Jos on matkailuauto kytketty leirintäalueella verkkovirtaan niin onko haittaa jos auton käynnistää silloin?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Verkkovirta on kokonan erillään auton muista sähköistä. Muista vain irrottaa töpseli ennen kuin lähdet liikkeelle.:-)
- Anonyymi
Miksi töpseli pitää irrottaa, irtoaahan se muutenkin kun lähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi töpseli pitää irrottaa, irtoaahan se muutenkin kun lähden.
Minä ajoin Joensuusta Kuopioon Niuvanniemeen tolppa perässä. Radiokanavat vaihtui.
- Anonyymi
Uusimmissa matkailuautoissa on oma sähkökeskus, josta myös ladataan ajoakkua. Kannattaa varmistaa miten tuo keskus toimii jos saa sähköä verkosta ja auton laturista (sulakkeita voi palaa).
Itselläni on niin vanha auto ettei siinä ole tuota keskusta ja hupiakkua ladataan erillisellä verkkolaturilla. Mutta siinäkin auton käynnistyessä alkaa auton laturi ladata hupiakkua, mutta oletettavasti 12V asuinpuolen verkko ja akku ei "riitele" sähkön tulosta.
- Anonyymi
Kun se auto on tolpassa tarkasta ainakin jäähdyttimen neste ennen käynnistämistä.
Tolppaanajosta tulee joskus hankaluuksia oli sitten johdot missä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651358
- 1131040
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen37825Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.12787Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki54735- 70708
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää52694- 69646
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,33634Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23621