muutto kontulaan sinisen vessan lattialta, heihei esbot, ei tuu ikävä 🤗
muutto stadiin
6
119
Vastaukset
- Anonyymi
Vie piikkis ja myös samanhenkiset kaverisi mennessäsi. Ei me niitä täällä jäädä kaipaamaan.
- Anonyymi
yritän parhaani mukaan viedä
- Anonyymi
ei ne käytä huumeita eikä oo koskaan käyttäny, mikä h******* sä olet?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ne käytä huumeita eikä oo koskaan käyttäny, mikä h******* sä olet?!
Kiva kuulla🤗hei hei👋
- Anonyymi
Itä-Helsingin helmi kutsui sitten noinkin vahvasti puoleensa? Paikalla on tunnetusti valtava monikulttuurinen kirjo, joka varmasti elähyttää ja ilahuttaa elämääsi jatkossa,
"Noin 25-vuotiasta miestä puukotettiin rintaan Kontulan
ostoskeskuksen tienoilla Helsingissä. Teosta epäillään kolmea
nuorta poikaa, jotka ovat epäiltyinä myös törkeästä ryöstöstä
ja törkeän ryöstön yrityksestä Konalassa."
- IS 24.11.2021- Anonyymi
kylläkyllä, pitää olla silmä tarkkan tääl idäs, et jos tulee attackki, suurin osa on ihan jees porukkaa, muutamaa trouble makerssia lukuunottamatta, mut ne havaitaan samantien. Arvosana itähelsingille 4/5
paljo parempi ku puisto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683041
- 922845
- 492077
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210