Arvauskilpailu menossa, samalla saa toivoa musiikkia.
Vivi ei kuitenkaan ala "kaivelemaan" levyjä 🤭🤭🤭😂😂😂
Järviradio nyt
12
1082
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaako sitä olla soittajien mieliksi, mitäs tuo 5egee, kuunnelkoon musikkinsa muualla !
- Anonyymi
Eikö tuota hirveetä akkaa saa hevon kuuseen radiosta. Johtajan pitäis tutkituttaa päänsä kun antaa yhden ihmisen pilata koko radion.
- Anonyymi
Kommari vielä kaiken lisäksi.
- Anonyymi
Eikös vivi ole kivan näköinen mitä kauempaa kylläkin olen nähnyt? Olenko väärässä? Mutta sdp? Vasemisto? Järkyttäväääää! Venäjälle mars !
- Anonyymi
Semmonenhan se on lihava ja laiska ja nääntävä ääni
- Anonyymi
Eilen kaipailtiin Suvia, Viivi nikotteli että on vissiin lähtenyt pois.
Siinä meni hyvä toimittaja 😥- Anonyymi
Ainakin sen mitä olen häntä kuunnellut, osasi ottaa soittajat huomioon mukavalla aidolla tavalla.
- Anonyymi
Oli tilaisuus kuunnella ohjelmaa -kuuntelijan ääni-
Soittajat maksavat puhelusta 5-
Aika mielenkiintoista, jos yksikin kritisoi ohjelmaa, kohta alkaa akkalauma soitella kilpaa ja haukkua kritisoijaa. Niinhän niitä puheluja kertyy, eikä ollut ensimmäinen kerta kun panin merkille.
Toisaalta, saihan taas toimittajakin haukkua kuulijoitaan mielin määrin.........- Anonyymi
Kyllä mummuilla ja papoilla rahaa riittää, aina samat äänessä. Aamulla toimittaja oikein muistutti että saa äänestää vaikka kahdesti.
- Anonyymi
Järviradio on kyllä nolo radio!
- Anonyymi
Se on vaan sun mielipittees !
- Anonyymi
Oikeassa olet. Vivi pilannut koko radion ja on nykyään jatkuvasti äänessä. Olen siirtynyt kuuntelemaan muita kanavia. Ei tuota akkaa jaksa kuunnella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525260- 793816
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212248Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661902Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171778Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain541332Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172