Yläluomileikkauksessa olleet

Anonyymi

Kuinka pian teillä on parantuneet haavat niin, että olette voineet mennä töihin? Mulla on leikkaus tulossa ja lääkäri kirjoittaa viikon sairasloman (tehdään terveydellisinkin perustein). Tuo viikko kuulostaa aika lyhyelle ajalle.
Miten olette saaneet nukuttua ekat yöt? Oletteko nukkuneet puoli-istuvassa asennossa? Entäs selälleen vai miten? Olen itse huono nukkumaan ja en koskaan nuku sellälleen, niin sekin vähän mietityttää.

8

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävin viikko sitten maanantaina leikkauksessa. Menin eilen töihin ja kaikki ihan ok. Pientä mustelmaa mutta ei paha. Olen alusta saakka nukkunut kyljelläni, en osaa muuta. Aamuisin on luomet turvonneet mutta päivän aikana normalisoituu.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta. Piditkö kuinka kauan kylmää silmillä tai siis kuin usein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Piditkö kuinka kauan kylmää silmillä tai siis kuin usein?

        Pidin parina päivänä kylmää, silloin tällöin, en muista miten usein, koska pidin kun oli sellainen tunne. Mutta monta kertaa päivässä kuitenkin.


    • Anonyymi

      Viikko ei riitä. Pyydä kaksi vähintään. Toivottavasti olet valinnut lääkärin hyvin. Mustelmia on viikon päästä vielä leikkauksesta.

    • Anonyymi

      Saiskohan sen läpän asennettua kulmalle, silmäkulmalle. Ehkä posken puolelle sitten.

    • Anonyymi

      Mulle ei olisi viikko riittänyt, 2 viikkoa luultavimmin. Minulta poistettiin myös rasvaa, jossain alan maininnassa sanottiin että se voi hieman pidentää parantemisaikaa

    • Anonyymi

      Nukuin parhaani mukaan selälläni mutta en muista onnistuinko siinä aina
      Itsellä on hankitalistalla tyyny joka estää kasvojen lättäämisen unissaan tyynyä vasten ja aamulla huomaan kuinka paljon nestettä on kasvoissa. Tuo tyyny mahdollistaa kyljellään nukkumisen ja on tarkoitettu jopa facelift-toipumiseen. Yksi keneltä tämän neuvon sain sanoi että hänen yläluomensa ovat leikkauksen tehneenä jälkeen samoin kuin muut kasvot paljon vähemmän turvoksissa. Itselläni vielä yläluomileikkauksen jälkeen iho luomen päällä imee nestettä ja suola on jämähtänyt aina minuun. Yritän etsiä vaim löytyykö halvempaa mallia tuo tyyny on 199dollaria

    • Anonyymi

      Vaatii kyllä aikaa vähintään 2 viikkoa, itse menin vasta 4 viikon jälkeen töihin (loma). 2-3 viikkoa leikkauksesta, niin pidin vielä aurinkolaseja peittämässä jälkiä/turvotusta. Nukkuminen parina ensimmäisenä yönä oli vaikeaa puoli-istuvassa asennossa. ja vain selällään nukuin ensimmäisen viikon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe