Venäjä uhkailee koska kuuluu uhkailla, mutta Iltalehti ja iltasanomat toimittavat uhkaukset vahvistettuna kansalle.
Esim tänään oli uutinen että Putinille meni kuppi nurin ja uhkaa ydinsodalla koko Eurooppaa. Totuus oli että oli sanonut että NATOn laajeneminen itään päin lisää ydinsodan riskiä koko Euroopassa... Sekään ei kategorisesti pidä paikkaansa, sillä Venäjä on ainoa aggression lähde Euroopassa ja reaktiot ainoastaan luonnollisesti nousevaa vastavoima.
Iltalehden on Putinin torvi
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sama syy ehkä niin Venäjällä kuin Suomessakin, miksi median jutut uppoaa.
- Anonyymi
Putinin uhkailupuheet on myös sitä varten että Euro valuutan arvo laskisi maailmanmarkkinoilla. Koska tuollaisia puheita epävakaudesta seuraa aina laskua.
- Anonyymi
Iltapäivälehdet myyvät sillä, että ne vahvistavat uutisista sensaatioita kansan kauhisteltavaksi. Ihan sama meno tuolla aviisilla on kaiken muunkin uutisoinnin suhteen.
- Anonyymi
Pelotettelu ja säikyttely kuuluvat iltapäivälehtien myyntimetodeihin.
Pitäisi lukea samaa tapaan kuin muutkin oho!-uutiset.
Jotkut voivat tosin ahdistua. Ohjeena voisi olla että älä lue ainakaan näiden lehtien otsikoita pelkästään.
- Anonyymi
Sama asia tuli mieleen.
Kirjoitustapa ainakin voisi olla matalaa profiilia.- Anonyymi
Lukijat saavat juuri sitä mitä haluavatkin.
Venäjällä lehdet kirjoittaa valtionhallinnon määräämällä tavalla. Suomessa on sananvapaus.
- Anonyymi
Lööppien tehtävä on kerätä klikkauksia. Niillä ei ole mitään tekemistä tekstin sisällön kanssa. Suomalaisuuteen nyt vaan kuuluu ongelmien suurentelu ja pirujen maalaaminen seinälle.
- Anonyymi
No Putella on pääkky pipi ja siitä saa kyllä kertoa.
- Anonyymi
Suomen liittyminen Natoon, lisää konföiktien/ sodan riskiä. Koska Suomi aiheuttaa, että Nato leviää Venäjän rajalle, jonne sitä EI haluta.
Venäjän kannalta ymmärrettävää.
Nato on sotilasliitto, joka on olemassa vain Venäjää vastaan, sen vuoksi perustettu.- Anonyymi
Nato on ollut Venäjän rajalla jo pitkään. Venäjän rajanaapureista Natoon kuuluvat Norja, Viro, Latvia, Liettua ja Puola (Kaliningradin alueen naapurit).
Tilanne ei siis Venäjälle ole mitenkään uusi.
- Anonyymi
Vlady on pahuuteen tottunut jezebellisti.
- Anonyymi
Jos hullut koirat on terrorisoimassa kyliä, niin kyllä kyllä kylie ympärille yhteisvoimin rakennettavat aidat ovat ihan järkevää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662