..kysymyksen että onko mulla kaikki kotona?.. no vaikka joskus sitä itsekin epäilen niin vain muutama ruuvi on matkan varrella tipahtanut mutta pää muuten tukevasti paikallaan...
kuulin eräältä
10
463
Vastaukset
- sekopää..
Musta tuntuu,että mulla on kaikki
kotona,mutta
toisaalta mun kotona on naapurit
ja kaikki tutut ja vähemmän tututkin.
Siis kauhee
ryysis kokoajan...ko vaivaa? vai onko teillä ihan oikeasti naapurit teillä? en haluaisi naapureita meille.. ehei..
- sekopää..
pervokki kirjoitti:
..ko vaivaa? vai onko teillä ihan oikeasti naapurit teillä? en haluaisi naapureita meille.. ehei..
Just se monipersoonallisuus.
Ei oo kivvoo.
Oovat syrjäyttäneet mut melkke kokonaan.
Ne muut nimittäin.
Sitte ovi on koko aja auki
uusille.
Etuovesta pääsee sisälle
ja takaovesta ulos.
Tai tässä tapauksessa kai korvasta.
- quistis
tunne ketään,jolla olis ihan kaikki kotona:o)))
..ei selviä selväpäisenä eikä hengissä.. niin se kai vaan on.. kaikki ollaan sekopäitä kun vaan vähän syvemmälle ihmisen sieluun katsotaan..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ei selviä selväpäisenä eikä hengissä.. niin se kai vaan on.. kaikki ollaan sekopäitä kun vaan vähän syvemmälle ihmisen sieluun katsotaan..
on kuules omat riskinsä..sieluun katsomisella..Oletkos koskaan kurkistanut blondin sieluun..Niimpäniin;o)))))
- kettu
quistis kirjoitti:
on kuules omat riskinsä..sieluun katsomisella..Oletkos koskaan kurkistanut blondin sieluun..Niimpäniin;o)))))
niinpäniin
quistis kirjoitti:
on kuules omat riskinsä..sieluun katsomisella..Oletkos koskaan kurkistanut blondin sieluun..Niimpäniin;o)))))
..voi väittää katsoneeni... oon aika huononäköinen tietyissä asioissa.. haluaisin kyllä nähdä enemmän.. riskeistä huolimatta..
- quistis
kettu kirjoitti:
niinpäniin
siis olet katsonut blondin sieluun...Tuttu kettu!!Mä rapsutan Sua kohta:o)))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..voi väittää katsoneeni... oon aika huononäköinen tietyissä asioissa.. haluaisin kyllä nähdä enemmän.. riskeistä huolimatta..
se kannattaa...Oikeita asioita ei nääkkään silmillä:o)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437
