KAKSI IHMEELLISTÄ KUTSUA

"Tulkaa minun tyköni” (Matt. 11:28)

”Pysykää minussa” (Joh. 15:4)

Yhä edelleen Jeesus kutsuu tulemaan Hänen luokseen kaikkia väsyneitä, särkyneitä, syntisiä, lain mitan täyttämättömiä, yhteyden ulkopuolelle heitettyjä, yksinäisiä ja hylättyjä ihmisiä. Hän kutsuu meitä tulemaan luokseen sellaisena kuin juuri tänään olemme, jotta Hän saisi antaa meille syntimme anteeksi, ottaa meidät lähelleen ja rakastaa meitä ehdoitta. Joka näin tulee Jeesuksen luokse, rakastuu tähän ihmeelliseen Vapahtajaan ja Antajaan.

Miksi rakkautemme vuosien myötä kylmenee ja uskomme heikkenee? Syynä on se, että olemme unohtaneet Jeesuksen toisen pyynnön. Se pyyntö osoitetaan niille, jotka ovat jo tulleet Hänen luokseen. Hän pyytää meitä jäämään luokseen. Itseasiassa Jeesus ei pyydä vain pysymään hänen luonaan, vaan Hänessä.

Jeesus kutsuu meitä kristittyjä siis mitä läheisimpään yhteyteen kanssaan. Sellaiseen yhteyteen, jossa Hän saa olla sama Vapahtaja, joka Hän oli meille uskomme alussa. Hän pyytää, että olisimme edelleen – jokaisena päivänämme – Hänen armonsa ja rakkautensa piirissä ja pysyisimme siinä.

Tässä on suuri salaisuus uskomme kasvuun ja syvempään hengelliseen elämään. Se ei löydy katsomalla itseemme tai itseämme parantelemalla, vaan luottamalla Jeesukseen aina ja kaikissa asioissa. Ilman Jeesusta me emme voi mitään, mutta Hänen kanssaan voimme kaiken.

( Lähde: Jaakko Pirttiaho/Yksin armosta - sivusto)

0

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
        Ikävä
        105
        8257
      2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
        Ikävä
        112
        5774
      3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
        Ikävä
        56
        5246
      4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
        Ikävä
        289
        5206
      5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
        Ikävä
        78
        3861
      6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
        Ikävä
        58
        3041
      7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        66
        2757
      8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
        Ikävä
        22
        2558
      9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
        Ikävä
        29
        2532
      10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        45
        2501
      Aihe