Nuvaring lisännyt valkovuotoa

Käytän viidettä kuukautta Nuvaringiä. Neljän ekan kuukauden aikana tuli ruskeaa vuotoa kierron puolivälissä, mutta tässä kierrossa ei enää tullut, kuten gynis jo etukäteen hieman ennakoikin. Kolme kuukautta on kuulemma ihan tavanomaista noille välivuodoille.

Mutta nyt tässä kuussa on ilmaantunut uusi ongelma, nimittäin valkovuoto on niin runsasta, että housut on ihan märät. Ei ole kovin miellyttävää, ja yhdynnässäkin tuntuu ihan liian märältä. Oikeastaan vuoto on tavanomaista nestemäisempääkin, eli yhtä "ohutta" kuin vesi.

Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia Nuvan kanssa ja menikö ohi ajan kanssa?

Muuten rinkula on ollut tosi hyvä, koska ei ole mulla vaikuttanut mielialaan kuten pillerit enkä oo lihonnut. Ja kiva, kun ei tartte muistaa niitä pillereitä joka päivä ottaa.
2287
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

jokaiselle se vaikuttaa erilailla. käytä pikkuhousun suojaa jos pikkarit kastuu.itellä kans rengas lisännyt valkovuotoa,mut ei häiritsevästi.mukavaa vaan kun on paikat kosteina niin pääsee harrastaan pikaseksiäkin halutessaan =D liian märkä en kuitenkaan ole.. ja oon kuullu,että se ajan myötä tasottuu. itellä vaSTa toka rengas menossa :) Pillereiden kanssa sitte taas oli jatkuva kuivuus ongelmana! parempi näinpäin! hyvää kevään jatkoa!

Äänestä

sama ongelma täällä että valkovuoto kuin vettä ja housut koko ajan märkinä. Toivottavasti tätä ei jatku koko aikaa mitä käyttää noita renkaita

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Just joo kirjoitti:

Käytän viidettä kuukautta Nuvaringiä. Neljän ekan kuukauden aikana tuli ruskeaa vuotoa kierron puolivälissä, mutta tässä kierrossa ei enää tullut, kuten gynis jo etukäteen hieman ennakoikin. Kolme kuukautta on kuulemma ihan tavanomaista noille välivuodoille.

Mutta nyt tässä kuussa on ilmaantunut uusi ongelma, nimittäin valkovuoto on niin runsasta, että housut on ihan märät. Ei ole kovin miellyttävää, ja yhdynnässäkin tuntuu ihan liian märältä. Oikeastaan vuoto on tavanomaista nestemäisempääkin, eli yhtä "ohutta" kuin vesi.

Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia Nuvan kanssa ja menikö ohi ajan kanssa?

Muuten rinkula on ollut tosi hyvä, koska ei ole mulla vaikuttanut mielialaan kuten pillerit enkä oo lihonnut. Ja kiva, kun ei tartte muistaa niitä pillereitä joka päivä ottaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu