Laittakaa talo, auto ja vaimo kiinni ja ottakaa vielä vähän velkaa ja pelatkaa sekin Ruotsin Moneyline-voitolle.
Terveisin Hans fråm Segels torg.
Suomi häviää tänään Ruotsille!
4
220
Vastaukset 4
- Anonyymi
No niin, onko ne vedot jo laitettu Ruotsille? Kohta alkaa tilin teko. Vapise Veikkaus!
- Anonyymi
Suomea vastaan kannattaa pelata - jalkapallossa, koripallossa, lentopallossa, tenniksessä. Jääkiekko on näistä peleistä vähäarvoisin maailmalla, mutta täällä nuijamiesten perillisten valtakunnassa siksi kovassa huudossa, koska maailmalla vain kourallinen ihmisiä pelaa sitä. Helpompi haalia pokaaleja huonommallakin taitotasolla.
- Anonyymi
Tack, Hans! Nu jag har massor av pengor.
- Anonyymi
Setä kiittää hyvästä vihjeestä. Katsottiin peliä poikien kanssa sedän kisastudiossa. Huuto oli melkoinen, kun peli päättyi, tosin se huuto ei johtunut lopputuloksesta.
Kisaterveisin Gilbert61
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588