Mieti kaksikin kertaa ennen kuin liityt lahkoon?

Anonyymi

Älä mene hurmoslahkoon kaadettavaksi. Silloin hyväksyt lahkon perustajan Parhamin teot ja tulet niistä synneistä osalliseksi. Sodomassa ei puhuttu mitään rakkauden kaksoiskäsystä.

Valit. 5:7

Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri hurmosta ja hurmoshenkiä pitää tavoitella. Kaikki muu on vastenmielistä uskonnollisuutta ja jorinaa jota ei kenkään hermot kestä. Jos ei tavoittele hurmoshenkiä, niin ei voi olla Jumalan oma. Siinäkin voi mennä metsään, mutta vain niin on mahdollisuus löytää Jumala. Muuta tietä ei ole. Uskolliset jorinat, joka tapauksessa vievät helvettiin.

    • Anonyymi

      niin, ei helluntailaisuudessa ainakaan totuutta löydä, muuta
      "leipää ja sirkushuveja",

      helluntailaisuus on ihmisoppi, ja ihmiskeskeistä seurustelua, etsimistä, pulinaa, kannustamista etsintään, jota ei sitten kuitenkaan sieltä löydy.

      "ovat aina opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen"
      2 Tim: 3: 7

      • Anonyymi

        Parhami oli täys pervo. Sellaisein miehimyksen perustamaan lahkoon ei kenenään pidä sotkeentua.


    • Anonyymi

      ALOTTAJALLE

      2. Moos. 20:
      16. Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi.

      3. Moos. 19:
      16. Älä liiku panettelijana kansasi keskellä äläkä vaaranna lähimmäisesi henkeä. Minä olen Herra.
      17. Älä vihaa veljeäsi sydämessäsi, vaan nuhtele lähimmäistäsi, ettet tulisi syynalaiseksi hänen vuokseen.
      18. Älä kosta äläkä kanna kaunaa omaan kansaasi kuuluvia kohtaan, vaan rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Minä olen Herra.

    • Anonyymi

      Paavali puolustautuu Feeliksin edessä

      Apt,24:
      .......
      14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu.
      15. Minä pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskaiden että väärintekijöiden.
      .....

    • Anonyymi

      Hurmahenget ovat parasta mitä taivaasta voi ihmiselle olla tarjolla. Juuri siksi Jeesus nousi ylös kuolleista ja astui ylös taivaaseen, että meillä olisi hurmahenget eikä vastentahtoinen iljettävä uskonnollisuus sekavine sepustuksineen.

      Joka vastustaa hurmahenkiä asettuu Jumalan säätämistä vastaan ja vastustaa Jumalaa.

      Eikä hurmahenkiä voi koetella ellei usko niihin eikä halua niitä armosta kokea. Vain Hengessä voi koetella Henget. Uskollinen jorisija ei ole kykeneväinen koettelemaan yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Meidän tulee palavasti haluta hurmahenkiä jotta pääsemme Jumalasta osalliseksi ja Raamatun sana tulee kohdallemme todeksi. Vain silloin voimme ymmärtää Raamatun tekstejä hengellisesti ja tietää sen mitä ovat hengelliset kokemukset. Sekä sen mitä ihminen sisimmässään janoaa, mihin hänellä on kaipuu ja mikä häntä auttaa elämän keskellä. Hurmahenget ovat siihen ratkaisu. Uskollinen jorina vain lisää ihmisen päänvaivaa ja vie häntä vain yhä alemmas.

      Eikä hurmahengistä voi sanoa mitään ellei niistä itse pääse osalliseksi. Aivan samalla ei voi sanoa miten ajetaan autolla liikenteessä ellei ole siitä itsellä kokemuksia. Hurmahenget ovat juuri sitä varten että voimme Hengessä koetella muita ihmisiä ja havaita heidät penseiksi eikä palaviksi.

      Paavalikin halusi olla hurmahenkinen. Hän kirjoitti miten ei halua olla sellainen josta sanotaan että kirjeet ovat kyllä mahtavia ja pontevia, mutta läsnäolessaan olisi heikko eikä hänen puheensa olisi minkää arvoista. Että olisi vain uskollinen höpöttäjä. Hän halusi kohdata ihmiset hurmahengessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe