Mies ole tehnyt aloitetta

Anonyymi

Mies jota olen tavannut ei ole tehnyt minkäälaista aloitetta. Ei ole halannut, ei yritä pussata, ei vonkaa seksiä. Annoin kyllä kerran jo pakit mutta muutin mieleni ja sen jälkeen mies ei ole oikein ollut inostunut. Vedättäkö vaan minua ja sitten lähti vielä risteilylle ilman minua. Ties ketä olis siellä pannut. Siis vedättäkö vaan ja olen pelkkä seura eikä yritä enää mitään. Joskus on sanonut ettei pakkien jälkeen enää kiinnosta.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi tavatonta. Annat pakit ja valitat, ettei mies tee aloitetta. Peiliin katsomisen paikka.

    • Anonyymi

      En usko naisen aloitukseksi. Joku ätmi taas pelleilee.

    • Anonyymi

      En usko myöskään miehen aloitukseksi näitä kaikkia tämän päivän samantyylisiä aloituksia. Aloittajalla on joku kriisi.

    • Anonyymi

      Jos annoit pakit, on sinun vuorosi korjata tilanne ja päivittää, että seksin aika olisi. Voi olla, että juna meni jo.

      • Anonyymi

        Juuri näin! Muistakaa nyt hyvät ihmiset! Se joka antaa pakit, oli ne sitten miten ja missä tahansa annettu! Täytyy korjata tilanne ja lähestyä vuorostaan sitä pakit saanutta! Ihan selvä asia.


    • Anonyymi

      Ärsyttää naiset jotka antaa pakit ja sitten tulevat pillua tarjoomaan vähän ajan päästä ikään kuin ovat mielensä muuttaneet. Mene kiinnostus itseltä pakkien jälkeen vaikka on kaunis nainen ollutkin mutta olen sanut että ei sitä ihastus tunnetta saa enää takas pakkien jälkeen.

    • Niinno pakit on pakit. Mikä yllättää käytöksessä, jos on pakit ensin antanut? Ihan ymmärrettävää ettei enää kiinnosta tai jos niin vaisunlaisesti.

    • Anonyymi

      Hieno mies, ei tyhmä.

    • Itselläni oli aivan samasta kokemusta seurusteluaika. Yksi sisko luuli, että piiritän pakkien jälkeen vielä häntä. Toinen ryhtyi lämmittelemään. Molemmat erehtyivät. Mielenkiinto oli mennyt totaalisesti ja pysyvästi. 🌹👀

    • Anonyymi

      En saa kiinni juttusi juuresta. Mies ei ole tehnyt aloitteita, olet antanut pakit. Kuitenkin odotit kutsua risteilylle? Joo, en ymmärrä mitä päässäsi liikkuu. Sinun täytyy nyt ihan itse selvittää mistä on kysymys.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Mitä naisella tekee. Kun ei ole hyvää työpaikkaa niin nainen pian vaihtaa miestä kuitenkin joten ei sitä kannata parin kuukauden takia naista ottaa. Naisilla on jatkuva haku päällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1743
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1087
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      661
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe