Kuka teistä todella köyhistä on ...

:
1 ollut kerran rikas?
2 tehnyt työtä?
3 kerännyt pulloja ja tölkkejä tai roskia?
4 Uskonut järjestelmään?
5 kärsinyt?
6 etsinyt ja löytänyt ratkaisu keinon?
7 puhunut vain ihmisten kanssa, ei puhelimien?
8 muistanut kuolleita omaisia valokuvissa?
9 yrittänyt selittää maailmaa järjellä?
10 kehittänyt ja luonut hyviä ominaisuuksia?

6

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jer: 14:22 🔥🔥🔥

    • Anonyymi

      Riippuu miten käyhyys määritellään. Olen varakas ja olen yhä.
      Valitettavasti olen joskus alistunut tekemän työtä, en enää.
      En ole kerännyt ulloja elääkeseen vaan lapsena karkkirahoija saadakseeni.
      En usko mihinkään enkä kehenkään. En koskaan.
      Olen kovista kivuista kärsinyt joskus joka on hoidettu.
      Ratkaisua ei tarvi etsiä asiat hoituu itsestään aina.
      En omista älykännyä, enkä halua edes, phun aina kasvotusten.Puhelin on pitkien matkojen vuoksi jonnekin asioidessani, tarpeellinen.
      Muistan aina kuolleita läheisiä ja tuttuja kukilla haudoille.
      En selitä maailmaa järjellä, koska en pysty siihen, juttelen vain mielipiteiden kanssa.
      Elämäni on oma kehittämä ja erittäin ihana. Kukaane i vaikuta siihen, teen aina omat ratkaisut.

    • Anonyymi

      1 ollut kerran rikas?
      - En ole rikas, vaikka jotkut niin kuvittelee, olen tulojen puolesta luokiteltu köyhäksi. Ehkä paljon haltija, rikkaus on hieman toisenlaista, ei aineellisesti mitattavissa.

      2 tehnyt työtä?
      -Olen tehnyt työtä ja teen työtä ammatinharjoittajana, teen myös työtä vapaaehtoisesti ja luottamustehtävissä.

      3 kerännyt pulloja ja tölkkejä tai roskia?
      -Kerään pulloja ja tölkkejä, sekä roskiakin, minua raivostuttaa sotkeminen ja samalla tienaan hieman niillä panteilla. Ei ole pakko kerätä, mutta olen aina kerännyt. Minulle elämän tapa!

      4 Uskonut järjestelmään?
      -Uskon demokraattiseen järjestelmään ja hyvinvointiyhteiskuntaan, Suomi on maailman kärkimaa. Olen nähnyt aika monenlaista järjestelmää maailmalla asuessa.

      5 kärsinyt?
      -Olen kärsinyt, on ollut onnettomuuksia ja kateellisten aiheuttamia ongelmia.

      6 etsinyt ja löytänyt ratkaisu keinon?
      -Olen etsinyt ja löytänyt ratkaisun, joskus aivan toivottomassakin tilanteessa on ratkaisu löytynyt. 90-luvun laman aikaan tilanne oli tosi vaikea, mutta selvisin!

      7 puhunut vain ihmisten kanssa, ei puhelimien?
      -Tykkään puhua ihmisten kanssa ja olen paljon keskustellut ihmisten kanssa, hyödynnän tätä kirjoittaessani kirjoja.

      8 muistanut kuolleita omaisia valokuvissa?
      -Muistelen usein valokuvista kuolleita, teen myös sukututkimusta, joten senkin puoleen.

      9 yrittänyt selittää maailmaa järjellä?
      -Kyllä, maailma on kuitenkin aika järjellinen, vaikka aina ei uskoisi. Hyvin usein löytyy selitys, että miten joku asia maailmassa toimii.

      10 kehittänyt ja luonut hyviä ominaisuuksia?
      -Olen kehittänyt monenlaisia keksintöjä, joilla on voitu ratkaista arkipäivän ongelmia. Olen myös luottamustehtävissä ja siten sitä kautta kehittänyt ja luonut mielestäni hyvää, minut on siitä jopa joskus kollegiaalisesti palkittu. Olen myös esiintynyt televisiossa asiaohjelmassa ja sen seurauksena lainsäädäntöä muutettiin. Lukuisilla lehtikirjoituksilla olen tuonut epäkohtia esille ja mm. eläkejärjestelmään tehtiin ratkaiseva muutos kirjoitusteni ansiosta, josta nyt hyötyvät kaikki.

    • Anonyymi

      Todella köyhät ei tänne kirjoita .Elävät elämää nillä eväillä, Ne jotka mitä elämä antanut valittamatta!Ovat sydämestä mukana vapaehtoisina palkaton työ ymm. Mutta ne joiden sana varaston kuuluu tänä päivänä raha ei riitä ja ottavat kaiken kaikialta minkä ilmaisiksi saa häpeilemättä.Omantuntonsa takia valitavat köyhyys,oman häpeänsä takia kun ahnehtivat kaiken minkä saavat ilmasiksi.Tarvitaan se virsi vaikee ,raha,ei paljon ymm.Joka oiketaa kaiken saatvan otaa sietä mistä saa ja osoitettu vähävarasille,

      • Anonyymi

        Osuva analyysi!!!


    • Anonyymi

      Keräsin festareilla pulloja ja tölkkejä kerran. Tienasin 1200 euroa 3 päivän työstä.
      Sain perinnön joten olen kai rikas koska on yli 100 tonnia rahaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe