Menkäähän ottamaan vielä lisää koronarokotteita!

Anonyymi

Ensimmäiset kymmenen nollaavat ne kaikki veritulppien riskit!
Kaikille riittää kyllä! Ne on budjetoitu moninkertaisesti yli tarpeen!

Vieläkö on joku rokottamaton?

88

57

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysykää vaikka siltä Pfizerin (kas kummaa, juutalaiselta) liskojohtajalta!

      • Anonyymi

        Että ihan lisko? :D


    • Anonyymi

      Kun riittävästi painostaa kansalaisia, voi palkkioksi tapahtua ihme!
      Esimerkiksi maho lehmäkin voi vanhoilla päivillään saada vauvan!

      • Anonyymi

        Totta. Naapurin 80-vuotias mummo oli vielä kuukausi sitten neitsyt, ikuinen vanhapiika, mutta synnytti eilen kaksipäisen vauvan. Sillä oli pitkä häntä, vaikka olikin tyttö.


      • Anonyymi

        Mulla on maho lehmä. Viime vuonna sen piti saada jälkeläinen ensimmäisen kerran, mutta ei tullut. Tänä vuonna näyttää että ei vieläkään poiji.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on maho lehmä. Viime vuonna sen piti saada jälkeläinen ensimmäisen kerran, mutta ei tullut. Tänä vuonna näyttää että ei vieläkään poiji.

        Oikeastaan se ei ole lehmä vielä. Vasta kun hieho on ensimmäisen kerran poikinut, sitä kutsutaan lehmäksi.


    • Anonyymi

      Pasko Järvinen tarjoaa myrkkypiikkikuolemien hoidoksi lisää myrkkypiikkejä.

    • Anonyymi

      Mikä teitä oikein vaivaa kusipäisyyden lisäksi?

      • Anonyymi

        Vaivaa tutkittu ja turvallinen väittämä.


    • Anonyymi

      Mulle kasvoi piikkien jälkeen suuret hauikset, HEH HEH.

      • Anonyymi

        Ei kannata piikittää, tulee hyytymiä.


    • Anonyymi

      Minä olen jo suht vanha ja eläkeläinen,eikä minuun ole tökätty yhtään koronapiikkiä ja terveenä pysynyt.Mitenköhän ne tämmösen tappaa..?

      • Anonyymi

        Hyvin ajateltu, ei mitenkään!
        Kuolet omia aikojasi, päinvastoin kuin monet piikitetyt.


      • Anonyymi

        << Minä olen jo suht vanha ja eläkeläinen,eikä minuun ole tökätty yhtään koronapiikkiä ja terveenä pysynyt. >>

        Tämä "itsestä yleistäminen koskemaan kansanterveydellisiä päätöksiä" on kyllä yleistä, mutta korostaa kyllä ihmisten typeryyttä - vai miltä kuulostaa esimerkki: "olen polttanut tupakkaa kuin korsteeni, mutta mitään tautia ei ole ilmaantunut, joten tupakkaa voi polttaa vailla huolta vauvasta vaariin" ?

        Nii-in, onko ihmisten tyhmyydellä mitään rajaa.

        Jos sinuun ei ole vielä iskenyt tauti (tai se ei iskenyt vakavana), niin miten siitä voisi päätellä, että tauti ei ole vakava ja haittaa aiheuttava ? Tai ettei sitä kannattaisi hillitä rokotteella ?

        Pelaat riskipeliä kasvattamalla riskisi sairastua vakavasti (ja siis pelkästään omaa kusipäisyyttäsi). Siitä ei kuitenkaan voi vetää johtopäätelmää, että muiden pitäisi myös olla noin saatanan typeriä kusipäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << Minä olen jo suht vanha ja eläkeläinen,eikä minuun ole tökätty yhtään koronapiikkiä ja terveenä pysynyt. >>

        Tämä "itsestä yleistäminen koskemaan kansanterveydellisiä päätöksiä" on kyllä yleistä, mutta korostaa kyllä ihmisten typeryyttä - vai miltä kuulostaa esimerkki: "olen polttanut tupakkaa kuin korsteeni, mutta mitään tautia ei ole ilmaantunut, joten tupakkaa voi polttaa vailla huolta vauvasta vaariin" ?

        Nii-in, onko ihmisten tyhmyydellä mitään rajaa.

        Jos sinuun ei ole vielä iskenyt tauti (tai se ei iskenyt vakavana), niin miten siitä voisi päätellä, että tauti ei ole vakava ja haittaa aiheuttava ? Tai ettei sitä kannattaisi hillitä rokotteella ?

        Pelaat riskipeliä kasvattamalla riskisi sairastua vakavasti (ja siis pelkästään omaa kusipäisyyttäsi). Siitä ei kuitenkaan voi vetää johtopäätelmää, että muiden pitäisi myös olla noin saatanan typeriä kusipäitä.

        Oma vuodatuksesi osoittaa kuitenkin miten kuljetettavissa oleva henkilö olet. Uskot totuuksina kaiken mitä sinulle ylhäältä suolletaan.
        Kapitalismissa vedetään löysät pois, ja eläköityvät ovat hyödytöntä karjaa, joka pitää teurastaa pois aiheuttamasta kuluja.
        Tulet joskus itsekin vanhaksi, mikäli et ottanut "rokotetta" koronaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << Minä olen jo suht vanha ja eläkeläinen,eikä minuun ole tökätty yhtään koronapiikkiä ja terveenä pysynyt. >>

        Tämä "itsestä yleistäminen koskemaan kansanterveydellisiä päätöksiä" on kyllä yleistä, mutta korostaa kyllä ihmisten typeryyttä - vai miltä kuulostaa esimerkki: "olen polttanut tupakkaa kuin korsteeni, mutta mitään tautia ei ole ilmaantunut, joten tupakkaa voi polttaa vailla huolta vauvasta vaariin" ?

        Nii-in, onko ihmisten tyhmyydellä mitään rajaa.

        Jos sinuun ei ole vielä iskenyt tauti (tai se ei iskenyt vakavana), niin miten siitä voisi päätellä, että tauti ei ole vakava ja haittaa aiheuttava ? Tai ettei sitä kannattaisi hillitä rokotteella ?

        Pelaat riskipeliä kasvattamalla riskisi sairastua vakavasti (ja siis pelkästään omaa kusipäisyyttäsi). Siitä ei kuitenkaan voi vetää johtopäätelmää, että muiden pitäisi myös olla noin saatanan typeriä kusipäitä.

        Olen myös vanhahko 72v.eikä ole piikitetty,eikä tule edelleenkään,mutta tosi terveenä pysynyt.No joku tulee taas haukkumaan idiootiksi ja kusipääksi,mutta ei ne terveyttäni vie,enkä kaipaa kenenkaa piikillä pilatun tulla arvostelemaan,-minullakin on vapaus valita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma vuodatuksesi osoittaa kuitenkin miten kuljetettavissa oleva henkilö olet. Uskot totuuksina kaiken mitä sinulle ylhäältä suolletaan.
        Kapitalismissa vedetään löysät pois, ja eläköityvät ovat hyödytöntä karjaa, joka pitää teurastaa pois aiheuttamasta kuluja.
        Tulet joskus itsekin vanhaksi, mikäli et ottanut "rokotetta" koronaa vastaan.

        << Oma vuodatuksesi osoittaa kuitenkin miten kuljetettavissa oleva henkilö olet. Uskot totuuksina kaiken mitä sinulle ylhäältä suolletaan. >>

        Heh, et ehkä tajuakaan, miten huvittavaa on, että juuri nimenomaan ihminen, joka lukee MV-lheden tasoisista huuhaablogeista todisteettomat uskottelut, jotka hän liittää omaan maailmankuvaansa ilman yhden yhtä todistetta, selittää jotain muiden "kuljetettavissa olemisista". Sinua tässä on johdettu uskomaan täysin todisteettomia huuhaauskomuksia. Muista, että uskoit vielä puoli vuotta sitten rokotteiden tekevän ihmisestä magneettisen.

        Tosiaan, minä sentään luotan tieteelliseen tietoon. Objektiivisiin todisteisiin. Tiedätkö ? Olet ehkä jopa kuullut termin, mutta mahdatko tietää, mistä tuollaista ihan reaalimaailman tietoa löytyy ? Niin, sitä ei löydy MV-lehden sivuilta. Tuo blogihan on kieltäytynyt hyväksymästä journalistiikan periaatteet, että kirjoitettu tieto perustuisi objektiivisesti todistettavissa olevaan faktaan.

        Nyt: pystytkö vastaamaan viestiini (vai yritätkö edelleen kiemurrella asian vieressä ?)

        << Minä olen jo suht vanha ja eläkeläinen,eikä minuun ole tökätty yhtään koronapiikkiä ja terveenä pysynyt. >>

        Tämä "itsestä yleistäminen koskemaan kansanterveydellisiä päätöksiä" on kyllä yleistä, mutta korostaa kyllä ihmisten typeryyttä - vai miltä kuulostaa esimerkki: "olen polttanut tupakkaa kuin korsteeni, mutta mitään tautia ei ole ilmaantunut, joten tupakkaa voi polttaa vailla huolta vauvasta vaariin" ?

        Nii-in, onko ihmisten tyhmyydellä mitään rajaa.

        Jos sinuun ei ole vielä iskenyt tauti (tai se ei iskenyt vakavana), niin miten siitä voisi päätellä, että tauti ei ole vakava ja haittaa aiheuttava ? Tai ettei sitä kannattaisi hillitä rokotteella ?

        Pelaat riskipeliä kasvattamalla riskisi sairastua vakavasti (ja siis pelkästään omaa kusipäisyyttäsi). Siitä ei kuitenkaan voi vetää johtopäätelmää, että muiden pitäisi myös olla noin saatanan typeriä kusipäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös vanhahko 72v.eikä ole piikitetty,eikä tule edelleenkään,mutta tosi terveenä pysynyt.No joku tulee taas haukkumaan idiootiksi ja kusipääksi,mutta ei ne terveyttäni vie,enkä kaipaa kenenkaa piikillä pilatun tulla arvostelemaan,-minullakin on vapaus valita!

        << Olen myös vanhahko 72v.eikä ole piikitetty,eikä tule edelleenkään,mutta tosi terveenä pysynyt. >>

        Moni tupakoitsijakin on ollut 72 ikävuoteen saakka terveitä, mutta se ei silti tee hänen valinnoistaan oikeita. Miksi sinä olisit poikkeus ?

        Aivan, perusteesi ovat siis idiootin vammailua.

        << No joku tulee taas haukkumaan idiootiksi ja kusipääksi,mutta ei ne terveyttäni vie,enkä kaipaa kenenkaa piikillä pilatun tulla arvostelemaan,-minullakin on vapaus valita! >>

        Näinhän se on: rattijuopollakin on vapaus valita, lähteekö hän kännissä ajamaan vai ei, mutta jos hän lähtee, häntä pidetään kusipäänä ihan syystä. Miksi sinä olisit poikkeus kun teet aivan vastaavan kusipäisen päätöksen rokotusten suhteen ? Jep, olet valinnut kusipäisyyden. Siksi sinua pidetään kusipäänä, koska nimenomaan sellainen olet.


    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaisi hankkia elämä.

      • Anonyymi

        Niin toisten kannattaisi hankkia elämä, mutta toiset taas menettävät sen oman tyhmyytensä seurauksena.
        Kysymys kuuluukin miten meni niiku omasta mielestä.


      • Anonyymi

        Ettet vain itse oireilisi maailmankuvasi murenemisen tahdissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin toisten kannattaisi hankkia elämä, mutta toiset taas menettävät sen oman tyhmyytensä seurauksena.
        Kysymys kuuluukin miten meni niiku omasta mielestä.

        << Niin toisten kannattaisi hankkia elämä, mutta toiset taas menettävät sen oman tyhmyytensä seurauksena.
        Kysymys kuuluukin miten meni niiku omasta mielestä. >>

        Mihin viittaat, kuka menettää elämänsä tyhmyytensä seurauksena ? Siihenkö, että moni rokottamaton on tosiaankin sitten kuitenkin kuollut koronaan vaikka rokote olisi laskenut kuoleman riskin murto-osaansa ? Niin, sitähän yhteiskunnassamme on tapahtunut paljonkin. Ja, se on kyllä tyhmyyteen perustuvaa elämänsä menettämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet vain itse oireilisi maailmankuvasi murenemisen tahdissa?

        << Ettet vain itse oireilisi maailmankuvasi murenemisen tahdissa? >>

        Samaa mietin: foliohattuidioottien vammailuista tulee entistä typerämpiä kun niitä rokotekuolemia (eikä ihmisten magnetisoitumista) ei vaan ilmaannu millään vaikka asiaa luvattiin ja luvattiin, uskottiin ja uskoteltiin, niin ei perkele millään. Moni rokotefoliohattu on jo poistunut palstalta (tai siirtynyt kirjoittamaan venäläisvammailuja) kun ei enää kehtaa julistaa tuota pieleen mennyttä uskomusta jostain rokotesalaliitosta. Kai se menee niin, että tyhmistäkin tyhmimmät vielä vinkuvat tuota samaa idiotismiaan. Enää jää jäljelle kysymys: onko yhdelläkään foliohattuidiootilla munaa tulla tunnustamaan tänne, että oli väärässä koko salaliittohörhöilyssään ? Koska on viimeinen päivämäärä, jonka jälkeen on pakko tunnustaa itselleen, että koko rokotehuuhaa olikin huuhaablogien levittämää harhaluuloa ?

        Nyt kun tuo harhakuvitelma jostain rokotteiden vaarallisuudesta murtuu, niin se on todellakin vakava paikka noille foliohattuidiooteille. He uskoivat niin lujasti huuhaablogien kirjoituksiin, että heidän maailmankuvansa murtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << Ettet vain itse oireilisi maailmankuvasi murenemisen tahdissa? >>

        Samaa mietin: foliohattuidioottien vammailuista tulee entistä typerämpiä kun niitä rokotekuolemia (eikä ihmisten magnetisoitumista) ei vaan ilmaannu millään vaikka asiaa luvattiin ja luvattiin, uskottiin ja uskoteltiin, niin ei perkele millään. Moni rokotefoliohattu on jo poistunut palstalta (tai siirtynyt kirjoittamaan venäläisvammailuja) kun ei enää kehtaa julistaa tuota pieleen mennyttä uskomusta jostain rokotesalaliitosta. Kai se menee niin, että tyhmistäkin tyhmimmät vielä vinkuvat tuota samaa idiotismiaan. Enää jää jäljelle kysymys: onko yhdelläkään foliohattuidiootilla munaa tulla tunnustamaan tänne, että oli väärässä koko salaliittohörhöilyssään ? Koska on viimeinen päivämäärä, jonka jälkeen on pakko tunnustaa itselleen, että koko rokotehuuhaa olikin huuhaablogien levittämää harhaluuloa ?

        Nyt kun tuo harhakuvitelma jostain rokotteiden vaarallisuudesta murtuu, niin se on todellakin vakava paikka noille foliohattuidiooteille. He uskoivat niin lujasti huuhaablogien kirjoituksiin, että heidän maailmankuvansa murtuu.

        Maailmassa on valtava ylikuolleisuusbuumi, joka näkyy kumuloituvissa kuolleisuuskäyrissä.
        Ainoa uskottava selitys on koronarokotteissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on valtava ylikuolleisuusbuumi, joka näkyy kumuloituvissa kuolleisuuskäyrissä.
        Ainoa uskottava selitys on koronarokotteissa!

        << Maailmassa on valtava ylikuolleisuusbuumi, joka näkyy kumuloituvissa kuolleisuuskäyrissä.
        Ainoa uskottava selitys on koronarokotteissa! >>

        Heh, "ainoat uskottavat selityksesi" ovat omia harhojasi. Mikään ei osoita siihen suuntaankaan, että rokotteet aiheuttaisivat jotain kuolemia.

        Tosiaan, kahden vuoden liikuntaharrastusten (osittainen) puuttuminen sekä sosiaalisten kontaktien vähyys vaikuttaa aivan varmasti - ja lisäksi on tuota hoitovelan kasvun osuutta, jotka vaikuttavat aivan takuulla ihmisten hyvinvointiin (ja siis myös kuolemiin).

        Keksit noita idiotismejasi siis pelkästään siitä, mikä sattuisi sopimaan uskontoosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << Maailmassa on valtava ylikuolleisuusbuumi, joka näkyy kumuloituvissa kuolleisuuskäyrissä.
        Ainoa uskottava selitys on koronarokotteissa! >>

        Heh, "ainoat uskottavat selityksesi" ovat omia harhojasi. Mikään ei osoita siihen suuntaankaan, että rokotteet aiheuttaisivat jotain kuolemia.

        Tosiaan, kahden vuoden liikuntaharrastusten (osittainen) puuttuminen sekä sosiaalisten kontaktien vähyys vaikuttaa aivan varmasti - ja lisäksi on tuota hoitovelan kasvun osuutta, jotka vaikuttavat aivan takuulla ihmisten hyvinvointiin (ja siis myös kuolemiin).

        Keksit noita idiotismejasi siis pelkästään siitä, mikä sattuisi sopimaan uskontoosi.

        Seli, seli... Kuolintilastot alko nousta piikitysten tahdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seli, seli... Kuolintilastot alko nousta piikitysten tahdissa.

        << Seli, seli... Kuolintilastot alko nousta piikitysten tahdissa. >>

        Ei ne minkään piikitysten tahdissa nousseet. Älä vammaile vajakki parka. Tuo on ihan itse keksimääsi kuvittelua (tai oikeammin: seuraamasi huuhaablogin keksimä - sinä vaan uskot kuin pikkuinen puudeli noihin todisteettomiin vammailuihin).

        << Maailmassa on valtava ylikuolleisuusbuumi, joka näkyy kumuloituvissa kuolleisuuskäyrissä.
        Ainoa uskottava selitys on koronarokotteissa! >>

        Heh, "ainoat uskottavat selityksesi" ovat omia harhojasi. Mikään ei osoita siihen suuntaankaan, että rokotteet aiheuttaisivat jotain kuolemia.

        Tosiaan, kahden vuoden liikuntaharrastusten (osittainen) puuttuminen sekä sosiaalisten kontaktien vähyys vaikuttaa aivan varmasti - ja lisäksi on tuota hoitovelan kasvun osuutta, jotka vaikuttavat aivan takuulla ihmisten hyvinvointiin (ja siis myös kuolemiin).

        Keksit noita idiotismejasi siis pelkästään siitä, mikä sattuisi sopimaan uskontoosi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niinpä. Sitä alkaa väkisinkin miettiä, mitä heikäläisten Sputnik-rokotteessa olikaan? Kas kun näyttää siltä, että se rokote vie ihmisiltä järjen ja sairastuttaa vielä vainoharhaisuuteen.

        Eihän siinä mitään jos pysyisivät omassa pilttuussaan, mutta kun täytyy lähteä riehumaan ja tappamaan mielipuolen lailla vieraita kansoja.

        Venäjä on läpeensä sairas. Ei osaa elää ihmisten tavoin, vaan aina täytyy olla sotimassa jossain päin maailmaa ja tapattamassa sekä omia että toisten kansojen nuorukaisia.

        Kaikille olisi parempi, jos koko epäonnistuneen luomuksen pystyisi siirtämään jonnekin hyvin, hyvin kauas, omaan ylhäiseen yksinäisyyteensä.


      • Anonyymi

        Eipä ottanu Modea eikä piziä.... Viisas Mies😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Sitä alkaa väkisinkin miettiä, mitä heikäläisten Sputnik-rokotteessa olikaan? Kas kun näyttää siltä, että se rokote vie ihmisiltä järjen ja sairastuttaa vielä vainoharhaisuuteen.

        Eihän siinä mitään jos pysyisivät omassa pilttuussaan, mutta kun täytyy lähteä riehumaan ja tappamaan mielipuolen lailla vieraita kansoja.

        Venäjä on läpeensä sairas. Ei osaa elää ihmisten tavoin, vaan aina täytyy olla sotimassa jossain päin maailmaa ja tapattamassa sekä omia että toisten kansojen nuorukaisia.

        Kaikille olisi parempi, jos koko epäonnistuneen luomuksen pystyisi siirtämään jonnekin hyvin, hyvin kauas, omaan ylhäiseen yksinäisyyteensä.

        Usastako puhut?
        He sotineet yli 80% olemassallostaan. Johtavat Sotimisessa, uhreista vaijetaan....


    • Anonyymi

      Maailman pilviin noussut ylikuolleisuus johtuu juuri noista turhista rokotteista, mutta sitä EI SAA ääneen sanoa!
      Samoin kun niiden rokotteiden sisällön tutkiminen virallisesti on KIELLETTY!

      Millä porukalla voi olla niin paljon valtaa maailmassa, että voivat määrätä moista?

      • Anonyymi

        Vinkki. Seuraa mediaa ja rahavirtoja.


      • Anonyymi

        << Maailman pilviin noussut ylikuolleisuus johtuu juuri noista turhista rokotteista, mutta sitä EI SAA ääneen sanoa! >>

        Heh, tuo on siis kylläkin vain ihan omaa luulotteluasi (tai oikeammin huuhaablogien uskottelua, jonka olet mennyt uskomaan ilman todisteita - koska seuraat kuin pikkuinen puudeli huuhaablogisi uskomuksia).

        Tosiaan, missä olisi ne todisteet, jotka osoittaisivat rokotteiden tappavan ?

        Missä ?

        Niin, eipä sellaisia ole. Tuollaiset kuvitelmat ovat vain todisteettomia oman harhaisen maailmasi tuottamia vammailuja. Ihmiset joutuivat kuitenkin olemaan kotona vailla liikuntaa ja sosiaalisia kontakteja (ja lääketieteen palveluja ei juuri uskallettu käyttää) jopa kuukausia. Se ei oikein voi olla vaikuttamatta ihmisten hyvinvointiin - ja siis myös kuolemiin. Et vaan osaa enää oikein ajatella tuon rokoteharhasi vallassa.

        << Samoin kun niiden rokotteiden sisällön tutkiminen virallisesti on KIELLETTY! >>

        Lakkaa nyt vammailemasta, vajakki parka. Anna mennä vaan: saat aivan varmasti tutkia sisällön, jos haluat (ja jos rahaa löytyy maksaa nuo tutkimukset).

        Tosiaan, nuo rokotteet tutkitaan useampaan kertaan - ja jokainen rokote-erä. Ja tosiaan, sekä tehtaalla että riippumattomissa laboratorioissa. Väitteesi on aivan vitun idioottimainen. Kuvittelitko oikeasti, että ihmisiin pistettäisiin ainetta, jota ei tiedetä, mitä se on ? Et sitten kyllä tajua hevonvittuakaan lääkeregulaatiosta. Nii-in, kannattaako sinun paljastaa totaalinen tolloutesi asiassa tuollaisilla idiootin väitteilläsi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << Maailman pilviin noussut ylikuolleisuus johtuu juuri noista turhista rokotteista, mutta sitä EI SAA ääneen sanoa! >>

        Heh, tuo on siis kylläkin vain ihan omaa luulotteluasi (tai oikeammin huuhaablogien uskottelua, jonka olet mennyt uskomaan ilman todisteita - koska seuraat kuin pikkuinen puudeli huuhaablogisi uskomuksia).

        Tosiaan, missä olisi ne todisteet, jotka osoittaisivat rokotteiden tappavan ?

        Missä ?

        Niin, eipä sellaisia ole. Tuollaiset kuvitelmat ovat vain todisteettomia oman harhaisen maailmasi tuottamia vammailuja. Ihmiset joutuivat kuitenkin olemaan kotona vailla liikuntaa ja sosiaalisia kontakteja (ja lääketieteen palveluja ei juuri uskallettu käyttää) jopa kuukausia. Se ei oikein voi olla vaikuttamatta ihmisten hyvinvointiin - ja siis myös kuolemiin. Et vaan osaa enää oikein ajatella tuon rokoteharhasi vallassa.

        << Samoin kun niiden rokotteiden sisällön tutkiminen virallisesti on KIELLETTY! >>

        Lakkaa nyt vammailemasta, vajakki parka. Anna mennä vaan: saat aivan varmasti tutkia sisällön, jos haluat (ja jos rahaa löytyy maksaa nuo tutkimukset).

        Tosiaan, nuo rokotteet tutkitaan useampaan kertaan - ja jokainen rokote-erä. Ja tosiaan, sekä tehtaalla että riippumattomissa laboratorioissa. Väitteesi on aivan vitun idioottimainen. Kuvittelitko oikeasti, että ihmisiin pistettäisiin ainetta, jota ei tiedetä, mitä se on ? Et sitten kyllä tajua hevonvittuakaan lääkeregulaatiosta. Nii-in, kannattaako sinun paljastaa totaalinen tolloutesi asiassa tuollaisilla idiootin väitteilläsi ?

        Mene vaikka Fimean sivuille katsomaan, mitä ne yrittävät selittää! 😁
        Yksikään kuolema ei johdu rokotteista, mutta KAIKKI kuolemat johtuvat koronasta!

        Kaikilla vähänkin älykkäillä moinen on soittanut hälytyskelloja jo pari vuotta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << Maailman pilviin noussut ylikuolleisuus johtuu juuri noista turhista rokotteista, mutta sitä EI SAA ääneen sanoa! >>

        Heh, tuo on siis kylläkin vain ihan omaa luulotteluasi (tai oikeammin huuhaablogien uskottelua, jonka olet mennyt uskomaan ilman todisteita - koska seuraat kuin pikkuinen puudeli huuhaablogisi uskomuksia).

        Tosiaan, missä olisi ne todisteet, jotka osoittaisivat rokotteiden tappavan ?

        Missä ?

