Veto ja muita kovia liikkeitä samalla kertaa kolme kertaa viikossa?

Anonyymi

Mikä järki tuossa on?
Yksi kaveri tekee vetoa, riveä, pystypunnerrusta ja etukyykkyä ja jotain pientä siihen päälle, kuten leukoja ja etunojapunnerruksia 2-3 kertaa viikossa SAMALLA kertaa. Sitten vielä juoksulenkit ja raskas ruumillinen työ päälle.
Sanoo että jos lähtee jakamaan niin kehitys ottaa takapakkia ja kun ei kuulemma tunnu missään vaikka ikääkin on jo melko lailla. Vahva mies kyllä ja kova kuntoinen, itse en pysy perässä.

6

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veto maksimissaan kerran viikossa eikä missään nimessä muita liikkeitä samalla kertaa. Ylikunto pamahtaa päälle kaverillasi kohta.

• Anonyymi

Mikä veto? Rinnalle raakana vai kyykkyyn?
        Jos raakana niin lavasta vai polvilta?
        Jos tempaus niin samat täsmennykset.
        Maastaveto? Perinteinen vai sumo.
        Maksimiin? Tavoitteena maksimi tulos?
        Sarjan maksimiykkönen? Mitä ennen ykköstä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä veto? Rinnalle raakana vai kyykkyyn?
        Jos raakana niin lavasta vai polvilta?
        Jos tempaus niin samat täsmennykset.
        Maastaveto? Perinteinen vai sumo.
        Maksimiin? Tavoitteena maksimi tulos?
        Sarjan maksimiykkönen? Mitä ennen ykköstä?

Rinnaleveto on rinnalleveto. Vittu että ottaa päähän kun ne pitää eritellä raakaan ja kyykkyyn. Se on aivan perkeleen sama miten sen tangon nostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rinnaleveto on rinnalleveto. Vittu että ottaa päähän kun ne pitää eritellä raakaan ja kyykkyyn. Se on aivan perkeleen sama miten sen tangon nostaa.

Olisi syytä mennä kerran kokeilemaan eroja! On muuten perkeleen erilaista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi syytä mennä kerran kokeilemaan eroja! On muuten perkeleen erilaista!

Hyvin harva salilla kävijä ylipäätään edes yrittää rinnallevetoa.
        Niistä harvoista yrittäjistä veto muistuttaa rystypuolen hauiskääntöä vauhdilla.
        Vielä harvempi saa tankoa olkapäille vaan se jää käsien varaan kaulalle.
        Jengi on hidasta ja jäykkää!

• Anonyymi

Lasketaanko normitangon hack-kyykky kyykyksi vai vedoksi?
      Romupolveni sietää sitä paremmin kuin edes syvään tehtyä etukyykkyä ja toisaalta mavessa on selkä enemmän mukana joten lisäkilot kuormittavat vastaavasti enemmän polvea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ässät feikki ero

Stefanhan se siellä Sonjan ja Sofian juhannus kuvien taustalla. Kaksi tyhmää naista ja vielä tyhmempi mies. Oliko tämä ero vain epätoivoinen yritys sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1934
    2. Ärsyttävimpiä ihmistyyppejä

Itselleni yksi ärsyttävimmistä ihmistyypeistä on takertujat. Sellaiset, joille on kohtelias, ei tuomitse heitä niin kuin monet muut tuomitsee jne. Ärs
      Sinkut
      144
      836
    3. Miksi vanhat äijät

Luulee, että nuori nainen haluaisi niiden homeista munaa? Saati että joku nuori nainen pitäisi heistä muuten? Voi reppanat. Jos sulla on paljon rahaa,
      Sinkut
      122
      800
    4. En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,

mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun
      Sinkut
      225
      763
    5. 49
      722
    6. Kuulispas se oikea

henkilö mun anteeksipyynnön tään. Tajuis, että tämä aloitus oli just multa, pystyis ymmärtää mua edes jollainlailla. Turhaa sanojen helinää tääkin, lu
      Tunteet
      30
      710
    7. Yhden viestin päässä

Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.
      Ikävä
      35
      667
    8. Juhannuksen pilaaminen ruohonleikkurilla

Vois naapuriki ajatella onko pakko juhannusaattona leikata nurmikkoa samaan aikaan kun muut naapurit köllöttelee pihalla ja pelaavat krokettia ja naut
      Kokkola
      65
      656
    9. Mukavaa perjantaita

Sinulle mies jonnekin. Toivottavasti juhannus on parempi sinulla kuin minulla ja varmasti onkin. Olen miettinyt mitä oikein haen sinusta vai yritänkö
      Ikävä
      36
      642
    10. Sofian ja Stefanin yhdessä olo yhtä riitaa ja hotelli huoneen sotkettu pahoin..

Tälläistä kuvataan ja vielä tv- ohjelmaan. Stefan esittelee asuntoa myyntiin ja sai ilmaista mainosta noin paljon.Sofia itkee tietenkin vielä ,et mite
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      618
    Aihe