Jos vetyinfraa haluatte, kustantakaa se omilla varoilla, ei taas yhteiskunnan rahojen kuppausta, kiitos.
Vetyhörhöt: käsi pois minun taskusta!
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän juuri on hullua! Bensa-asemia ei ole pystytetty valtion varoin, ei edes maakaasun tankkausasemia. Mutta vetyasemien maksajaksi huudetaan kurkku suorana valtiota (veronmaksajia).
- Anonyymi
Mihinköhän tuo tunnepitoinen purkaus mahtanee perustua, kun otetaan huomioon mitä kaikkea sähköauto-infrasta alkaen subventoidaan valtion, eli veronmaksajien varoista, myös autottomien.
Toisaalta, juurihan EU äänesti siirtymisestä geopoliittisesti ei-luotettavasta Kiinasta riippuvaiseksi, pakottaessaan kaikki pelkän sähkökortin varaan ja samalla vaarantaen myös yhteiskuntien huoltovarmuudenkin.
"Autoala kritisoi päätöstä: Euroopan komission hiilidioksiditavoitteet kieltävät polttomoottoriautot 2035"
- https://moottori.fi/liikenne/jutut/autoala-kritisoi-paatosta-euroopan-komission-hiilidioksiditavoitteet-kieltavat-polttomoottoriautot-2035/
Periaatteena oli paikalliset nollapäästöt, eli vety saanee edelleen mahdollisuuden.
Tosin renkaat ja jarrut tuottavat sittenkin edelleen päästöjä ja pienhiukkasia, edustaen nykyisellään noin 30% polttarin päästöistä. - Anonyymi
Ota sinä käsi pois minun taskustani, sinä veroeuroilla toimimatonta ydinvoimalaa rakentava kommari!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275