Jos on matkailuauto kytketty leirintäalueella verkkovirtaan niin onko haittaa jos auton käynnistää silloin?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Verkkovirta on kokonan erillään auton muista sähköistä. Muista vain irrottaa töpseli ennen kuin lähdet liikkeelle.:-)
- Anonyymi
Miksi töpseli pitää irrottaa, irtoaahan se muutenkin kun lähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi töpseli pitää irrottaa, irtoaahan se muutenkin kun lähden.
Minä ajoin Joensuusta Kuopioon Niuvanniemeen tolppa perässä. Radiokanavat vaihtui.
- Anonyymi
Uusimmissa matkailuautoissa on oma sähkökeskus, josta myös ladataan ajoakkua. Kannattaa varmistaa miten tuo keskus toimii jos saa sähköä verkosta ja auton laturista (sulakkeita voi palaa).
Itselläni on niin vanha auto ettei siinä ole tuota keskusta ja hupiakkua ladataan erillisellä verkkolaturilla. Mutta siinäkin auton käynnistyessä alkaa auton laturi ladata hupiakkua, mutta oletettavasti 12V asuinpuolen verkko ja akku ei "riitele" sähkön tulosta.
- Anonyymi
Kun se auto on tolpassa tarkasta ainakin jäähdyttimen neste ennen käynnistämistä.
Tolppaanajosta tulee joskus hankaluuksia oli sitten johdot missä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54950
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69751Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli62737- 59699
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.47644- 62623
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7596Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33593- 78486
- 37470