Kannattaa käyttää e-pillereiden kanssa kondomia. Kondomi vain solmitaan siemensyöksyn jälkeen kiinni avoimesta päästä ja heitetään roskikseen. Sillä tavoin ette varmasti tule raskaaksi.
E-pillerit ja kondomi
16
791
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä pointti.
Lisänä vielä sekin, että ne pillerit eivät suojaa seksitaudeilta, kondomi suojaa. - Anonyymi
Trviiko käyttää kondisa e-pillereitten kanssa kun ei harrasta seksiä? Tarviiko se kondomi sen siemennesteen vai voiko sillä kondomilla tehdä jotain muuta?Mulla on e-pillerit käytössä mutta mulla ei ole kondomia ja siemennestettä.
- Anonyymi
Puhaltelepa kuule vaikka ilmapalloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhaltelepa kuule vaikka ilmapalloja.
Teenpä sen.Mulla onkin kohta synttärit niin vois puhaltaa muutama kondomi-ilmapallon omaksi iloksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teenpä sen.Mulla onkin kohta synttärit niin vois puhaltaa muutama kondomi-ilmapallon omaksi iloksi.
Niin, ja mahtuu niihin muuten vettäkin ihan tajuttoman paljon, ei uskoisikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja mahtuu niihin muuten vettäkin ihan tajuttoman paljon, ei uskoisikaan.
Miksi mä niistä vesi-ilmapalloja tekisin.Mulla on vuokra-asunto niin en haluis mitää vesivahinkoja jos ne rikkoutuu.
- Anonyymi
On se kumilelu niin pelottava.
- Anonyymi
Tilasin eilen kondomeita netistä 200kpl tta safe sex on nyt se 1 juttu vain tyhmät eivät käytä kumia
- Anonyymi
Mihin mä tartten kondomia kun en harrasta seksiä? E-pillereitä voi käyttää vaikka ei ole seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin mä tartten kondomia kun en harrasta seksiä? E-pillereitä voi käyttää vaikka ei ole seksiä.
Ei kannata niitäkään syödä turhan takia.
- Anonyymi
Joo mutta tutkimusten mukaan kondomi on paras ja luotettavin ehkäisykeino,Kaikki saavat mitä ansaitsevat
- Anonyymi
OKK
- Anonyymi
Aika turhaa on köyttää tuplaehkäisyä, ellet ole erittäin nuori alle 23 v-uotias tai jotain. Kondomi on oikein käytettynä 98% toimiva raskauden ehkäisemisessä.
- Anonyymi
e-pillerit ei suojaa sukupuolitaudeilta jotka on lisääntyneet viime aikoina.Kun uutisissakin ollut.Muttas jos haluaa taudin ja vieläpä hivin niin sitten ei toki tartte käyttää kondomia.
- Anonyymi
Mikään ehkäisy ei ole 100% Mutta tuo on kyllä jo aika ylivarmistelua, ellei ole taudin uhka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213561- 162402
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3761990Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371884- 271601
- 311587
- 321559
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 141167
- 121051