Miksi... ... ...

Anonyymi

Persian Kuningas Kyyroksen ja Belsassar Babylonian Kuninkaan...?...- seikkailut?...!

Oliko niin että Jehovan Herra Kuningas Kyyros halusi tapattaa Babylonissa eläimelliset ja juhlista nauttivat ihmiset vaikka tässä Kyyroskin oli hyvin hyvin eläimellinen? siis Oliko? Vai oliko siinä esim. Leijonanko? vaiko karhunko? Uskollisuutta?...! Miksi? Oliko Kyyros luotu? Vai kehittikö Kyyros vain palvontaansa? Oliko Kyyros kuullut Jehovan ääntä ja miksi?...! Ellei miksi? Toimiko Kyyros omantuntonsa mukaisesti?...! Miksi silloin sai tappaa ja nykyään ei?...! Miksi Jeesus kieltää tappamisen ja itse enkelinä saa tappaa?...! Saako?...! Miksi? Miksi Suomi olisi vain Suomi kun Raamattua miettii?...! Voiko ymmärtää enemmän kuin pelkän Suomalaisuuden?...! Vai onko pelkkä Suomalaisuuteen keskittyminenkin liikaa?...!
Miksi pedot ovat petoja?...! Miksi Leijona on Leijona? Miksi Karhu on Karhu? Miksi Ilves on Ilves? Miksi Ahma on Ahma? Miksi Susi on Susi? Miksi Kettu on Kettu? Miksi Kärppä on Kärppä?

4

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä kirjoitin... makek88

• Niin tosiaan! tärkeänkö kuninkaan nimi ja sitten on vielä Kuninkaallisuuden Jatkajia ja seuraajia ja perintöä?...! Onpa paljon mietittävää?...! Riittääkö elämän aika ymmärtämään!?! Mutta Viisaus on kyllä hyvä asia!... pahakin saa tyydytyksen?...! Ehkä kääntyy?... Ehkä...

• Anonyymi

Jehovan todistajat vierailivat jatkuvasti vanhuksen kotona ja auttoivat häntä ystävällisesti. He menivät kauppaan. He puhuivat vanhalle miehelle, auttoivat häntä. Tämä tapahtui hyvin pitkän ajan kuluessa. Eräänä päivänä he sanoivat vanhalle miehelle: "TEE HYVÄ TEKO, testamenttaa talosi kirkollemme". Näin asiat ovat maassamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jehovan todistajat vierailivat jatkuvasti vanhuksen kotona ja auttoivat häntä ystävällisesti. He menivät kauppaan. He puhuivat vanhalle miehelle, auttoivat häntä. Tämä tapahtui hyvin pitkän ajan kuluessa. Eräänä päivänä he sanoivat vanhalle miehelle: "TEE HYVÄ TEKO, testamenttaa talosi kirkollemme". Näin asiat ovat maassamme.

Tämä tapahtui Kihniössä muutama vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
      Tunteet
      175
      2008
    2. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1770
    3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
      Ikävä
      48
      997
    4. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
      Tunteet
      53
      717
    5. uskallatkohan laittaa

Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.
      Ikävä
      36
      703
    6. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
      Luterilaisuus
      251
      650
    7. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
      Ikävä
      61
      650
    8. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      69
      622
    9. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
      Sinkut
      238
      598
    Aihe