Arvauskilpailu menossa, samalla saa toivoa musiikkia.
Vivi ei kuitenkaan ala "kaivelemaan" levyjä 🤭🤭🤭😂😂😂
Järviradio nyt
12
1068
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaako sitä olla soittajien mieliksi, mitäs tuo 5egee, kuunnelkoon musikkinsa muualla !
- Anonyymi
Eikö tuota hirveetä akkaa saa hevon kuuseen radiosta. Johtajan pitäis tutkituttaa päänsä kun antaa yhden ihmisen pilata koko radion.
- Anonyymi
Kommari vielä kaiken lisäksi.
- Anonyymi
Eikös vivi ole kivan näköinen mitä kauempaa kylläkin olen nähnyt? Olenko väärässä? Mutta sdp? Vasemisto? Järkyttäväääää! Venäjälle mars !
- Anonyymi
Semmonenhan se on lihava ja laiska ja nääntävä ääni
- Anonyymi
Eilen kaipailtiin Suvia, Viivi nikotteli että on vissiin lähtenyt pois.
Siinä meni hyvä toimittaja 😥- Anonyymi
Ainakin sen mitä olen häntä kuunnellut, osasi ottaa soittajat huomioon mukavalla aidolla tavalla.
- Anonyymi
Oli tilaisuus kuunnella ohjelmaa -kuuntelijan ääni-
Soittajat maksavat puhelusta 5-
Aika mielenkiintoista, jos yksikin kritisoi ohjelmaa, kohta alkaa akkalauma soitella kilpaa ja haukkua kritisoijaa. Niinhän niitä puheluja kertyy, eikä ollut ensimmäinen kerta kun panin merkille.
Toisaalta, saihan taas toimittajakin haukkua kuulijoitaan mielin määrin.........- Anonyymi
Kyllä mummuilla ja papoilla rahaa riittää, aina samat äänessä. Aamulla toimittaja oikein muistutti että saa äänestää vaikka kahdesti.
- Anonyymi
Järviradio on kyllä nolo radio!
- Anonyymi
Se on vaan sun mielipittees !
- Anonyymi
Oikeassa olet. Vivi pilannut koko radion ja on nykyään jatkuvasti äänessä. Olen siirtynyt kuuntelemaan muita kanavia. Ei tuota akkaa jaksa kuunnella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001