21-vuotias Kantemirovskajan panssarivaunudivisioonan komentaja Vadim Shysimarin on oikeudessa Ukrainassa ammuttuaan selkään siviiliä. Varsinainen sotasankari siis.
Väkisinkin jää miettimään ryssien komentoketjun osaamista jos 21 vuotias laitetaan komentamaan divisioonaa ja vieläpä panssarivaunu sellaista. Onko kaikki kokeneet upseerit jo tapettu ja loput luikkineet kotiin piiloon vai midtä tämä kertoo? En yhtään ihmettele miksi Ukrainalaiset ovat niin helposti grillanneet tankkikolonnat ja miksi Ukraina on voittanut niin helposti nuo ”eliittijoukot”.
Kakarat komentavat divisioonia !
Anonyymi
4
64
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoruus ja hulluus.
- Anonyymi
Puten oppilas
- Anonyymi
Parikymppisenä Suomessakin armeijassa ollaan. Ei ne kapiaisetkaan siellä kovin vanhoja ole. Hulluja kylläkin. Vain korkeimmalla tasolla on vanhempia ja kokeneempia, mutta täysin seniilejä ja sekaisin liiasta juomisesta.
- Anonyymi
Ei suomessa ole yhtään 21 vuotiasta divisioonan komentajaa! Täällä ei ole yhtään alle majurin arvoista komentajaa koskaan ollut. Eikä tuota arvoa ehdi saamaan kyllä alle kolmekymppisenä.
Toisin on idässä. Murha hommia johtamaan kelpaa kuka tahansa mielipuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759