:
1 ollut kerran rikas?
2 tehnyt työtä?
3 kerännyt pulloja ja tölkkejä tai roskia?
4 Uskonut järjestelmään?
5 kärsinyt?
6 etsinyt ja löytänyt ratkaisu keinon?
7 puhunut vain ihmisten kanssa, ei puhelimien?
8 muistanut kuolleita omaisia valokuvissa?
9 yrittänyt selittää maailmaa järjellä?
10 kehittänyt ja luonut hyviä ominaisuuksia?
Kuka teistä todella köyhistä on ...
6
89
Vastaukset
- Anonyymi
Jer: 14:22 🔥🔥🔥
- Anonyymi
Riippuu miten käyhyys määritellään. Olen varakas ja olen yhä.
Valitettavasti olen joskus alistunut tekemän työtä, en enää.
En ole kerännyt ulloja elääkeseen vaan lapsena karkkirahoija saadakseeni.
En usko mihinkään enkä kehenkään. En koskaan.
Olen kovista kivuista kärsinyt joskus joka on hoidettu.
Ratkaisua ei tarvi etsiä asiat hoituu itsestään aina.
En omista älykännyä, enkä halua edes, phun aina kasvotusten.Puhelin on pitkien matkojen vuoksi jonnekin asioidessani, tarpeellinen.
Muistan aina kuolleita läheisiä ja tuttuja kukilla haudoille.
En selitä maailmaa järjellä, koska en pysty siihen, juttelen vain mielipiteiden kanssa.
Elämäni on oma kehittämä ja erittäin ihana. Kukaane i vaikuta siihen, teen aina omat ratkaisut. - Anonyymi
1 ollut kerran rikas?
- En ole rikas, vaikka jotkut niin kuvittelee, olen tulojen puolesta luokiteltu köyhäksi. Ehkä paljon haltija, rikkaus on hieman toisenlaista, ei aineellisesti mitattavissa.
2 tehnyt työtä?
-Olen tehnyt työtä ja teen työtä ammatinharjoittajana, teen myös työtä vapaaehtoisesti ja luottamustehtävissä.
3 kerännyt pulloja ja tölkkejä tai roskia?
-Kerään pulloja ja tölkkejä, sekä roskiakin, minua raivostuttaa sotkeminen ja samalla tienaan hieman niillä panteilla. Ei ole pakko kerätä, mutta olen aina kerännyt. Minulle elämän tapa!
4 Uskonut järjestelmään?
-Uskon demokraattiseen järjestelmään ja hyvinvointiyhteiskuntaan, Suomi on maailman kärkimaa. Olen nähnyt aika monenlaista järjestelmää maailmalla asuessa.
5 kärsinyt?
-Olen kärsinyt, on ollut onnettomuuksia ja kateellisten aiheuttamia ongelmia.
6 etsinyt ja löytänyt ratkaisu keinon?
-Olen etsinyt ja löytänyt ratkaisun, joskus aivan toivottomassakin tilanteessa on ratkaisu löytynyt. 90-luvun laman aikaan tilanne oli tosi vaikea, mutta selvisin!
7 puhunut vain ihmisten kanssa, ei puhelimien?
-Tykkään puhua ihmisten kanssa ja olen paljon keskustellut ihmisten kanssa, hyödynnän tätä kirjoittaessani kirjoja.
8 muistanut kuolleita omaisia valokuvissa?
-Muistelen usein valokuvista kuolleita, teen myös sukututkimusta, joten senkin puoleen.
9 yrittänyt selittää maailmaa järjellä?
-Kyllä, maailma on kuitenkin aika järjellinen, vaikka aina ei uskoisi. Hyvin usein löytyy selitys, että miten joku asia maailmassa toimii.
10 kehittänyt ja luonut hyviä ominaisuuksia?
-Olen kehittänyt monenlaisia keksintöjä, joilla on voitu ratkaista arkipäivän ongelmia. Olen myös luottamustehtävissä ja siten sitä kautta kehittänyt ja luonut mielestäni hyvää, minut on siitä jopa joskus kollegiaalisesti palkittu. Olen myös esiintynyt televisiossa asiaohjelmassa ja sen seurauksena lainsäädäntöä muutettiin. Lukuisilla lehtikirjoituksilla olen tuonut epäkohtia esille ja mm. eläkejärjestelmään tehtiin ratkaiseva muutos kirjoitusteni ansiosta, josta nyt hyötyvät kaikki. - Anonyymi
Todella köyhät ei tänne kirjoita .Elävät elämää nillä eväillä, Ne jotka mitä elämä antanut valittamatta!Ovat sydämestä mukana vapaehtoisina palkaton työ ymm. Mutta ne joiden sana varaston kuuluu tänä päivänä raha ei riitä ja ottavat kaiken kaikialta minkä ilmaisiksi saa häpeilemättä.Omantuntonsa takia valitavat köyhyys,oman häpeänsä takia kun ahnehtivat kaiken minkä saavat ilmasiksi.Tarvitaan se virsi vaikee ,raha,ei paljon ymm.Joka oiketaa kaiken saatvan otaa sietä mistä saa ja osoitettu vähävarasille,
- Anonyymi
Osuva analyysi!!!
- Anonyymi
Keräsin festareilla pulloja ja tölkkejä kerran. Tienasin 1200 euroa 3 päivän työstä.
Sain perinnön joten olen kai rikas koska on yli 100 tonnia rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317314Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1062366
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321590Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4021425Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414