyskellot soimaan.

        Mitään hyvää eivät punikit ole ihmiskuntaan tuoneet historian aikana. Pelkkää tuhoa ja kuolemaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä usko salaliittoihin. Uskon tässä asiassa intuitioon. Tiedän että punikit tätä tuputtaa. Se laittaa hälytyskellot soimaan.

        Intuitio on kyky saada tietoa tai ymmärtää asioita ilman tietoista päättelyä. Toisaalta päättelen asiassa sen että kun punikit asiaa ajavat, siitä ei seuraa mitään hyvää.


    • Anonyymi

      Sinulla ei järki talvehdi.

      • Anonyymi

        Niillä jotka ovat ottaneet kolmekin rokotetta, niillä se talvehtii.


    • Anonyymi

      Se on sun oma asiasi, mutta tyhmähän sinä olet.

    • Anonyymi

      Kaikki rokottamattomat tulee kuolemaan, se piikin välttely ei pelasta ketään.

    • Anonyymi

      Ja mikä oli idea tämän asian kertomisessa? Oletat että jotain kiinnostaa?

      • Anonyymi

        Hallitus ilmeisesti vieläkin valmistelee salassa rokotepassejaan, nimenomaan "rokote". Meinaavatko uudestaan laittomaan syrjintään ruveta. Aiemmin oli "korona" passit.


      • Anonyymi

        On vaan mukava todeta tuo tosiasia kaikille koronarokotteista jo 20 kk ajan sekopäisinä vauhkonneille.
        Se teidän kehuskelema piikittömyys ei tuo välttämättä yhtään pidempää elinaikaa teillekään.


    • Anonyymi

      Ehkä just sun kaltaisten takia se korona vielä jyllää.
      Ei olla saatu kattavaa suojaa muutkin. Kiitos vaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3865
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3032
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2960
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2808
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2754
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2505
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      2325
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      216
      2025
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1957
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1917
    Aihe