        Niin, eipä sellaisia ole. Tuollaiset kuvitelmat ovat vain todisteettomia oman harhaisen maailmasi tuottamia vammailuja. Ihmiset joutuivat kuitenkin olemaan kotona vailla liikuntaa ja sosiaalisia kontakteja (ja lääketieteen palveluja ei juuri uskallettu käyttää) jopa kuukausia. Se ei oikein voi olla vaikuttamatta ihmisten hyvinvointiin - ja siis myös kuolemiin. Et vaan osaa enää oikein ajatella tuon rokoteharhasi vallassa.

        << Samoin kun niiden rokotteiden sisällön tutkiminen virallisesti on KIELLETTY! >>

        Lakkaa nyt vammailemasta, vajakki parka. Anna mennä vaan: saat aivan varmasti tutkia sisällön, jos haluat (ja jos rahaa löytyy maksaa nuo tutkimukset).

        Tosiaan, nuo rokotteet tutkitaan useampaan kertaan - ja jokainen rokote-erä. Ja tosiaan, sekä tehtaalla että riippumattomissa laboratorioissa. Väitteesi on aivan vitun idioottimainen. Kuvittelitko oikeasti, että ihmisiin pistettäisiin ainetta, jota ei tiedetä, mitä se on ? Et sitten kyllä tajua hevonvittuakaan lääkeregulaatiosta. Nii-in, kannattaako sinun paljastaa totaalinen tolloutesi asiassa tuollaisilla idiootin väitteilläsi ?

        V*tut niitä saa virallisesti tutkia MISSÄÄN!
        Saat vain luottaa valmistajan sanaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << Maailman pilviin noussut ylikuolleisuus johtuu juuri noista turhista rokotteista, mutta sitä EI SAA ääneen sanoa! >>

        Heh, tuo on siis kylläkin vain ihan omaa luulotteluasi (tai oikeammin huuhaablogien uskottelua, jonka olet mennyt uskomaan ilman todisteita - koska seuraat kuin pikkuinen puudeli huuhaablogisi uskomuksia).

        Tosiaan, missä olisi ne todisteet, jotka osoittaisivat rokotteiden tappavan ?

        Missä ?

        Niin, eipä sellaisia ole. Tuollaiset kuvitelmat ovat vain todisteettomia oman harhaisen maailmasi tuottamia vammailuja. Ihmiset joutuivat kuitenkin olemaan kotona vailla liikuntaa ja sosiaalisia kontakteja (ja lääketieteen palveluja ei juuri uskallettu käyttää) jopa kuukausia. Se ei oikein voi olla vaikuttamatta ihmisten hyvinvointiin - ja siis myös kuolemiin. Et vaan osaa enää oikein ajatella tuon rokoteharhasi vallassa.

        << Samoin kun niiden rokotteiden sisällön tutkiminen virallisesti on KIELLETTY! >>

        Lakkaa nyt vammailemasta, vajakki parka. Anna mennä vaan: saat aivan varmasti tutkia sisällön, jos haluat (ja jos rahaa löytyy maksaa nuo tutkimukset).

        Tosiaan, nuo rokotteet tutkitaan useampaan kertaan - ja jokainen rokote-erä. Ja tosiaan, sekä tehtaalla että riippumattomissa laboratorioissa. Väitteesi on aivan vitun idioottimainen. Kuvittelitko oikeasti, että ihmisiin pistettäisiin ainetta, jota ei tiedetä, mitä se on ? Et sitten kyllä tajua hevonvittuakaan lääkeregulaatiosta. Nii-in, kannattaako sinun paljastaa totaalinen tolloutesi asiassa tuollaisilla idiootin väitteilläsi ?

        Jos kerran olet niin "fiksu", niin HANKI rokotenäyte, niin tutkitaan!
        Panehan töpinäksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran olet niin "fiksu", niin HANKI rokotenäyte, niin tutkitaan!
        Panehan töpinäksi!

        Tyhmä jonne aukoo vain päätänsä, mutta kukaan ei saa tutkia rokotteita. Tyhjät putkilotkin tuhotaan!

        Kalevi Korento on kuitenkin löytänyt tyhjistä näytteistä mm. ebolavirusta sekä pelkkää suolaliuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene vaikka Fimean sivuille katsomaan, mitä ne yrittävät selittää! 😁
        Yksikään kuolema ei johdu rokotteista, mutta KAIKKI kuolemat johtuvat koronasta!

        Kaikilla vähänkin älykkäillä moinen on soittanut hälytyskelloja jo pari vuotta!

        << Mene vaikka Fimean sivuille katsomaan, mitä ne yrittävät selittää!
        Yksikään kuolema ei johdu rokotteista, mutta KAIKKI kuolemat johtuvat koronasta! >>

        Niin no, heidän on varmasti vaan pakko pitäytyä todistetuissa asioissa. Siksi heidän on raportoitava todenmukaisesti eikä jonkun nettivajakin uskomusten mukaisesti.

        [Ja tosiaan tuo, että raportoitaisiin, että kaikki kuolemat johtuvat koronasta, on tietysti vajakin valehtelua. Ei sellaista ole väitetty. Nyt herää vaan kysymys: ymmärtääkö vajakki oikeasti noin vähän lukemastaan vai valehteletko tietoisesti.]

        << Kaikilla vähänkin älykkäillä moinen on soittanut hälytyskelloja jo pari vuotta! >>

        Jaa ? Meinaatko, ettei esim. lääkäreiden tai muiden asiantuntijoiden valtaosa ole millään tavalla älykkäitä ?

        Heh, pidät siis älykkäinä ihmisiä, jotka lukevat omat uskomuksensa netin huuhaablogeista. Mitäs luulet, pitävätkö muut ihmiset älykkäinä sellaisia ihmisiä, jotka uskovat todisteettomiin väitteisiin jossain netin huuhaasivuilla ? Niin, eipä tosiaan pidä eikä tuollaiset vajakit tietysti esim. älykkyystesteissäkään menesty. He kun ovat tyypillisesti vähänlaisesti koulutettuja, uskonnollisia ja muutenkin ymmärtämättömiä rationaalisuuden rakentumisesta - siis yhdellä sanalla sanoen: tyhmiä.

        Jep, sinä olet tyhmä vaikka kuvittelet olevasi kaikkia maailman asiantuntijoita älykkäämpi. Olet niin tyhmä, ettet edes tajua, ettei sinulla ole alan asiantuntemusta saati älyä tajuta, mikä on todistettua ja mikä huuhaablogien uskomuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        V*tut niitä saa virallisesti tutkia MISSÄÄN!
        Saat vain luottaa valmistajan sanaan!

        << V*tut niitä saa virallisesti tutkia MISSÄÄN! >>

        Jokainen Eurooppaan tuleva rokote-erä tutkitaan riippumattomassa eurooppalaisesssa laboratoriossa. Heidän tuloksia verrataan valmistajan tutkimiin tuloksiin.

        << Saat vain luottaa valmistajan sanaan! >>

        Ei. Eurooppalaiset säännökset edellyttävät, ettei ihmisiin saa laittaa sellaisia aineita, joissa luotetaan vain jonkun sanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran olet niin "fiksu", niin HANKI rokotenäyte, niin tutkitaan!
        Panehan töpinäksi!

        << Jos kerran olet niin "fiksu", niin HANKI rokotenäyte, niin tutkitaan!
        Panehan töpinäksi! >>

        Esitä uskottava tutkimussuunnitelma ja tutkimuspyyntö terveydenhuollolle, niin he kyllä joutuvat luovuttamaan näytteen.

        Ei tämä minun takanani ole, eikä kuulukaan olla. Jos haluat tutkia, sinä teet ja maksat tutkimuksen - enkä siis minä. Jos minä tekisin jotain asian eteen, joudun ottamaan siitä palkan, mutta tuskin olet tosissasi edes ajatellut, että maksaisit ko. tutkimuksesta mitään. Edellytät vaan, että rokote pitää vielä kerran tutkia - kunhan joku muu maksaa tutkimuksen. Siitähän tuokin vajakismi on lähtöisin: Ano Turtiainen vaati, että rokote pitäisi tutkia vielä kertaalleen, mutta ei saanut tahtoaan läpi (koska se maksaa rahaa, jota Ano ei sitten tietenkään halua omasta perstaskustaan kaivaa), niin hän sitä sitten alkoi selittää, ettei rokotetta muka saisi tutkia. Koko homma perustuu siis jälleen kerran aivan silkkaan idiotismiin. Sinäkin olet jälleen uskonut huuhaablogien vammailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä jonne aukoo vain päätänsä, mutta kukaan ei saa tutkia rokotteita. Tyhjät putkilotkin tuhotaan!

        Kalevi Korento on kuitenkin löytänyt tyhjistä näytteistä mm. ebolavirusta sekä pelkkää suolaliuosta.

        << Tyhmä jonne aukoo vain päätänsä, mutta kukaan ei saa tutkia rokotteita. Tyhjät putkilotkin tuhotaan! >>

        Kuten luonnollisesti tuhotaan ihan kaikki lääketieteellinen jäte. Eihän tuollaisia saa päästää mihinkään teille tietymättömille. Oletko ihan idiootti ?

        Rokotteita saa tutkija ja rokotteestahan on tehty jo tuhansia tutkimuksia. Silmä käteen vaan.

        << Kalevi Korento on kuitenkin löytänyt tyhjistä näytteistä mm. ebolavirusta sekä pelkkää suolaliuosta. >>

        Heh, hän varmasti "löytää" rokotteista ihan mitä tahansa mieleen sattuu juolahtamaan, mutta sitten taas nämä tieteellisesti raportoidut julkaisut on erikseen. Sieltä ei sitten taas löydykään tuollaisia mielikuvituseboloita. Hämmästyttävää olisi, jos useampaan miljardiin ihmiseen on piikitetty ebolavirus, mutta ebola ei ole sitten kuitenkaan levinnyt - ja se olisi myös varsin hämmästyttävää, että tällainen "ebolaviruksen injektoiminen ihmiseen" (sic !) laskisi kuolleisuusprosentin koronavirustartunnan jälkeisenä kuukautena melkein kymmenesosaansa. Olisi se kummallinen ihme. Jopa niin kummallinen ihme, että voisi ajatella, että tuollainen sepitelmä jostain ebolaviruksesta olisi jopa väärä. Tarvittaisiinkohan sellaiseen aika pitävät todisteet ? Vai uskotaanko vaan suoralta kädeltä vailla mitään objektiivista todistetta, että tämä Kalevi Korento olisi nyt siis murtanut koko lääketieteen ainoana ihmisenä maailmassa löytänyt maailman suurimman uutisen ikinä ? Mutta että hän ei olisi sitä varmistanut ja raportoinut laajasti ? Hmm, tuo vaikuttaa jopa lapsen korvin kuultuna uskomattomalta tarinalta, mutta pystyykö vajakki tajuamaan asiaa ?

        No, pystytkö ?


      • Anonyymi

        Hys, hys.... Rokotetulokset tulee 2023 ja, julkaistaannoin 70 vuoden sisällä. Epäilyttääkö jotain😆


      • Anonyymi

        Bilit, Gates häärii ylikansoituksen kimpussa, isänsä jäljissä. Ja toinen Billl, on sätkynukke, korvataan oikealla nukella, jos ei lopeta sekavia juttujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << Maailman pilviin noussut ylikuolleisuus johtuu juuri noista turhista rokotteista, mutta sitä EI SAA ääneen sanoa! >>

        Heh, tuo on siis kylläkin vain ihan omaa luulotteluasi (tai oikeammin huuhaablogien uskottelua, jonka olet mennyt uskomaan ilman todisteita - koska seuraat kuin pikkuinen puudeli huuhaablogisi uskomuksia).

        Tosiaan, missä olisi ne todisteet, jotka osoittaisivat rokotteiden tappavan ?

        Missä ?

        Niin, eipä sellaisia ole. Tuollaiset kuvitelmat ovat vain todisteettomia oman harhaisen maailmasi tuottamia vammailuja. Ihmiset joutuivat kuitenkin olemaan kotona vailla liikuntaa ja sosiaalisia kontakteja (ja lääketieteen palveluja ei juuri uskallettu käyttää) jopa kuukausia. Se ei oikein voi olla vaikuttamatta ihmisten hyvinvointiin - ja siis myös kuolemiin. Et vaan osaa enää oikein ajatella tuon rokoteharhasi vallassa.

        << Samoin kun niiden rokotteiden sisällön tutkiminen virallisesti on KIELLETTY! >>

        Lakkaa nyt vammailemasta, vajakki parka. Anna mennä vaan: saat aivan varmasti tutkia sisällön, jos haluat (ja jos rahaa löytyy maksaa nuo tutkimukset).

        Tosiaan, nuo rokotteet tutkitaan useampaan kertaan - ja jokainen rokote-erä. Ja tosiaan, sekä tehtaalla että riippumattomissa laboratorioissa. Väitteesi on aivan vitun idioottimainen. Kuvittelitko oikeasti, että ihmisiin pistettäisiin ainetta, jota ei tiedetä, mitä se on ? Et sitten kyllä tajua hevonvittuakaan lääkeregulaatiosta. Nii-in, kannattaako sinun paljastaa totaalinen tolloutesi asiassa tuollaisilla idiootin väitteilläsi ?

        Eihän rokotteet ole syy. Ihmiset kuolee, sydänpysähdys yleinen noin 40-50 nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << Mene vaikka Fimean sivuille katsomaan, mitä ne yrittävät selittää!
        Yksikään kuolema ei johdu rokotteista, mutta KAIKKI kuolemat johtuvat koronasta! >>

        Niin no, heidän on varmasti vaan pakko pitäytyä todistetuissa asioissa. Siksi heidän on raportoitava todenmukaisesti eikä jonkun nettivajakin uskomusten mukaisesti.

        [Ja tosiaan tuo, että raportoitaisiin, että kaikki kuolemat johtuvat koronasta, on tietysti vajakin valehtelua. Ei sellaista ole väitetty. Nyt herää vaan kysymys: ymmärtääkö vajakki oikeasti noin vähän lukemastaan vai valehteletko tietoisesti.]

        << Kaikilla vähänkin älykkäillä moinen on soittanut hälytyskelloja jo pari vuotta! >>

        Jaa ? Meinaatko, ettei esim. lääkäreiden tai muiden asiantuntijoiden valtaosa ole millään tavalla älykkäitä ?

        Heh, pidät siis älykkäinä ihmisiä, jotka lukevat omat uskomuksensa netin huuhaablogeista. Mitäs luulet, pitävätkö muut ihmiset älykkäinä sellaisia ihmisiä, jotka uskovat todisteettomiin väitteisiin jossain netin huuhaasivuilla ? Niin, eipä tosiaan pidä eikä tuollaiset vajakit tietysti esim. älykkyystesteissäkään menesty. He kun ovat tyypillisesti vähänlaisesti koulutettuja, uskonnollisia ja muutenkin ymmärtämättömiä rationaalisuuden rakentumisesta - siis yhdellä sanalla sanoen: tyhmiä.

        Jep, sinä olet tyhmä vaikka kuvittelet olevasi kaikkia maailman asiantuntijoita älykkäämpi. Olet niin tyhmä, ettet edes tajua, ettei sinulla ole alan asiantuntemusta saati älyä tajuta, mikä on todistettua ja mikä huuhaablogien uskomuksia.

        Koronakuollut on jos kuolee 30 päivää koronan jälkeen. Rokotettu on, kun rokotteesta 14 päivää.... Haiskahtaako😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hys, hys.... Rokotetulokset tulee 2023 ja, julkaistaannoin 70 vuoden sisällä. Epäilyttääkö jotain😆

        << Hys, hys.... Rokotetulokset tulee 2023 >>

        Mitä vittua sinä nyt sekoilet ? Rokotetutkimuksia julkaistaan ihan koko ajan. Ei niillä mitään päivämäärää ole, minkä jälkeen niitä vasta julkaistaisiin. Etenevä seuranta niissä on.

        Etkö tuotakaan tiennyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bilit, Gates häärii ylikansoituksen kimpussa, isänsä jäljissä. Ja toinen Billl, on sätkynukke, korvataan oikealla nukella, jos ei lopeta sekavia juttujaan.

        << Bilit, Gates häärii ylikansoituksen kimpussa >>

        Heh, salaliittovajakkien kestovammailua. Gates on jo osallistunut Afrikassa terveysohjelmiin, joilla on jo säästetty henkiä vaikka kuinka monta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän rokotteet ole syy. Ihmiset kuolee, sydänpysähdys yleinen noin 40-50 nykyään.

        << Eihän rokotteet ole syy. >>

        Niinpä.

        << Ihmiset kuolee, sydänpysähdys yleinen noin 40-50 nykyään. >>

        [Yritä lukea lähettämäsi viestit vielä kertaalleen ennen kun lähetät: tuo on aivan siansaksaa jälleen kerran.]

        Korona todella tuottaa sydänongelmia. Sydänongelma voi olla lopullinen kuolinsyy, jonka vaikuttavana tekijänä on ollut koronatartunta. Tuo on siis todellakin yksi syy, miksi rokote kannattaa ottaa: sillä minimoidaan riskiä koronan aiheuttamaan sydänongelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronakuollut on jos kuolee 30 päivää koronan jälkeen. Rokotettu on, kun rokotteesta 14 päivää.... Haiskahtaako😅

        << Koronakuollut on jos kuolee 30 päivää koronan jälkeen. >>

        Ei. Etkö tuossakaan asiassa ymmärrä lukemaasi ?

        30 päivän kuluessa tartunnasta tapahtunut kuolema tilastoidaan koronaan kuolleiksi, mutta todelliset kuolinsyyt tulevat reilussa vuodessa, jolloin tiedetään tautiin kuolleiden määrä. Koronatartunta kuitenkin vaikuttaa merkittävänä tekijänä useimpien tartunnan saaneiden kuolemiin kuukaudessa tartunnan jälkeen. Keskivertoihmisellä on niin pieni todennäköisyys kuolla seuraavan 30 päivän aikana, että koronatartunnan jälkeen 30 päivässä kuoleen ihmisen kuolemaan on melkein kaikissa tapauksissa vaikuttanut koronatartunta.

        Eikö tuollaisenkin tajuamattomuus ole vaan merkki luihin ja ytimiin menevästä typeryydestä ? Olet nyt tuotakin jankuttanut sata kertaa. Joka kerta vaikenet kun sinulle selitetään juurta jaksain, miten tuo menee. Sitten kuitenkin toistat saman vanhan virheelliseksi argumentiksi todetun (koska vaikenit sen edessä aiemmin) yhä uudelleen ja uudelleen. Eikö tuo tee ihan kenestä tahansa toistajasta idiootin ?

        << Rokotettu on, kun rokotteesta 14 päivää.... Haiskahtaako >>

        Ensimmäisestä rokotuksesta kolme viikkoa, seuraavista vain viikko. Se todella on se aika, jolloin immuniteetti muodostuu. Miltä se pitäisi haiskahtaa ? Eihän tuossa ole taas tolkun hiventä.

        Oliko tähän vaikea vastata:

        << Tyhmä jonne aukoo vain päätänsä, mutta kukaan ei saa tutkia rokotteita. Tyhjät putkilotkin tuhotaan! >>

        Kuten luonnollisesti tuhotaan ihan kaikki lääketieteellinen jäte. Eihän tuollaisia saa päästää mihinkään teille tietymättömille. Oletko ihan idiootti ?

        Rokotteita saa tutkija ja rokotteestahan on tehty jo tuhansia tutkimuksia. Silmä käteen vaan.

        << Kalevi Korento on kuitenkin löytänyt tyhjistä näytteistä mm. ebolavirusta sekä pelkkää suolaliuosta. >>

        Heh, hän varmasti "löytää" rokotteista ihan mitä tahansa mieleen sattuu juolahtamaan, mutta sitten taas nämä tieteellisesti raportoidut julkaisut on erikseen. Sieltä ei sitten taas löydykään tuollaisia mielikuvituseboloita. Hämmästyttävää olisi, jos useampaan miljardiin ihmiseen on piikitetty ebolavirus, mutta ebola ei ole sitten kuitenkaan levinnyt - ja se olisi myös varsin hämmästyttävää, että tällainen "ebolaviruksen injektoiminen ihmiseen" (sic !) laskisi kuolleisuusprosentin koronavirustartunnan jälkeisenä kuukautena melkein kymmenesosaansa. Olisi se kummallinen ihme. Jopa niin kummallinen ihme, että voisi ajatella, että tuollainen sepitelmä jostain ebolaviruksesta olisi jopa väärä. Tarvittaisiinkohan sellaiseen aika pitävät todisteet ? Vai uskotaanko vaan suoralta kädeltä vailla mitään objektiivista todistetta, että tämä Kalevi Korento olisi nyt siis murtanut koko lääketieteen ainoana ihmisenä maailmassa löytänyt maailman suurimman uutisen ikinä ? Mutta että hän ei olisi sitä varmistanut ja raportoinut laajasti ? Hmm, tuo vaikuttaa jopa lapsen korvin kuultuna uskomattomalta tarinalta, mutta pystyykö vajakki tajuamaan asiaa ?

        No, pystytkö ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << Eihän rokotteet ole syy. >>

        Niinpä.

        << Ihmiset kuolee, sydänpysähdys yleinen noin 40-50 nykyään. >>

        [Yritä lukea lähettämäsi viestit vielä kertaalleen ennen kun lähetät: tuo on aivan siansaksaa jälleen kerran.]

        Korona todella tuottaa sydänongelmia. Sydänongelma voi olla lopullinen kuolinsyy, jonka vaikuttavana tekijänä on ollut koronatartunta. Tuo on siis todellakin yksi syy, miksi rokote kannattaa ottaa: sillä minimoidaan riskiä koronan aiheuttamaan sydänongelmaan.

        Onko sun ihan pakko kopsata kaikki viestit omiin viesteihisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun ihan pakko kopsata kaikki viestit omiin viesteihisi?

        << Onko sun ihan pakko kopsata kaikki viestit omiin viesteihisi? >>

        Silloin kun niihin ei vastata vaan kiemurrellaan asian vierestä.

        << Koronakuollut on jos kuolee 30 päivää koronan jälkeen. >>

        Ei. Etkö tuossakaan asiassa ymmärrä lukemaasi ?

        30 päivän kuluessa tartunnasta tapahtunut kuolema tilastoidaan koronaan kuolleiksi, mutta todelliset kuolinsyyt tulevat reilussa vuodessa, jolloin tiedetään tautiin kuolleiden määrä. Koronatartunta kuitenkin vaikuttaa merkittävänä tekijänä useimpien tartunnan saaneiden kuolemiin kuukaudessa tartunnan jälkeen. Keskivertoihmisellä on niin pieni todennäköisyys kuolla seuraavan 30 päivän aikana, että koronatartunnan jälkeen 30 päivässä kuoleen ihmisen kuolemaan on melkein kaikissa tapauksissa vaikuttanut koronatartunta.

        Eikö tuollaisenkin tajuamattomuus ole vaan merkki luihin ja ytimiin menevästä typeryydestä ? Olet nyt tuotakin jankuttanut sata kertaa. Joka kerta vaikenet kun sinulle selitetään juurta jaksain, miten tuo menee. Sitten kuitenkin toistat saman vanhan virheelliseksi argumentiksi todetun (koska vaikenit sen edessä aiemmin) yhä uudelleen ja uudelleen. Eikö tuo tee ihan kenestä tahansa toistajasta idiootin ?

        << Rokotettu on, kun rokotteesta 14 päivää.... Haiskahtaako >>

        Ensimmäisestä rokotuksesta kolme viikkoa, seuraavista vain viikko. Se todella on se aika, jolloin immuniteetti muodostuu. Miltä se pitäisi haiskahtaa ? Eihän tuossa ole taas tolkun hiventä.

        Oliko tähän vaikea vastata:

        << Tyhmä jonne aukoo vain päätänsä, mutta kukaan ei saa tutkia rokotteita. Tyhjät putkilotkin tuhotaan! >>

        Kuten luonnollisesti tuhotaan ihan kaikki lääketieteellinen jäte. Eihän tuollaisia saa päästää mihinkään teille tietymättömille. Oletko ihan idiootti ?

        Rokotteita saa tutkija ja rokotteestahan on tehty jo tuhansia tutkimuksia. Silmä käteen vaan.

        << Kalevi Korento on kuitenkin löytänyt tyhjistä näytteistä mm. ebolavirusta sekä pelkkää suolaliuosta. >>

        Heh, hän varmasti "löytää" rokotteista ihan mitä tahansa mieleen sattuu juolahtamaan, mutta sitten taas nämä tieteellisesti raportoidut julkaisut on erikseen. Sieltä ei sitten taas löydykään tuollaisia mielikuvituseboloita. Hämmästyttävää olisi, jos useampaan miljardiin ihmiseen on piikitetty ebolavirus, mutta ebola ei ole sitten kuitenkaan levinnyt - ja se olisi myös varsin hämmästyttävää, että tällainen "ebolaviruksen injektoiminen ihmiseen" (sic !) laskisi kuolleisuusprosentin koronavirustartunnan jälkeisenä kuukautena melkein kymmenesosaansa. Olisi se kummallinen ihme. Jopa niin kummallinen ihme, että voisi ajatella, että tuollainen sepitelmä jostain ebolaviruksesta olisi jopa väärä. Tarvittaisiinkohan sellaiseen aika pitävät todisteet ? Vai uskotaanko vaan suoralta kädeltä vailla mitään objektiivista todistetta, että tämä Kalevi Korento olisi nyt siis murtanut koko lääketieteen ainoana ihmisenä maailmassa löytänyt maailman suurimman uutisen ikinä ? Mutta että hän ei olisi sitä varmistanut ja raportoinut laajasti ? Hmm, tuo vaikuttaa jopa lapsen korvin kuultuna uskomattomalta tarinalta, mutta pystyykö vajakki tajuamaan asiaa ?

        No, pystytkö ?


    • Anonyymi

      Kaksin kappalein,
      ”mystiset maksasairaudet” - lisääntyy, mutta se ei riitä HUSlle ja
      rämetille.

      Maksasairaus ei ole vielä se mitä tavoitellaan.

