Miksi ei ehkäisyä saa

Anonyymi

Moi kertokaahan nyt tyhmemmälle, miksi minulle lääkäri ei kirjoita enää ehkäisyä. Vuosi sitten kävin Papassa, kaikki ok.
Ainoastaan perheneuvolan käynnin jälkeen saan (ehkä) jatkoa.
Ongelma tässä se, että ehkäisy loppuu kun en pysty käymään perheneuvolassa koko kesänä kun olen virka-ajat töissä. Matkaakin neuvolaan on se 60km/suunta.... 🥺 Eikö tuo Papa oikeasti riitä siihen että sen voi uusia?

13

951

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla oli sitten vaikeuksia kysyä lääkäriltä sitä syytä.Ei me voida tietää mitä sen lääkärin päässä tapahtuu.

• Anonyymi

Olisin kysynyt jos olisin häneen yhteyden saanut. Pari kertaa soitin ja sairaanhoitaja ihmetteli asiaa. Omaan kantaan ilmestyi vaan teksti että perheneuvolan käynnin kautta reseptien uusiminen.

• Anonyymi

Onpas outoa kiristystä. Voitko käydä yksityisellä? Eihän kertomat asiat mitenkään liity toisiinsa.

• Anonyymi

Mä olen käyttänyt e-pillereitä 11 vuotta ja uusimisessa ollut mitään ongelmia.Viime vuonna piti käydä ehkäisyneuvolassa verenpaineen mittauksessa ja resepti uusittiin.Ei mitään ongelmia ollut koskaan.

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet?
      Minulla myös pillerit olleet käytössä yli 10 v. ja huhtikuussa reseptiä uusiessa kävi juuri samoin, että lääkäri ei enää uusinutkaan sitä. Papassa olen käynyt säännöllisesti ja mitään ongelmia ei ole pillereitten käytön aikana ollut, kuin kerran hiivaa.
      Kun kysyin syytä miksi niitä ei enää voi uusia, niin syynä oli hiukan edellisestä kohonnut verenpaine ja ikäni (täytin 40 v.). Nyt sitte mietin miten jatkossa, luotanko varmoihin päiviin ja muulloin kuutelen mieheni narinaa kortsujen käytön hankaluudesta.

• Anonyymi

Sinulle voisin sanoa miehenä että jos ukkosi valittaa kortsujen käytöstä, käske hänen mennä teettämään piuhojen katkaisu. Maksaa jotakin, mutta on sen arvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle voisin sanoa miehenä että jos ukkosi valittaa kortsujen käytöstä, käske hänen mennä teettämään piuhojen katkaisu. Maksaa jotakin, mutta on sen arvoista.

Poika sinä vielä olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poika sinä vielä olet

Olen jo lähes 60 v.

• Anonyymi

Kondomeita saa kaupasta ja apteekista

• Anonyymi

Sterilointiin! Se on varma, lopullinen ja huoleton ehkäisy. Ei sivuvaikutuksia.

• Anonyymi

Sopii vihreille ja demareille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii vihreille ja demareille

Miten se liittyy puoluekantaan. Ei mitenkään, persu reppana.

• Anonyymi

Perusteluja pitäisi kyllä saada. Veritulppariski? Ikäsi ja verenpaine tai kolesteroli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      455
      918
    2. 56
      579
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      563
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      545
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      229
      508
    7. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      446
    8. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      67
      436
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      90
      434
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      420
    Aihe