Hokasin tuubista De Maaguksen videosta ja jäin koukkuun. Tää ohjelmahan on kaikkee mitä temppareiden tulis olla!! Mä hehkutan tätä, lisää katsojia tälle kiitos!
Ex on the Beach Afterski 2.0
9
1470
Vastaukset
- Anonyymi
Nää vetää ittensä solmuun sitäkin herkemmin.
- Anonyymi
Solmuun JA solmusta pois, mutta "sitäkin herkemmin", en oo samaa mieltä. Vaikka viimeisin tempparikausi on suoranainen torkkufestivaali, niin suurin osa tempparikausista (mukaanlukien 9) kyllä saa draamaa revittyä. Ysikaudella ainakin on muutama aika daiju tyyppi ja muutama muu, jotka on enemmän kuin vähän pimeitä ja vähän omituisia, mutta paradoksaalisesti Ville-Pekan kypsä lähestymistapa on esimerkillinen ja ihailtava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Solmuun JA solmusta pois, mutta "sitäkin herkemmin", en oo samaa mieltä. Vaikka viimeisin tempparikausi on suoranainen torkkufestivaali, niin suurin osa tempparikausista (mukaanlukien 9) kyllä saa draamaa revittyä. Ysikaudella ainakin on muutama aika daiju tyyppi ja muutama muu, jotka on enemmän kuin vähän pimeitä ja vähän omituisia, mutta paradoksaalisesti Ville-Pekan kypsä lähestymistapa on esimerkillinen ja ihailtava.
Älä jätkä myy temppareita halvalla vai mimmikö olet, sama se.
Ehkä aikaista sanoa, mutta temppareiden 11. kausi näyttää parin ensimmäisen jakson perusteella lupaavalta. Osallistujien keskimäärästä ikää nostettu n. 10 v. ja on kannattanut! - Anonyymi
Ex and the Cityn kakkoskausi myös täysin purkissa. Nikunlassin Arttu taas vähän liemessä naisten kanssa ja Yonde ottanu vähän lomaa punteista kun pitääkin vetää pulttia (heeko heeko). Roosa eli "Ulla"... on "Ulla". Niki ja Thor yllättävät eri tavalla positiivisesti ja kyllä Artustakin ilmenee hellempää puolta.
Totta tosiaan heti kun jostakusta ei enää voi lypsää draama-arvoa niin pädi lähettää tylysti kotiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ex and the Cityn kakkoskausi myös täysin purkissa. Nikunlassin Arttu taas vähän liemessä naisten kanssa ja Yonde ottanu vähän lomaa punteista kun pitääkin vetää pulttia (heeko heeko). Roosa eli "Ulla"... on "Ulla". Niki ja Thor yllättävät eri tavalla positiivisesti ja kyllä Artustakin ilmenee hellempää puolta.
Totta tosiaan heti kun jostakusta ei enää voi lypsää draama-arvoa niin pädi lähettää tylysti kotiin.Tuomas, Roni ja Jevgeni ne tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jätkä myy temppareita halvalla vai mimmikö olet, sama se.
Ehkä aikaista sanoa, mutta temppareiden 11. kausi näyttää parin ensimmäisen jakson perusteella lupaavalta. Osallistujien keskimäärästä ikää nostettu n. 10 v. ja on kannattanut!no enpä tiedä, "hökäle" on niin köyhää viihdettä, ei voi edes viihteeksi sanoa. mälsää!
- Anonyymi
Booriiing...... 🥱
- Anonyymi
Olet oikeutettu mielipiteeseesi ja niin olen minäkin. Minä tykkään. :)
- Anonyymi
Avaa vähän, mitä pitäisi olla, että olisi viihdyttävämpää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841