      Eihän se muuten ole kansanmurha.

      • Anonyymi

        Niin, maksatulehdus ei ole tarpeeksi tappava, vain murto-osa kuolee.


      • Anonyymi

        Sydänongelmat myös.... Syytä, ei tiedetä.


    • Anonyymi

      Piikkilobbari Pasko Järvinen tarjoaa myrkkypiikkikuolemien hoidoksi lisää myrkkypiikkejä.

    • Anonyymi

      sanna ja sauli
      peittää piikityspetoksen
      syöttämällä Suomen molokin kitaan
      Natolle.

      Kiitti - myrkkypiikittäjät kammottavasta työstänne

      Olipa sanna ja sauli heikkoja

    • Anonyymi

      Sitten ne jakaa punkkipiikiä,
      vaikka julkisesti - ne ei edes osaa hoitaa
      ns. borreliaa, sitä EI HOIDETA SUOMESSA MITENKÄÄN.

      Niillä ei ole edes MITÄÄN testiä, jolla todetaan
      borreliaa.... ei mitään.

      JA NE JAKAA PUNKKIPPIIKKIÄ
      🤔

      Eikö kansalla herää edelleenkään epäilys piikkien todellisista motiiveista?

      • Anonyymi

        << ne ei edes osaa hoitaa ns. borreliaa, sitä EI HOIDETA SUOMESSA MITENKÄÄN.
        Niillä ei ole edes MITÄÄN testiä, jolla todetaan borreliaa.... ei mitään.
        JA NE JAKAA PUNKKIPPIIKKIÄ >>

        Köh tuota, kyllähän borrelioosille on hoito. Ja se tietysti osataan diagnosoidakin.

        Mutta mutta, tuo punkkipiikkihän ei ole borrelioosia varten vaan toista tautia, jota punkit levittää: puutiaisaivokuumetta. Kuvittelitko oikeasti, että ne olisi borrelioosia vastaan ? Ja esität täällä, että muka tietäisit jotain asiasta ?

        Ei saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << ne ei edes osaa hoitaa ns. borreliaa, sitä EI HOIDETA SUOMESSA MITENKÄÄN.
        Niillä ei ole edes MITÄÄN testiä, jolla todetaan borreliaa.... ei mitään.
        JA NE JAKAA PUNKKIPPIIKKIÄ >>

        Köh tuota, kyllähän borrelioosille on hoito. Ja se tietysti osataan diagnosoidakin.

        Mutta mutta, tuo punkkipiikkihän ei ole borrelioosia varten vaan toista tautia, jota punkit levittää: puutiaisaivokuumetta. Kuvittelitko oikeasti, että ne olisi borrelioosia vastaan ? Ja esität täällä, että muka tietäisit jotain asiasta ?

        Ei saatana.

        Kuin myös.

        ”ja esität täällä, että muka tietäisit jotain asiasta..”

        Käytäntö ja mutu ovat eri asioita,

        Lopulta se on valehtelua, väittää
        että suomessa edes haluttaisiin
        auttaa ihmisiä, minkään pureman hoidossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös.

        ”ja esität täällä, että muka tietäisit jotain asiasta..”

        Käytäntö ja mutu ovat eri asioita,

        Lopulta se on valehtelua, väittää
        että suomessa edes haluttaisiin
        auttaa ihmisiä, minkään pureman hoidossa.

        << Kuin myös.
        ”ja esität täällä, että muka tietäisit jotain asiasta..”
        Käytäntö ja mutu ovat eri asioita, >>

        Juuri näin: kuvittelitko oikeasti, että punkkirokote olisi ollut borrelioosia vastaan ?

        Tuntuiko sinusta sellaiselta ?

        Hah.


      • Anonyymi

        Borreliatesti on olemassa, verestä.


    • Anonyymi

      << Menkäähän ottamaan vielä lisää koronarokotteita!
      Ensimmäiset kymmenen nollaavat ne kaikki veritulppien riskit! >>

      Eihän tuollaista ole väitetty. Koronarokotus vain laskee riskin saada vakava koronatauti murto-osaansa.

      Mikä vittu noita foliohattuvajakkeja vaivaa, että pitää yrittää koko ajan valehdella.

      << Vieläkö on joku rokottamaton? >>

      Ei varmaan kukaan täysijärkinen.

      • Anonyymi

        Ollaan rehellisiä,
        en tiedä pitäisikö tälläisiä
        sääliä vai ei.

        Myrkkypiikin myynti ei kuitenkaan ole mikään,
        oikeassa maailmassa, millään lailla
        ok juttu.

        Kirosanoilla säestäen, joku vielä puolustaa valhetta ja piikityksiä.
        Ja se viha, on tässä surullinen asia, se viha
        niitä kohtaan jotka eivät usko valhetta.

        Kaikista sodista, tämä, myrkkypiikitys
        lyö kaikki sotahistoriat ja raakuudet,
        omassa luokassaan.


        Vain Nato on toinen RIITTÄVÄN SUURI 💩
        shitti
        jolla peitetään piikityspetosta.

        Venäjän kikkailut ei yllätä,
        mutta nato ja komukka sauli - onko enää mitään mitä ei kehtaisi tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan rehellisiä,
        en tiedä pitäisikö tälläisiä
        sääliä vai ei.

        Myrkkypiikin myynti ei kuitenkaan ole mikään,
        oikeassa maailmassa, millään lailla
        ok juttu.

        Kirosanoilla säestäen, joku vielä puolustaa valhetta ja piikityksiä.
        Ja se viha, on tässä surullinen asia, se viha
        niitä kohtaan jotka eivät usko valhetta.

        Kaikista sodista, tämä, myrkkypiikitys
        lyö kaikki sotahistoriat ja raakuudet,
        omassa luokassaan.


        Vain Nato on toinen RIITTÄVÄN SUURI 💩
        shitti
        jolla peitetään piikityspetosta.

        Venäjän kikkailut ei yllätä,
        mutta nato ja komukka sauli - onko enää mitään mitä ei kehtaisi tehdä?

        << Myrkkypiikin myynti ei kuitenkaan ole mikään, oikeassa maailmassa, millään lailla ok juttu. >>

        Joo, ei varmasti olisikaan mikään "ok-juttu". Mutta eihän kukaan mitään myrkkypiikkiä julkisesti myykään. Horiset nyt siis jotain aivan olemattomia harhojasi.

        << Kirosanoilla säestäen, joku vielä puolustaa valhetta ja piikityksiä. >>

        Mitä vitun valhetta tuossa olisi puolustettu ?

        Koronarokotuksista tiedetään, että rokotteet laskevat murto-osaansa riskin sairastua vakavaan koronaan. Ne siis säästävät ihmishenkiä. Usein ihmiset ovat sen puolella, että ihmishenkiä säästetään. Tuollaiset foliohattuvajakit on tietysti sitten erikseen.

        << Ja se viha, on tässä surullinen asia, se viha niitä kohtaan jotka eivät usko valhetta. >>

        Niin, olet omalla toiminnallasi vaarantanut esim. terveydenhuoltojärjestelmää (harhaluuloillasi jostain "valheesta"), koska juuri rokottamattomat ovat niitä, joista tulee estettävissä olleita potilaita esim. tehohoitoon - viemään jonkun toisen tehohoitoa tarvitsevan paikan. Olet siis tehnyt kusipäisen ratkaisun, joten olet saamasi vihan ansainnut. Jos käyttäydyt kuin kusipää, sinua pidetään kusipäänä. Näin helppo päätelmä tässä on takana. Ja tosiaan: kun kerran olet kusipää, sinun on vaan pakko sitten kestää se, että sinua pidetään kusipäänä.

        Tosiaan, miten ihminen, joka ei edes tiennyt, mitä varten punkkirokotuksia otetaan, tietäisi maailman suurimman salaliiton (sic !), johon liittyy valtava määrä lääketieteellistä tietoa ? Nii-in, kerropa nyt meille, perustuuko tuo "salaliitto"tietämyksesi"" todelliseen tieteelliseen näyttöön vai sittenkin kuvitelmiisi, jotka sinun pääkoppaasi on istutettu huuhaablogeissa. Niin, eipä se tietämyksesi kovin kovalla tasolla ole. Sen on siis pakko olla tuo "huuhaablogeissa lukeneen todisteettoman tarinan uskominen". Valitan. Eikä ole siis ihme, että tuollaisia herkkäuskoisia foliohattuja pidetään tyhminä, vai mitä ?


      • Anonyymi

        Täysjärkiset nimenomaan ovat rokottamattomia.


      • Anonyymi

        No selitä ihan omin sanoin, MITEN ne veritulpat ovatkin yhtäkkiä niin pieni juttu, että voidaan ottaa vaikka kymmenen piikkiä ilman riskiä?

        Kuitenkin ihmiset KUOLEVAT siihen skeidaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysjärkiset nimenomaan ovat rokottamattomia.

        Ja aivopestyt koronalahkolaiset ottavat niin monta myrkkypiikkiä kuin koronajumalat käskevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aivopestyt koronalahkolaiset ottavat niin monta myrkkypiikkiä kuin koronajumalat käskevät.

        Ja niin kauan kuin pysyvät hengissä.
        4. piikki on aika tappava monelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysjärkiset nimenomaan ovat rokottamattomia.

        << Täysjärkiset nimenomaan ovat rokottamattomia. >>

        Ei ole.

        Rokote laskee koronakuoleman todennäköisyyttä. Täysijärkinen alentaa riskiään kuolla koronaan (tai sairastua siihen vakavasti), joten täysijärkinen ottaa rokotteen.

        Ja mieti nyt: nuo rokottamattomat ovat niitä, jotka uskovat netin huuhaablogeissa esitettyihin todisteettomiin väitteisiin, niin ei he takuulla ole mitään täysijärkisiä. Vielä viime syksynä täälläkin ihmiset uskoivat, että rokote tekee ihmisen magneettiseksi. Onko se muka täysijärkisen ihmisen toimintaa ?

        Huuhablogeissa esitettiin tuollainen väite, mutta todisteita ei tietenkään ollut (kuin sepiteltyjä ja valehdeltuja), mutta foliohattuvajakit istuttivat tuonkin väitteen sinne omaan pääkoppaan muiden harhojensa sekaan. Ei se ole täysijärkisen ihmisen menetelmä.

        Ei vaan ole.

        Jep, rokottamattomat eivät ole täysijärkisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selitä ihan omin sanoin, MITEN ne veritulpat ovatkin yhtäkkiä niin pieni juttu, että voidaan ottaa vaikka kymmenen piikkiä ilman riskiä?

        Kuitenkin ihmiset KUOLEVAT siihen skeidaan!

        << No selitä ihan omin sanoin, MITEN ne veritulpat ovatkin yhtäkkiä niin pieni juttu, että voidaan ottaa vaikka kymmenen piikkiä ilman riskiä? >>

        Kuka kymmenestä on puhunut ? Sinä ? Joopa joo, foliohatun idiotismia siis.

        Mutta mutta, tiedetään, että korona aiheuttaa mm. veritulppia. Myös siksi koronalta kannattaa suojautua. Rokotteesta ei kuitenkaan aiheudu kuolemaan johtavia veritulppia, joten sillä kannattaa suojautua siltä taudilta, joka niitä aiheuttaa paljonkin.

        << Kuitenkin ihmiset KUOLEVAT siihen skeidaan! >>

        Mihin "skeidaan" ?

        Tarkoitatko nyt rokotteisiin ?

        Ei. Ei ihmiset kuole rokotteisiin. Ei vaan kuole. Sellaiset rokotekuolemat ovat ihan oman pääsi sisäisiä harhoja (jotka harhat epäilemättä olet mieleesi istuttanut lukemistasi huuhaablogeista: siellä varmasti onkin joku sinulle auktoriteettiasemassa oleva huuhaabloggari, jonka sanat uskot vailla kritiikin häivää).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niin kauan kuin pysyvät hengissä.
        4. piikki on aika tappava monelle.

        << Ja niin kauan kuin pysyvät hengissä.
        4. piikki on aika tappava monelle. >>

        Heh, eikös se ensimmäinen piikki jo pitänyt olla kuolemantuomio ? Kuoleman piti tullakin jo puoli vuotta rokotuksen jälkeen alkuperäisen selityksen mukaan, mutta jotenkin kummallisesti tuo aikataulu on venynyt ja nyt se onkin vasta neljäs rokote, joka jostain syystä olisikin muka se tappava kun ne aiemmat ei sellaiseksi osoittautunutkaan. Tosin onhan noita valtioita, joissa on jo 4. rokotekin ollut markkinoilla pitkäänkin, mutta ei vaan, saatana, sielläkään ilmene rokotekuolemia. Ei vaan, perkele, millään, vaikka foliohattuvajakit ennustaa, uskoo, luulottelee, valehtelee ja anelee. Mutta rokote ei vaan tapa. Ei sitten millään.


    • Anonyymi

      Asiasta toiseen....onhan meistä rokottamattomista tilastoa ,joten kertokaapa montako rokottamatonta on elossa EDELLEEN ? tai paljonko rokotetuista on enään elossa ?
      lukemat rehellisesti esiin .

      • Anonyymi

        Eivät tule ikinä tuomaan esiin TERVEITÄ, vastustuskykyisiä ihmisiä!
        Sen vuoksi oli niin tärkeää saada KAIKILLE ne piikit!


    • Anonyymi

      Rokottamattomilla terveys/immuniteetti kunnossa ,ei tuhottu piikein.

      • Anonyymi

        Uusi aids-aalto tulossa kun immuniteetti tuhottu?


      • Anonyymi

        ..JA SE ON JUURIKIN NÄIN..


    • Anonyymi

      Ettekö te foliohatut osaa muuta laulaa kuin tätä yhtä ja samaa?

      • Anonyymi

        Niimpä. Eniten harmittaa, että foliohattujen jutut varmistuu lopulta tosiksi. Harmittaa todella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä. Eniten harmittaa, että foliohattujen jutut varmistuu lopulta tosiksi. Harmittaa todella.

        << Eniten harmittaa, että foliohattujen jutut varmistuu lopulta tosiksi. >>

        Heh, vielä odotellaan sitä ensimmäistä kertaa, jolloin noin kävisi.

        Muista, että foliohatut selitti vielä viime vuoden puolella, että rokotetuista tulee magneettisia. Mitä veikkaat, tuleeko tuollainen väite todistumaan ikinä todeksi ?

        Entä:
        - nanorobotit
        - 5 G
        - myrkky
        - grafeeni
        jne
        jne.

        Jep, nuo kaikki on samaa sarjaa: ei tuollaiset höpinät tule ikinä osoittautumaan todeksi. Ne on huuhaavajakkien sepitelmiä, joilla ei ole mitään totuuspohjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << Eniten harmittaa, että foliohattujen jutut varmistuu lopulta tosiksi. >>

        Heh, vielä odotellaan sitä ensimmäistä kertaa, jolloin noin kävisi.

        Muista, että foliohatut selitti vielä viime vuoden puolella, että rokotetuista tulee magneettisia. Mitä veikkaat, tuleeko tuollainen väite todistumaan ikinä todeksi ?

        Entä:
        - nanorobotit
        - 5 G
        - myrkky
        - grafeeni
        jne
        jne.

        Jep, nuo kaikki on samaa sarjaa: ei tuollaiset höpinät tule ikinä osoittautumaan todeksi. Ne on huuhaavajakkien sepitelmiä, joilla ei ole mitään totuuspohjaa.

        Entä ne kumuloituvat ylikuolleisuusluvut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä ne kumuloituvat ylikuolleisuusluvut?

        << Entä ne kumuloituvat ylikuolleisuusluvut? >>

        Joissa ei ole mitään viitettäkään, että johtuisivat rokotuksista.

        Mutta mutta, entä se magnetisoituminen, robotti tai mikrosiru - tai lähetin ?

        Oliko kaikki sittenkin vaan ihan silkkaa huuhaapaskaa, johon uskoit ?

        Niinpä. Miksipä tämä uusi uskomuksesi olisi yhtään sen enempää totta ?


    • Anonyymi

      "The great reset eli lopullinen nollaus ja multaa päälle"!!!

    • Anonyymi

      Siittä vaan ottamaan tuntematon aine kehoon.

      • Anonyymi

        << Siittä vaan ottamaan tuntematon aine kehoon. >>

        Ja välillä noita tuntemattomia aineita sisältäviä viruksia tunkeutuu elimistöön ihan ilman lupien kysymistä.

        Pidä koko ajan kirkkaana mielessä se, että virukset ovat myös ainetta - eikä niiden vaikutuksia ihmiseen ole tutkittu ollenkaan tarkasti (monesta ei tiedetä yhtään mitään).


    • Anonyymi

      Koronarokotteet 3 × jne... todistettavasti vaikuttavat aivoihin ja ihmisen geeneihin.
      Veritulpat niittävät satoa haittavaikutuksina.

      • Anonyymi

        << Koronarokotteet 3 × jne... todistettavasti vaikuttavat aivoihin ja ihmisen geeneihin. >>

        Jaaha ?

        Oikein niin kuin tieteellisesti todistettu ?

        Vai sittenkin foliohattu"todistetusti" eli huuhaablogissa sepitetty joku ankea vammailu ?

        Kumpi ?

        << Veritulpat niittävät satoa haittavaikutuksina. >>

        Rokotteet ei vaan niitä aiheuta.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe