Töihin vaan kaikki

Anonyymi

Ilman palkkaa. Työttömyysraha on palkka joten töihin vaan kaikki köyhät.

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen jo vuosia tehnyt duunia ilman palkkaa. Ahne hän kuka palkkaa vaatii.

    • Anonyymi

      Olisitte ryhtyneet sosiaaliohjaajiksi niin teillä olisi rahaa

    • Anonyymi

      Meinaat hauskasti kirjoituksessa että sittenhän niitä käyhiä vasta olisikin??? Mihin perustat väitteesi?

      En mie viitti töihin, 9 e päiväkorvauksella mennä, se on niin yleinen palkka nykysin ja keksitty viereen työkokeilu, josta ei edes palkkaa saa. Meneppä sinä sinne. Mie nautin siitä kun sie orjailet ym jotka haluaa, mie olen itselleni niin arvokas etten sairastuta tieten tahtoen itseäni ja haluan tehdä muutakin kuin orjatyötä. Ei oel työ mun juttu.

      Mie nautin terveydestäni ja kelan päivärahoista ja tukiaisista,, kuule 35 e päivä, ym tuet ja etuudet. Hiihaa... ihana päivä aas tulossa ja kaupungille nauttimaan... aah tätä onnea.

      • Anonyymi

        Onpa Kela todella kitsas tuossa rahanjaossa. nehän pitää ihmisiä suorastaan pilkkanaan.
        Sen sijaan KEVA on antelias kun jakaa 90 € ihan jokaisena kuukauden päivänä.
        Eikä tarvitse tehdä mitään anomuksia eikä hankkia niihin liitteitä tai todistuksia.
        Kyllä Kevan kanssa asiointi on yhtä autuutta. Maailman tappiin asti.


    • Anonyymi

      Hain muuten kelaan töihin. Sanoivat että olen ollut liian kauan työtön joten en ehkä osaisi hommia sielä. Sanoin sitten että kivaa haluankin olla työtön. Ammatiltani olen amk insinööri.

    • Anonyymi

      Mie en ole koskaan hakenut töitä, en vaan jaksa. kelast asaan kaiken mitä tarvin ja tt tuesta. Ne rahat riittäää ja riittää jopa säästöön. ;) Työ on sairasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe