Petyin hihhulismiin

Anonyymi

Olen ollut syntymästäni saakka kovan linjan hihhulisti. Hihhulismi ei kuitenkaan antanut minulle mitään vaan pelkästään otti ja riisti rahani. Käytin paljon rahaa hihhulien propagandaan, kirjoihin ja tilaisuuksiin. Ostin mm. tonneilla Raamattuja ja lahjoitin Pirkko Jalovaaralle taloni.

Kaikki nuo rahanhimoiset ja ahneet julkisuuden kipeät satuhenkilöt veivät minulta tuhansia euroja, tyhmä kun olin. Jumalaa ei vaan näkynyt ikinä missään. Nyt tiedän paremmin ja olen varma siitä, että tämä universumi ei ole syntynyt satuolennon tyhjästä luomana, vaikka niin nämä taukit väittävät. Siihen täytyy olla jokin järkevämpi selitys.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet samoilla linjoilla kuin minä. 50 vuotta palvelin Jumalaa suotta. Ei se pannahinen ikinä kiitosta sanonut eikä auttanut yhtään missään. Piilossa vaan kyykkii kaiken aikaa. Turha on mokoman takia käydä öylättejä mässyttämässä ja viinilorauksia ryystämässä. Nyt olen vapaa tuosta juutalaisten emävalheesta.

    • Anonyymi

      Hyvät ovat Jeesuksen naiset, koska ovat moraalisia. Heihin voi luottaa.
      Jos olisi vain heissä sitä 'yksi aviokumppani koko elämä' ajattelu tallella.

      • Anonyymi

        Jeesuksen naiset jakavat auliisti kenelle tahansa. Aina on jalkoväli levällään heti, kun vaan mies on lähellä. He noudattavat Herran käskyä: lisääntykää ja täyttäkää maa. Harmillista sikäli, että niin kovi mies on tuhkamuna. Heillä ei ole siittiöitä. He eivät pysty tekemään miehen työtä.


    • Anonyymi

      Hihhulismiin on mahdotonta pettyä, koska hihhulit ovat hyviä ihmisiä eivätkä tee pahaa kärpäsellekään. Lisäksi he uskovat hyvään ja rakastavaan taivaan Isään, joka

      • Anonyymi

        Mutta Jumala = Saatana. Saatana osaa huijata ja tekeytyy muka kiltiksi ja rakastavaksi. Asiallisesti hän on paha piru. Syystä ihmisillä on kärsimystä ja sairauksia ja vaivoja. Saatana nauttii katsellessaan ihmisten tuskaa. Siksi mitään hyvää ei tapahdu ja uskovaiset odottelevat vain maailmanloppua. Ns. taivaassa ei odota mitään hyvää, koska kukaan ei sieltä ole tullut sanomaan kenellekään enää mitään. Kuolleet ovat siellä kidutuspenkeissä sidottuina ikuisesti. Kamalaa on. Ja kaikki vain siksi, että Jumala=Saatana.


      • Anonyymi

        sorsii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2821
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe