Kannattaa katsoa
Historia: Kolmannen valtakunnan orjat (12)
Ke 11.05.2022 klo 19.00, YLE TV1
Ylellä nyt kova dokkari äärioikeistosta
6
111
Vastaukset
- Anonyymi
Hitler oli porukoineen täysin sekopäisiä, ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi
Aatun/Putinin ihailijoita on näilläkin palstoilla-Iljettävä äärioikeisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aatun/Putinin ihailijoita on näilläkin palstoilla-Iljettävä äärioikeisto.
Ja venäjällä on johdossa itse hitler , nimi on vain eri.
- Anonyymi
Milloin yle julkaisee ensimmäisen äärivasemmistosta kertovan "dokumentin"?
- Anonyymi
Mitäs jos nämä olisivat päässeet valtaan Suomessa?
"Me löimme sitä rähinöitsijää n. 50 kertaa pampulla selkään, niin että se kommunisti huusi keskellä pihaa kuin sika..sen jälkeen sitä punikkia ei ole näkynyt.."
https://www.youtube.com/watch?v=nFtc3pByWQI - Anonyymi
Suomi on tukenut viimeiset seitsemän vuotta Kiovan natsihallintoa venäläisväestön vainoamisessa. Milloin on aika rangaistuksen Suomen natseille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749