on ainiaaksi tehty täydellisiksi yhdellä ainoalla uhrilla (Hep. 10:14)? Siten että tuo uhri on iankaikkinen Jumala kenen katoamaton veri vuotaan iankaikkisesti meidän edestämme, meidän syntiemme sovitusuhrina. Tämä on Jumalan iankaikkinen armo, joka pysyy iankaikkisesti. Kun me pysymme ristin saarnassa ei mikään voi meitä erottaa Jumalan armosta ja rakkaudesta, ja hänestä joka on meitä rakastanut enemmän kuin kukaan, Jeesuksesta Kristuksesta. Älkää poistuko ristiltä, etsimään pelastusta omilla teoillanne.
Kuinka meidät jotka uskomme
3
94
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä kirkastuu meille jotka ymmärrämme että Kristus on iankaikkinen, Herra Jumala, kuka on aina ollut ja tulee aina olemaan, lihaksi tulleena.
Täällä kysyttiin että miten Jeesus on ottanut meidän sairautemme ylleen. Siten että kun hän ristillä sovitti meidän syntimme ja toi iankaikkisen vanhurskauden niille jotka uskovat, hän kärsi ja kuoli niidenkin syntien takia, jotka meihin sairautta ovat aiheuttaneet. Siksi hän saattoi parantaa syntien aiheuttamat sairaudet koska hän myös antoi anteeksi ne synnit joista nuo sairaudet ovat ihmisiin tulleet. Ei kaikki sairaus tokikaan johdu synnistä, osassa niistä Jumala tuo ihmetekonsa julki.- Anonyymi
KR 1933/-38, Jes. 53:5
mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden,
runneltu meidän pahain tekojemme tähden.
Rangaistus oli hänen päällänsä,
että meillä rauha olisi,
ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
KR 1933/-38, 1Piet. 2:24
joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun,
että me,
synneistä pois kuolleina,
eläisimme vanhurskaudelle;
ja hänen
"haavainsa kautta te olette paratut."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393